Lindsay Lohan maar dan vrij onherkenbaar. De ava, ben hem ooit ergens tegengekomen en nu is hij van mijquote:Op donderdag 6 november 2008 16:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
jouw ava is wel schattig, horen we die ergens van te kennen, of is dat zomaar een foto, niet van een bekend iemand ofzo?
Dat dacht ik al, maar zij is toch niet schattigquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:03 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Lindsay Lohan maar dan vrij onherkenbaar. De ava, ben hem ooit ergens tegengekomen en nu is hij van mij
En terecht, maar als je morgen vroeg op moet, moet je er misschien ook niet zo'n FEEst van makenquote:Op zondag 9 november 2008 23:20 schreef Adelante het volgende:
Na een FEEstig weekend nu al weer geen zin in morgen
Je hebt evenveel gemist als dat je dacht te missen, niets boeiends gebeurd, en ook niets waarop joran te pakken isquote:Op zondag 9 november 2008 23:47 schreef Adelante het volgende:
Ben je student ofzo?
Iemand Joran uitzending gezien, heb ik niks gemist?
Had je ook zo'n hekel aan hem met die recap die laatst op tv was (gister of eergisteren). Hij praatte echt in stukjes en dan trekt hij zo ineens een Emmy uit de muur om er mee te patsenquote:Op zondag 9 november 2008 23:51 schreef Adelante het volgende:
Ik hoop dat Jorans aanklacht slaagt voor inbreuk op zijn persoonlijke levenssfeer door De Vries. Joran is een galbak natuurlijk, maar die Peter R de Vries vind ik ook verachtelijk.
Ik denk dat ik joran vriendelijker zou vinden als ik met allebei een uurtje kon pratenquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:05 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Had je ook zo'n hekel aan hem met die recap die laatst op tv was (gister of eergisteren). Hij praatte echt in stukjes en dan trekt hij zo ineens een Emmy uit de muur om er mee te patsen
quote:Op woensdag 12 november 2008 08:55 schreef draculettetje het volgende:
ja eigenlijk wel maar ik vind het in SC versie altijd netjes om de mensen te begroeten ha ha
nope, zo opstaan en mn oefeningen, hond uitlaten en thuis werkenquote:Op woensdag 12 november 2008 08:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]dan maar
Nog wilde plannen voor vandaag
Alweer baby kijken?quote:Op woensdag 12 november 2008 08:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nope, zo opstaan en mn oefeningen, hond uitlaten en thuis werken
als ik me dan vanmiddag goed voel weer baby kijken bij mn schoonzusje
ja ze zei gister dat ze overdag helemaal geen bezoek kreegquote:Op woensdag 12 november 2008 09:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alweer baby kijken?
Tja, dat krijg je ervan, als je ze zo lief maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |