Dit is voor Sinterklaas, gevulde speculaas, subtiel he!quote:
alles heb ik over voor jullie webevindenquote:Op maandag 3 november 2008 10:56 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Stroek is de koffiedame van niet-hetero fok
Die staat op Singstar '90'squote:
Singstarquote:
lekker hoorquote:Op maandag 3 november 2008 12:40 schreef maedel het volgende:
*ronddeelt
Ik heb zelf al 2 stukken op
-iets over "dikke kont" en "wel houden"-
Ja, ook ik ben op een bepaalde dag geboren hèquote:Op maandag 3 november 2008 13:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lekker hoor![]()
wat is de reden dat er vlaai is ?
en niemand die tot op heden een verjaardags hymne heeft aangeheven ter meerdere eer en glorie van je ?quote:Op maandag 3 november 2008 13:41 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ook ik ben op een bepaalde dag geboren hè![]()
quote:Op maandag 3 november 2008 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en niemand die tot op heden een verjaardags hymne heeft aangeheven ter meerdere eer en glorie van je ?
het fok koor heft een lied aanquote:
Ok, gadverquote:Op maandag 3 november 2008 16:21 schreef Sitethief het volgende:
Gefeliciteerd maedel!.
[ afbeelding ]
Ik weet wel wat jij lekker vindtquote:Op maandag 3 november 2008 17:00 schreef maedel het volgende:
[..]
Ok, gadver
Die Jodie special is wel heel gaaf![]()
![]()
Ja, dat dacht ik al, maar ik vond 'm te bijzonder om 'm niet te postenquote:Op maandag 3 november 2008 17:18 schreef maedel het volgende:
al vind ik die met dat handdoekje een beetje eng hoor
maar jij BENT toch ook een plaatjequote:Op maandag 3 november 2008 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gefeliciteerd![]()
![]()
Ik heb geen plaatjes!
jij hebt mogen proeven ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, de taart die Sitethief postte is te onsmakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |