Mja ach, de winter begint pas op 21 december. En dat vinden we toch wat aan de late kantquote:Op zondag 2 november 2008 14:13 schreef mazaru het volgende:
Mensen die midden in de herfst al met de kerst bezig zijn
Dan kan je bij Susi langsquote:Op zondag 2 november 2008 14:17 schreef garnage-patrick het volgende:
ik vier dit jaar kerst en oud en nieuw in zweden (bij me zus) (15km ten oosten van karlstad)
Het is nooit te vroeg om een beetje met kerst bezig te zijnquote:Op zondag 2 november 2008 14:13 schreef mazaru het volgende:
Mensen die midden in de herfst al met de kerst bezig zijn
IK hou altijd van kerst nichtje, al is het maart!!! dan heb ik je toch niet goed geindoctrineerdquote:Op zondag 2 november 2008 20:14 schreef tamiiii het volgende:
Omdat je zo zeurde tim
ik HOUUUU van kerst
(alleen nog niet in november)
Stiekem ben ik gewoon jaloers dat al mijn vriendinnen ontzettend leuke cadeautjes krijgen en leuke dingen gaan doen met hun familie, en ik niet.quote:Op zondag 2 november 2008 20:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kan je over 9 van de 10 dingen op deze wereld zeggen
Eigenlijk niet, moet dat?quote:Op zondag 2 november 2008 20:34 schreef Natalie het volgende:
Je bedoelt te zeggen dat je niet al weken wordt gebombardeerd met verzoeken om langs te komen met Kerst, Noortje??
quote:Op zondag 2 november 2008 20:36 schreef timmmmm het volgende:
Aww
*knuffelt noortje
Dan mag je hier gezellig doen met kerst hoor, daar is het topic ook voor![]()
Verder wordt het toch maar overschat
Liever niet...quote:
Hebben we het over gehadquote:Op zondag 2 november 2008 20:53 schreef timmmmm het volgende:
Dan moet je op vakantie gaan met kerst, dan ben je alleen met je vriend
Dat is wel waar ja...quote:Op zondag 2 november 2008 20:54 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hebben we het over gehad
Maar het is zo duur rond die dagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |