idd supergroverquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:49 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind die Floor echt een enorme rotstem hebben, gaat door merg en been, elke keer weer als ik dat stukje hoor, blegh.
Ben het daar helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:49 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind die Floor echt een enorme rotstem hebben, gaat door merg en been, elke keer weer als ik dat stukje hoor, blegh.
Waar wás je nouquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:49 schreef Adelante het volgende:
hijg, puf, steun...
ben ik nog op tijd voor de uitslag?
Ja, voetbalwedstrijdje enzo...quote:
Steffie deed het het best.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, voetbalwedstrijdje enzo...
Maar ik heb alleen die samenvatting gezien en moet zeggen dat ik Naomi goed vond, Rebecca zong ook sterk. Steffie bewoog als een lama en Norman klonk alsof hij tussen de deur zat ergens mee
Klopt het zo een beetje of vertekenen de korte stukjes?
Steffie was juist wel goed, Rebecca juist niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, voetbalwedstrijdje enzo...
Maar ik heb alleen die samenvatting gezien en moet zeggen dat ik Naomi goed vond, Rebecca zong ook sterk. Steffie bewoog als een lama en Norman klonk alsof hij tussen de deur zat ergens mee
Dat laatste dusquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wel voor 't eerst dat ze blijft hangen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
Owjah die laatste was echt een afgang!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel voor 't eerst dat ze blijft hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |