lange tafels en veel bierquote:
Dus Keulen is the place to be?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:12 schreef placebeau het volgende:
duisburg zijn we vorig jaar geweest (we waren in de buurt), dat was fijn, maar maar half zo fijn als keulen.
ik wil wel een paar linkjes in de OP zetten (vanavond of zo)
dusseldorf is naar het schijnt ongeveer even groot en ook bijzonder leuk, zei een duitse collega van me onlangs, maar keulen is als stad interessanter, en straalt op zichzelf meer sfeer uit. essen en duisburg waren volgens hem niets.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:14 schreef agter het volgende:
[..]
Dus Keulen is the place to be?
Heb er wel zin in!
Ben ook eens in Duisburg geweest en vond het daar erg leuk en gezellig!
Het is wel niet de kerstmarkt zoals die in een stad als Köln is.quote:Op maandag 3 november 2008 21:17 schreef TLC het volgende:
http://www.kerstmarkten.nl/kerstmarkten.php?mode=unit&h_name=Oberhausen%20(TIP)&ctr=DUITSLAND
Ik ben weleens in dat winkelcentrum geweest, maar met een Kerstmarkt erbij is ook
Vergeet die bij Schloss Moyland nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 07:28 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vond die van Kleve wel schattig. Volgens mij daar bij de dierentuin als ik het me goed herinner?
Ik ga trouwens altijd standaard voor de appels.
[ afbeelding ]
Dat is het enige wat ik me nog kan herinnerenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:01 schreef Timmetjuh. het volgende:
Nadelen zijn alleen dat je entree moet betalen en dat het er vaak zo druk is dat het voor kan komen dat je meer dan een half uur moet lopen om van je parkeerplaats tot op de kerstmarkt te komen. Zelfs als de regen met bakken uit de hemel komt vallen..
Die collega komt zeker uit Keulen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:19 schreef placebeau het volgende:
[..]
dusseldorf is naar het schijnt ongeveer even groot en ook bijzonder leuk, zei een duitse collega van me onlangs, maar keulen is als stad interessanter, en straalt op zichzelf meer sfeer uit. essen en duisburg waren volgens hem niets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |