Eej, wel effe teruglezen he...quote:
Thanks!quote:
en de mist is ook al wegquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Thanks!
De koffer is al bijna ingepakt
Haar kennende komt ze vast wel vanaf haar vakantie adres hier even een kijkje nemenquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nu ben ik te laat
Om maedel een fijne vakantie te wensen
is er nog een bepaald codewoord dat ik morgen aan Rik moet doorgeven ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:06 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ook een te-late fijne vakantie-wens voor maedel vanuit Groningen
En een goedemorgen voor de rest!
Geweldige film, heb 'm op lowlands gezienquote:Op dinsdag 4 november 2008 03:01 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
En we kregen de volgende tip:
Auf der andere seite
Met deze dame;
[ afbeelding ]
prima spul.. alleen in had de volgorde op een rare manier verkeerd.. en daarna weer verkeerd om in de connector..... maar ach... ik had er gisternacht 1 klaar rond half 2.. en nu de 2e in een paar minuten....quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:27 schreef NanKing het volgende:
Als het 1 keer goed gelukt is lukt het je voor altijd, Wexy,
Het is heel simpel maar het is in 't begin even prutsen. Heb je wel een goede tang?
OMG waar ben jij geweestquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:12 schreef rhubarbje het volgende:
Hai!
It's me! Liefie_
Na honderd jaar afwezigheid
Leuk die nieuwe stukjes over de mensen in de OP
Weg...quote:
met blij kun je ook prima gefeliciteerd wordenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
blij, jarig ben ik pas in mei
hoe kom je zo blij dan,quote:Op donderdag 13 november 2008 22:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
blij, jarig ben ik pas in mei
OMG, ik lig gewoon een week lang met m'n luie bibs in een zonnig oord, en dit topic is nog op dezelfde paginaquote:Op donderdag 13 november 2008 20:48 schreef Noodly het volgende:
maedel was weg en het topic verdween
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |