abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:23:00 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_62834655
http://www.telegraaf.nl/b(...)ijn_achterste__.html

Een dominee van de Anglicaanse Kerk moet zich doodgeschaamd hebben toen hij zich laatst bij de eerste hulp van een ziekenhuis in het Britse Sheffield meldde met een aardappel in zijn anus. Toen de verpleegkundigen aan de man vroegen hoe de aardappel daar kwam, vertelde de man dat hij tijdens het ophangen van de gordijnen in de keuken op de keukentafel was gevallen en hierbij door de aardappel zou zijn gepenetreerd.

De verpleegsters geloven echter niets van het verhaal en denken dat de aardappel tijdens een uit de hand gelopen seksspelletje vast is komen te zitten. De geestelijke ontkent dit in alle toonaarden, maar het verhaal van de gordijnen klonk de verpleegkundigen nogal vreemd in de oren, aangezien de man dan naakt de gordijnen aan het ophangen moest zijn geweest.

Om de aardappel te verwijderen uit zijn achterste was een operatie nodig. De verpleegkundigen zeggen echter niet meer op te kijken van de verschillende dingen die zij uit anussen moeten verwijderen. "We zien jaarlijks aardig wat mensen voorbij komen met de meest bizarre dingen in hun lichaam. Dat varieert van een deodorantspuitbus en een komkommer tot een Russisch poppetje aan toe...", aldus een van de verpleegkundigen.

"Zoals alle ziekenhuizen komen ook bij ons dergelijke ongewone voorvallen voor, maar wij behandelen dergelijke gevallen op een uiterst discrete en professionele wijze. Toch moeten we mensen vooral waarschuwen niet te experimenteren met dit soort dingen, want het kan best gevaarlijk en in potentie zelfs levensbedreigend zijn als het uit de hand loopt", aldus een woordvoerder van het ziekenhuis.
--------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is geen toeval. Je ziet ook de gekste dingen bij ziekenhuizen in zwaar gereformeerde gebieden. Hoe geloviger, hoe achterbakser lijkt het haast wel. Stiekeme kat-in-het-donker knijpers.
Volgens mijn tante (verpleegkundige op eerste hulp) is het het ergste gesteld met het type gereformeerd-schoolhoofd-met-baard-en-bril, van die zuinig kijkende tuinkabouters zeg maar.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_62834717
"Pieper in poepert" was een betere titel geweest.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:26:17 #3
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_62834740
En wie heeft dan de patient-arts geheimhoudingsplicht geschonden? Lijkt me relevanter dan een goedkope sneer naar de sexueel achtergestelde gereformeerden.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:26:59 #4
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_62834753
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:25 schreef DroogDok het volgende:
"Pieper in poepert" was een betere titel geweest.
Maar dan zou het weer teveel lijken op 1 van mijn fake-nieuwberichten met niet werkende url. Maar dit is de bittere waarheid, al zou ik willen dat ik het zelf had verzonnen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:28:12 #5
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_62834784
En zie een nieuwe afzetmarkt voor veilige ondeugende speeltjes
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:28:17 #6
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_62834786
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:26 schreef Slarioux het volgende:
En wie heeft dan de patient-arts geheimhoudingsplicht geschonden? Lijkt me relevanter dan een goedkope sneer naar de sexueel achtergestelde gereformeerden.
Het is hier toch geen advocatenburo, kom op zeg
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:29:27 #7
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_62834809
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:25 schreef DroogDok het volgende:
"Pieper in poepert" was een betere titel geweest.
Piepert in poepert perverse predikant?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_62834914
De Latijnse vertaling voor 'het jaar des heren' is voortaan: Anus Dominee (AD)
pi_62834981
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:28 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Het is hier toch geen advocatenburo, kom op zeg
Nou...
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:39:43 #10
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_62835016
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:28 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Het is hier toch geen advocatenburo, kom op zeg
Ja wat is het dan voor een kansloos bericht? Totaal geen bronnen, en ook nog eens van de Telegraaf. Ja, dominee heeft aardappel in zijn kont, wat een humor . Verzin er een ziekenhuis en wat verpleegsters bij, en er is nieuw nieuws. De krant bevestigt zichzelf weereens.
pi_62835054
Ik vind het wel opwindend klinken..
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:42:00 #12
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_62835076
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:39 schreef Slarioux het volgende:
Ja, dominee heeft aardappel in zijn kont, wat een humor .
Já, dat is humor ja!
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  † In Memoriam † vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:42:53 #13
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_62835097
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:23 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ijn_achterste__.html

Een dominee van de Anglicaanse Kerk moet zich doodgeschaamd hebben toen hij zich laatst bij de eerste hulp van een ziekenhuis in het Britse Sheffield meldde met een aardappel in zijn anus. Toen de verpleegkundigen aan de man vroegen hoe de aardappel daar kwam, vertelde de man dat hij tijdens het ophangen van de gordijnen in de keuken op de keukentafel was gevallen en hierbij door de aardappel zou zijn gepenetreerd.

maar wij behandelen dergelijke gevallen op een uiterst discrete en professionele wijze.
De pers bellen is niet echt discreet te noemen.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:45:08 #14
185261 Scaurus
Memento mori
pi_62835160
Heeft Richard Dawkins al een reactie gegeven?
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_62835376
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Piepert in poepert perverse predikant?
Nog beter
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:49:27 #16
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_62836811
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:39 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Ja wat is het dan voor een kansloos bericht? Totaal geen bronnen, en ook nog eens van de Telegraaf. Ja, dominee heeft aardappel in zijn kont, wat een humor . Verzin er een ziekenhuis en wat verpleegsters bij, en er is nieuw nieuws. De krant bevestigt zichzelf weereens.

Wat is dit nou voor contradictie in terminis?
Maar het staat in de krant, dus is het voer voor dit forum. Dus waag het niet dit topic op slot te gooien, rekel.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_62838199
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:23 schreef B.R.Oekhoest het volgende:


Dit is geen toeval. Je ziet ook de gekste dingen bij ziekenhuizen in zwaar gereformeerde gebieden. Hoe geloviger, hoe achterbakser lijkt het haast wel. Stiekeme kat-in-het-donker knijpers.
Volgens mijn tante (verpleegkundige op eerste hulp) is het het ergste gesteld met het type gereformeerd-schoolhoofd-met-baard-en-bril, van die zuinig kijkende tuinkabouters zeg maar.
Wat een gelul in de wilde weg, dat is pas achterbaks.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:41:53 #18
3542 Gia
User under construction
pi_62838364
Dit komt echt veel vaker voor. Zelfs bij een serie als de Co-assistent, kwam dit aan bod.

Maar het is nieuws omdat het een dominee is. Alsof dat zo bijzonder is. Wat is nou de meerwaarde of het een schoolhoofd of een dominee is, een bakker of een melkboer?
pi_62838395
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:41 schreef Gia het volgende:
Dit komt echt veel vaker voor. Zelfs bij een serie als de Co-assistent, kwam dit aan bod.

Maar het is nieuws omdat het een dominee is. Alsof dat zo bijzonder is. Wat is nou de meerwaarde of het een schoolhoofd of een dominee is, een bakker of een melkboer?
Dan kan TS zijn bekrompenheid ventileren over gelovigen.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:02:40 #20
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_62838987
De telegraaf verzint wel vaker berichten. Verzinnen in de zin van "overnemen van sites als ananova". Ze laten ze door anderen verzinnen zeg maar.
Vampire Romance O+
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:31:15 #21
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_62839855
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:42 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Dan kan TS zijn bekrompenheid ventileren over gelovigen.
Vergeet vooral niet die prunfilm uit de videotheek in te klemmen tussen 2 andere onschuldige films, want als ze je zien is het durp in rep en roer.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_62840677
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 15:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Vergeet vooral niet die prunfilm uit de videotheek in te klemmen tussen 2 andere onschuldige films, want als ze je zien is het durp in rep en roer.
Jij hebt ervaring zie ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')