abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63021655
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Het lijkt me overigens dat TS een kloon is van een user die hier veel post maar daar niet voor uit wil komen.
Een assertiviteitscursus zou mij goed lijken voor TS. Hij doet me denken aan iemand als je boe zegt in het cafe, direct naar buiten rent. Je moet toegeven, als je een date via internet al niet kan krijgen .. dan is het toch wel erg gesteld. Heb je ooit wel eens een blauwtje gelopen TS? Vraag desnoods een aantal vrouwen op het werk / sport / cafe etc. voor een avondje uit/kletsen etc. Boeiend dat sommige nee zeggen, je hebt al vaak genoeg nee op je bordje gehad lijkt me .. dan kan dat er ook nog wel bij toch?
ja, maar er mag dan ooit wel eens een ja bij zitten.
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:17:45 #127
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_63022987
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 07:27 schreef Schrander het volgende:

[..]

ja, maar er mag dan ooit wel eens een ja bij zitten.
zou je je profieltekst anders eens hier neer willen zetten? ik ben nieuwsgierig...want echt, mijn ervaring is dat het op RP echt niet zo moeilijk is...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_63023236
quote:
Wat ik zoek is een aardige vrouw, iemand waarmee leuk gepraat kan worden en op zijn tijd filosoferen over allerlei onderwerpen. Verder zoek ik iemand die genegenheid biedt, zichzelf en andere lief heeft. Kortom iemand die leuk in de omgang is.

Ik ben altijd enthousiast, vrolijk en goed geluimd. Ook op de vroege ochtend en dat wil ik met alle plezier van de wereld delen. Ik ben niet snel op mijn tenen getrapt. In weze kan alles gezegd worden, niets is te gek.

Zo nu en dan lekker uitwaaien op het strand of een wandeling in het bos. Heerlijk!.

En zoals iedereen vermeldt in zijn of haar profiel, wil ik ook de prachtnatuur van de wereld zien.
Schaaf maar bij. Heb in de afgelopen maanden verscheide verhaaltjes gehad. Niets helpt om een hogere replies te bewerkstelligen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Schrander op 07-11-2008 09:42:50 ]
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:34:19 #129
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63023262
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 01:59 schreef Superfast het volgende:
TS heeft geen sociaal leven en is op zoek naar liefde op internet !

SAD
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:36:02 #130
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_63023285
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:32 schreef Schrander het volgende:

[..]

Schaaf maar bij. Heb in de afgelopen maanden verscheide verhaaltjes gehad. Niets helpt om een hogere replies te bewerkstelligen.
Begin eens met de spelfouten, zou ik zeggen
pi_63023374
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:36 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Begin eens met de spelfouten, zou ik zeggen
like
  Official ESF Kreviewer vrijdag 7 november 2008 @ 09:44:05 #132
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_63023455
Ik heb ooit 3 weken op RP gestaan. Na een week 0,0 reacties heb ik m'n profiel veranderd en heb ik gewoon alles een bericht gestuurd wat ik tegenkwam. Uiteindelijk wel wat reacties e.d. gehad en zelfs een paar dates . Maar het komt er wel op neer dat daten via een datingsite vooral als man vrij kansloos is en ik snap de frustratie van TS dan ook nog wel.
Aan de andere kant; als het niet voor je werkt, waarom probeer je dan niet eens wat anders? Via Fok bv.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 7 november 2008 @ 09:44:48 #133
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_63023470
quote:
Zo nu en dan lekker uitwaaien op het strand of een wandeling in het bos. Heerlijk!.
Origineel zeg. Verder vond ik em vrij deprimerend overkomen.
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:49:00 #134
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_63023553
quote:

[..]

ok...mijn eerste indruk van je profieltekst, is dat er in feite staat...

'deurmat zoekt willekeurige vrouw om over zich heen te laten lopen, en samen saaie dingen te doen...'

wat je zoekt is volstrekt generiek...aardig, praten, lief, vrouw, leuk, *gaap*

je beschrijving van jezelf zegt ook weinig...lief, aardig, enthousiast, en wat je ook tegen me zegt, ik vind alles best, want ik heb geen zelfrespect...kom op man! wat vind je leuk? wie ben je echt? wat doe je? waar hou je van?

strandwandelingen en reizen zijn nou ook niet echt onderscheidende dingen...

niet dat je nou per se onderscheidende dingen moet doen, maar doe dan iets aan de toonzetting...maak de tekst interessant om te lezen, haal die spelfouten eruit, gooi er wat humor in....dit nodigt op geen enkele manier uit om je beter te leren kennen...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:49:01 #135
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63023554
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:44 schreef Kreator het volgende:
Ik heb ooit 3 weken op RP gestaan. Na een week 0,0 reacties heb ik m'n profiel veranderd en heb ik gewoon alles een bericht gestuurd wat ik tegenkwam. Uiteindelijk wel wat reacties e.d. gehad en zelfs een paar dates . Maar het komt er wel op neer dat daten via een datingsite vooral als man vrij kansloos is en ik snap de frustratie van TS dan ook nog wel.
Aan de andere kant; als het niet voor je werkt, waarom probeer je dan niet eens wat anders? Via Fok bv.
gast wat doe je?
stay frosty
  Official ESF Kreviewer vrijdag 7 november 2008 @ 09:50:23 #136
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_63023587
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gast wat doe je?
Ik was in mijn kwetsbare periode.
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:51:42 #137
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63023613
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:50 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik was in mijn kwetsbare periode.
no shit sherlock!

ik had zon hoge pet van je op...
stay frosty
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:53:48 #138
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_63023660
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:39 schreef Schrander het volgende:

[..]

like
quote:
Wat ik zoek is een aardige vrouw, iemand waarmee leuk gepraat kan worden en op zijn tijd mee kan filosoferen over allerlei onderwerpen. Verder zoek ik iemand die genegenheid biedt, zichzelf en andere anderen lief heeft. Kortom, iemand die leuk in de omgang is.

Ik ben altijd enthousiast, vrolijk en goed geluimd. Ook op de vroege ochtend en dat wil ik met alle plezier van de wereld delen. Ik ben niet snel op mijn tenen getrapt. In weze wezen kan alles gezegd worden, niets is te gek.

En zoals iedereen vermeldt in zijn of haar profiel, wil ik ook de prachtnatuur van de wereld zien.
Maar eigenlijk vind ik vooral de middelmatigheid en onoriginaliteit er vanaf druipen.Als vrouw krijg je 10 of 20 berichten op een dag, je moet opvallen, iets anders doen dan de anderen.

Jij bent een aardige man die zoekt naar een aardige vrouw. Dit betekent ten eerste dat jij niet uitspringt boven alle andere aardige mannen en ten tweede dat die vrouw nu ook niet gelijk denkt: 'Hey, hij is op zoek naar mij!'

Saaiheid troef!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 7 november 2008 @ 09:56:11 #139
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_63023714
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had zon hoge pet van je op...
Ik open er straks wel even een topic over.
pi_63023738
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:53 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

[..]

Maar eigenlijk vind ik vooral de middelmatigheid en onoriginaliteit er vanaf druipen.Als vrouw krijg je 10 of 20 berichten op een dag, je moet opvallen, iets anders doen dan de anderen.

Jij bent een aardige man die zoekt naar een aardige vrouw. Dit betekent ten eerste dat jij niet uitspringt boven alle andere aardige mannen en ten tweede dat die vrouw nu ook niet gelijk denkt: 'Hey, hij is op zoek naar mij!'

Saaiheid troef!
Tja daar zit wat in.
pi_63023743
quote:

[..]

Nou, dat zullen we eens doen dan
quote:
Wat ik zoek is een aardige vrouw, iemand waarmee leuk gepraat kan worden en op zijn tijd filosoferen over allerlei onderwerpen. Verder zoek ik iemand die genegenheid biedt, zichzelf en andere lief heeft. Kortom iemand die leuk in de omgang is.
Wat zijn dit voor een open deuren? Iedereen zoekt toch een aardige vrouw? Zelfs het meest masochistisch manspersoon zoekt iets van aardigheid in de vrouw. Evenals genegenheid bieden (zeg dan gewoon dat je wil neuken, dat kunnen de vrouwen best hebben), jij wil toch niet alleen platonisch lullen en gezelschapsspelletjes spelen?
quote:
Ik ben altijd enthousiast, vrolijk en goed geluimd. Ook op de vroege ochtend en dat wil ik met alle plezier van de wereld delen. Ik ben niet snel op mijn tenen getrapt. In weze kan alles gezegd worden, niets is te gek.
Hier staat: ik ben wanhopig en leg je geen strobreed in de weg. Laat de vrouwen maar over je heen lopen. Daar zitten ze geloof ik niet echt op te wachten
quote:
Ja woei! En wat ga je daar doen? Filosoferen en overal eens mee zijn? Of vragen om genegenheid?
quote:
Zoals iedereen, ben ik ook een saaie lul. Kom eens met wat originelers...

Succes

[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_63023780
mijn zusje is getrouwd dankzij Relatieplanet.
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:00:55 #143
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63023793
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:56 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik open er straks wel even een topic over.
stuur me der ff een pm van dan mis ik hem niet
stay frosty
  Moderator vrijdag 7 november 2008 @ 10:03:19 #144
42184 crew  DaMart
pi_63023823
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:53 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

[..]

Ik heb mijn profiel ooit eens verpakt in een soort boekrecensie, hoe standaard het verhaal misschien ook was (strandwandelingen werden genoemd ). Maar vanwege de wijze waarop ik het bracht kreeg ik wat meer reacties en zelfs wat spontane reacties van vrouwen, al spraken hun profielen mij dan weer niet echt aan .

Maar goed, met een originele verpakking kun je dus zelfs met een dertien-in-een-dozijn-inhoud nog iets bereiken, juist omdat het anders is dan anderen.
pi_63023852
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:00 schreef Regina7 het volgende:
mijn zusje is getrouwd dankzij Relatieplanet.
dus?
pi_63023951
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Succes

open deuren. Misschien wel wat te voor de handliggend ja.
pi_63023966
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:04 schreef Godshand het volgende:

[..]

dus?
.. het kan dus wel.
pi_63024065
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:11 schreef Schrander het volgende:

[..]

.. het kan dus wel.
het kan ook bij het breiclubje

whatever suits your style..
pi_63025671
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:33 schreef Schrander het volgende:

[..]

De sportclub waar ik 2/3 maandelijks kom heb ik nog geen potentieel leuk iemand gezien...

Misschien is dansen wat ...
Dansen vind ikzelf nogal kansloos en wel heel erg opzichtig als je dan opeens komt aandraven. Verder als je toch zou willen gaan dansen zou ik 't als volgt aanpakken. Plaats een kleine advertentie in het lokale huis-huis blad (waar zo allemaal van die verkoopadvertenties staan ofzo en vertel daarin dat je opzoek bent naar een danspartner omdat je graag wilt leren dansen ofzo)
pi_63025829
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:58 schreef Godshand het volgende:

[..]
Wat zijn dit voor een open deuren? Iedereen zoekt toch een aardige vrouw? Zelfs het meest masochistisch manspersoon zoekt iets van aardigheid in de vrouw. Evenals genegenheid bieden (zeg dan gewoon dat je wil neuken, dat kunnen de vrouwen best hebben), jij wil toch niet alleen platonisch lullen en gezelschapsspelletjes spelen?
Ha, daar heb je nog gelijk in ook. Iemand van onze vriendenkring voelde zich nogal 'alleen' en had wat 'genegenheid' nodig. Dus wij sturen daar zo'n meid op af om te kijken of hij uberhaupt z'n bek durft open te trekken, zegt die knurft basically dat hij met d'r naar bed wil, zij was totaal verrast en ging met hem mee, we hielden het niet meer

Soms recht voor z'n raap zijn kan echt helpen bij vrouwen, zelfs bij die hele ingewikkelde vrouwen of je moet bij zo'n dominant type komen dan kan je een klap in je gezicht verwachten of dat je uitgelachen wordt.

Overigens doet het verhaal van TS me ook wat denken aan die 'Make over' programma's van vroeger. Die dikke nerds die opeens in players veranderen en vrouwtjes scoorden en dat niet alleen, hun zelfvetrouwen kreeg een BOOST van heb ik jouw daar.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')