abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:41:10 #1
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_62822751
Heb jij wel eens per ongeluk een alarm doen afgaan, toen je als eerste of of juist als laatste nog door het pand liep, en dan dwars door een beveiligd gebied? Of per ongeluk het glaasje van de brandmelder ingedrukt? Dat soort dingen....

Ik ben wel eens 's nachts in andermans huis bij het moeten pissen door een alarm gelopen... Best wel een gedoe met dat bellen naar zo'n meldpunt enzo.

Collega's van mij hebben zo'n alarm ellende meegemaakt. Overwerken, beveiliging kwam om acht uur z'n interne ronde doen. Collega's meldden nog van 'opgelet wij gaan pas om half elf weg dus het alarm er nog niet op doen'. Neenee zou 'ie niet doen. Nou prima.
De collega's zijn na 2 uur klaar, lopen over de gang naar de uitgang, gaan een tochtdeur door, en gelijk een loeiend alarm dat afgaat.... Een lichte hartverzakking... en 10 minuten beneden wachten op de security om alles toch veilig te verklaren en het alarm uit te doen zetten.
Today's mood: sponsored by coffee.
pi_62822835
Ja, dat is mij wel eens gebeurd. Geheel per ongeluk tijdens een inbraak bij een supermarkt.

Kut is dat ja....
pi_62822867
Yes. Motorkap open en dan de auto op slot doen. Dan gaat ie piepen.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_62822871
Nee. Ik ben gewoon goed. .
pi_62822878
Collega's van mij zijn wel eens opgesloten in het gebouw.

Meestal word er doorgewerkt tot 17:30, 18:00 max. Maar iedereen met de sleutel besloot dat het voor 5 uur al wel welletjes was geweest

En ik heb zelf het alarm van de poort af laten gaan. Geeft beetje flauw geluid dat je amper hoort.
pi_62822887
Jup op de middelbare school bij toneel repetities in het weekend
Voices tell me I'm the shit.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:47:07 #7
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_62822897
Ja, ik werd 's ochtends wakker, en vol goede moed besloot ik te gaan hardlopen. Ik dacht er niet aan dat het alarm armed was, dus ik opende de deur en trok hem weer achter me dicht. Ik had de piepjes niet gehoord dat het af zou gaan mits je geen code indrukt.

Toen ik terug kwam van het hardloop spektakel hoorde ik dat het alarm dus af was gegaan etc.

Maargoed, één telefoontje van de security company, wachtwoord doorgeven en dan is er niets aan de hand.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_62822901
Ja.

Auto met lege accu. En dan proberen open te maken
pi_62822925
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:47 schreef LasTeR het volgende:
Ja, ik werd 's ochtends wakker, en vol goede moed besloot ik te gaan hardlopen. Ik dacht er niet aan dat het alarm armed was, dus ik opende de deur en trok hem weer achter me dicht. Ik had de piepjes niet gehoord dat het af zou gaan mits je geen code indrukt.

Toen ik terug kwam van het hardloop spektakel hoorde ik dat het alarm dus af was gegaan etc.

Maargoed, één telefoontje van de security company, wachtwoord doorgeven en dan is er niets aan de hand.
Lekkere beveiliging dan, als er ondertussen nog geen politie dan wel beveiliging voor je deur stond
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:48:59 #10
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_62822946
Een keer toen ik op de pot zat en de rest van het bedrijf wegging.
Een keer toen ik inderdaad een verkeerde zone inliep, bij beide was ik 16 en vakantiebaantjes.

Tegenwoordig gebeurt het regelmatig, of omdat de beveiliging zo stom is te vergeten dat er altijd mensen werken bij ons en het complete pand op vakantie zet of omdat er een paar sensoren het weer eens op hun heupen hebben.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:49:49 #11
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_62822960
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:48 schreef Repeat het volgende:

[..]

Lekkere beveiliging dan, als er ondertussen nog geen politie dan wel beveiliging voor je deur stond
Er word eerst een telefoontje gepleegd naar het desbetreffende huis, als er niet word opgenomen of de persoon kan het wachtwoord niet doorgeven, dan word er actie ondernomen. Plus het alarm werd al spoedig uitgezet door mijn paps.
pi_62822978
Ja, toen ik via het dak bij het Nieuwe Kerk museum in Amsterdam naar binnen ging. Kwam die kamer binnen, deur open doen ging goed, tot ik op de gang was en er een alarm af ging Terug het dak op geklommen, best een opgave als het plafond 4 meter hoog is en luik weer dicht gedaan.
pi_62823015
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:49 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Er word eerst een telefoontje gepleegd naar het desbetreffende huis, als er niet word opgenomen of de persoon kan het wachtwoord niet doorgeven, dan word er actie ondernomen. Plus het alarm werd al spoedig uitgezet door mijn paps.
Ja dat zei je er niet bij! Dat er nog mensen thuis waren.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:52:27 #14
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_62823029
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:47 schreef LasTeR het volgende:
"Geef het codewoord."
- "Ananas".

Today's mood: sponsored by coffee.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:55:56 #15
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_62823138
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

"Geef het codewoord."
- "Ananas".

Bijvoorbeeld, alhoewel het ook cijfers moet bevatten. Wat is er zo grappig aan?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:57:27 #16
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_62823178
Ja, als eerste op m'n werk.. toen bleek het stille alarm toch niet zo stil te zijn

Afijn, code juist ingetikt, en alarm hield op. Tot na 1,5(!) uur de beveiligingsmeneer er stond. Met als commentaar "ja, het was nogal druk, het lukte niet eerder".

En dat voor een van de grotere beveiligingsbedrijven..
Vampire Romance O+
pi_62823472
Tja.. ik heb het zelf een keer gedaan in een bejaardentehuis. Bij mijn demente oma om precies te zijn. Waarom is mij nog steeds een raadsel, ik liep er gewoon heen en drukte het ding in. Branweer erbij.. ik helemaal hyper dat ze mijn vingerafdruk gingen namen enzo(teveel films gekeken, was een jaartje of 12)..gelukkig was mijn ontkenningskracht al redelijk ontwikkeld rond die leeftijd

Later deed mijn broertje hetzelfde.. maar toen op vakantie in Malta geloof ik =) Wij de trap naar beneden en de hele Hotel crew met de lift naar boven, zodat we ze net gemist hebben
pi_62823868
Een vriend van mij op de middelbare school, Ik stond bij mijn kluisje wat spullen te pakken en hij stond op mij te wachten, want we zouden samen naar huis fietsen. Maar hij zag dus dat brand ding en ging er een beetje op tikken, maar niet zo hard zodat hij niet af ging. (deed ie wel vaker)
Maar je raadt het al, dat ding ging nu wel af. Dus hij liep zo snel , jedoch niet opvallend, naar buiten en toen waren we alsnog naar huis gefiets terwijl het brandalarm in de school afging.

(brandalaram ging overigens 1 keer per 3 weken af ofzo )
gr gr
pi_62823944
eh ja, brandalarm tijdens Shadow en the Cut chemist in de Paradiso.
Dat was echt kut!!!
"When deep sleep falleth on men, fear came apon me. And trembling which made all my bones to shake" -Job IV, 13-14
pi_62824161
nee, zelfs niet @ werk ofzo..

beveiliging is daar veels te strak voor
pi_62824164
Ik ben wel eens op mijn werk ingesloten met een collega. Het werk liep wat uit en de beveiliging dacht dat we beide al weg waren.
Dus in ene keer al het verlichting uit zag geen flikker meer (behalve de nooduitgangbordjes maar die geven bijna geen licht) en toen zijn we maar naar de personeelsuitgang gelopen.(Onder andere een hele lange betonnen trap in het donker)
Maarja er hangen allemaal bewegingsensoren, dus 10 meter verder ging het alarm af.
Wat een tyfusherrie! het rolluik was al naar beneden en we hadden geen idee wie we moesten bellen.
Echt 15 minuten in de herrie gezeten en toen kwam de beveiliging er eindelijk aan.
Heb de hele nacht een piep in mijn oren gehad, schijnt dat het alarm vele malen harder is dan een normaal alarm, zodat de dieven gewoon niet normaal hun gang kunnen gaan.
Je raakt helemaal in de war door die tyfusherrie. (elektronica zaak)
pi_62824215
Believe it or not..

We waren ooit met school naar Barcelona, en tijdens de nachtelijke uurtjes sloeg de verveling toe dus ik besloot m'n scheten aan te steken (was in een ruftbui). Op je rug liggen, benen omhoog, wachten, inhouden, scheet komt omhoog, vuurtje erbij, boem! steekvlam.

En toen ging er dus een klein rood lampje aan op de rookmelder. "Was dat lampje net ook al aan?"

Klopt er iemand op de deur. Het was een medewerker van het hotel, hij had een bezwete kop dus hij zal wel omhoog gesprint zijn in haast.. In crappy Engels vroeg hij of wat er gebeurd was.. Ik zo: "sorry". Hij: "no problem."

Toen ging het brandalarm pas af.. uiteraard iedereen wakker en stressen op de gang, maar het viel allemaal wel mee, en iedereen weer naar bed.
pi_62824231
Regelmatig. Ik heb een tijd in verschillende filialen gewerkt en ieder filiaal had zijn eigen alarmcode. Dan wil het wel eens voorkomen dat je per ongeluk de verkeerde intoetst en daar is de buurt dan heel blij mee om 8 uur.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62824294
even op mijn punt terug komend...

ik laat bijna dagelijks @ werk wel alarm afgaan realiseer ik mij nu...
elke keer als ik patchruimte inga gaat er in meldkamer alarmpje branden
pi_62824332
Binnen sterretjes afsteken , met heel veel man koken en deur naar de gang openlaten en deur naar buiten dicht, midden in de nacht kijken of het brandalarm wel werkt.

Fijn geluid trouwens
pi_62824372
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:08 schreef KraZj het volgende:
Tja.. ik heb het zelf een keer gedaan in een bejaardentehuis. Bij mijn demente oma om precies te zijn. Waarom is mij nog steeds een raadsel, ik liep er gewoon heen en drukte het ding in. Branweer erbij.. ik helemaal hyper dat ze mijn vingerafdruk gingen namen enzo(teveel films gekeken, was een jaartje of 12)..gelukkig was mijn ontkenningskracht al redelijk ontwikkeld rond die leeftijd

Later deed mijn broertje hetzelfde.. maar toen op vakantie in Malta geloof ik =) Wij de trap naar beneden en de hele Hotel crew met de lift naar boven, zodat we ze net gemist hebben
Geloofwaardig. "hee, er is brand, laten we met de lift naar boven gaan".

Groetjes,

veldmuis
pi_62824505
Wij waren een keer op een skate tripje in eindhoven en daar hadden we 2 hotelkamers gehuurd voor een nachtje. Maar degene die geboekt had, had er geen rekening mee gehouden dat er 2 rokers waren. Dus wij kregen een kamer waar niet gerookt mocht worden en inclusief brandmelder.
Die avond kreeg ik het niet zo geniale idee om de rookmelder eraf te halen dat kan thuis immers ook en dan gebeurt er niks. Nou blijken rookmelders in hotels dus in verbinding te staan met een centrale enzo en ook als je em eraf haalt gaat het alarm af. Dus 5 minuten nadat we dat ding eraf hadden stond de hotelmanager op onze kamer te foeteren dat de brandweer al onderweg was enzo. Na meerder excuses en smeekbeden mochten we toch nog in t hotel verblijven maar t was wel effe zweten
0023
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:56:55 #28
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_62824803
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:46 schreef ikJur het volgende:
Wij waren een keer op een skate tripje in eindhoven en daar hadden we 2 hotelkamers gehuurd voor een nachtje. Maar degene die geboekt had, had er geen rekening mee gehouden dat er 2 rokers waren. Dus wij kregen een kamer waar niet gerookt mocht worden en inclusief brandmelder.
Die avond kreeg ik het niet zo geniale idee om de rookmelder eraf te halen dat kan thuis immers ook en dan gebeurt er niks. Nou blijken rookmelders in hotels dus in verbinding te staan met een centrale enzo en ook als je em eraf haalt gaat het alarm af. Dus 5 minuten nadat we dat ding eraf hadden stond de hotelmanager op onze kamer te foeteren dat de brandweer al onderweg was enzo. Na meerder excuses en smeekbeden mochten we toch nog in t hotel verblijven maar t was wel effe zweten
Dus volgende keer maar gewoon kauwgom erin plakken, zoals iedereen doet! Leermoment!
Vampire Romance O+
pi_62824806
Nog nooit zelf, maar in het verleden wel een aantal keer meegemaakt dat het alarm bij de buren een paar huizen verderop afging. Ze hadden ons nummer aan de alarmcentrale gegeven om te checken of er echt iets aan de hand was. Een keer werd er 's nachts gebeld en hadden we geen zin om te gaan kijken. Dus even later komen er 2 politiewagens aan, incl. politiehonden... Lui met zaklampen door de tuin en naar binnen schijnen. Aanbellen. Komt even later die buurman in zn pyjama naar buiten. Vergeten alarm af te zetten
Stom alarm is later ook nog een paar keer vals afgegaan (incl. telefoontjes).
pi_62826429
Ik heb wel eens op het knopje van de rookmelder gedrukt
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 01:42:20 #31
229450 seatsniffer
Kwaliteitsduitser
pi_62827752
Per ongeluk nooduitgangen uitlopen op stille plekken (bibliotheek, museum, concertgebouw, etc.) is ook altijd leuk
pi_62827789
Euhm, vaak genoeg winkel alarmen ( Wist niet waar het vandaan kwam, bleek er nog een of andere beveiliging in mijn jas te zitten.
Een keer midden tijdens een feest in mijn studentenhuis, roken onder de brandmelder is een afrader
Een keer de hittemelder in de keuken door de frituurpan.
Een keer door roken in de badkamer, ook nog in het studentenhuis.
pi_62827792
Weleens tegen een nooddeur gestaan die daardoor open ging. Bij een vriend thuis (we zaten toch nog op de basisschool) en hij de alarmcode was vergeten . En een keer een bal tegen een scooter aangetrapt, toen ging de scooter ook piepen. Cool.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 01:58:36 #34
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_62827905
Legerplaats Seedorf 1989.

Tijdens een voetbalpartijtje rond 04:00 uur in de ruimte van de wachtcommandant de kapstok (zo'n ouderwetsche ronde met krullen) omver geschoten. Het ding kwam met één van de haken op het doordrukglaasje van het (lucht) alarm. Het verrassende was dat veel officieren belden waarom ze 'er niets van wisten' in plaats van dat ze vroegen wat er aan de hand was.

Voor de volledigheid een filmpje van de moeder van alle alarmen.

Zo'n ding dus.

Jawohl Herr Kaloin!
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 02:01:17 #35
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_62827927
Tijdens een iets te wilde zoenpartij in de garage van mijn vriendje tegen zijn vaders auto aangestoten.

Om half 5 's morgens .....
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_62828443
m'n eigen auto alarm omdat ik toen nog niet wist dat ik die had

en eens op het werk te laat met codes intypen
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 05:32:55 #37
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_62828517
2 keer!

Beiden op het werk.
De eerste keer besloot ik een wafel in de magnetron te doen, het was nogal druk en het was een vrij onduidelijk ding. Ik dacht "Ik geef er een hengst aan, en blijf er wel bij staan." op datzelfde moment ging mijn telefoon, ik verwachte een belangrijk belletje dus snel terug naar mijn plek, en ja hoor.. 5 minuten in het telefoongesprek "MWAAAAAAAAAAAUUUUIIIIIIWWWWWW" en iedereen naar buiten.

Flink voor op mijn kop gekregen en het gevolg dat alle brandgevaarlijke apperaten (magnetron, waterkoker, eigen senseo apperaat) van de afdeling af moesten.

En 2 weken geleden het volgende:
Er was een collega jarig, en als enige actieve lid van de feestcommissie had ik mijzelf de eervolle taak gegeven om slingers op te hangen.
Zo gezegd, zo gedaan.
De volgende werkdag (maandag) lagen alle slingers (kapot!) op de grond.
Bleek dat in de nacht van zondag op maandag ze los waren geraakt, waardoor om 3 uur 's nachts een beveiliger naar de afdeling moest.. in zijn boosheid heeft hij de slingers maar kapot gemaakt.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:15:25 #38
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_62831255
Natuurlijk.
Ik ben nog wel eens binnen toen het bedrijf wordt afgesloten; dat vind het inbraakalarm niet zo leuk. Of door simpelweg tegen de alarmknop aan te gaan staan.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:18:51 #39
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_62831354
Op het werk was best lache toen iedereen naar buiten ging om niks
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:20:54 #40
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_62831399
Heb ik geregeld.
in mijn eigen huis.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_62831564
ja vaak genoeg.

als ik bv in amsterdam door kleine straatjes rij dan gaan er regelmatig autoalarmen af
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:10:16 #42
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_62832691
quote:
Dat is echt het meest vette alarm ooit!

Mijn verhaal:
Vrijdagsavonds in de kroeg vertel ik aan een vriend van me dat ik Zondags moest werken. Terwijl hij bier haalt vraag ik me af wat de code van het alarm ook alweer was... naja geen probleem dat weet ik zaterdag wel weer.
Anyways zondag ochtend vroeg 3x de verkeerde code ingetoetst (ja ik werkte er al een paar jaar en de code was niet veranderd...)
(alarm op achtergrond, baas bellen om 07:00)
Ja goede morgen wat was de code ook alweer?
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:46:53 #43
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_62833734
Al eens een keer op een parkeer plaats een aantal auto's laten knipperen door middel van een beetje muziek(ging helemaal niet zo hard hoor^^)
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:08:09 #44
200850 Dajo
Niets duss
pi_62834290
Toen ik een jaar of 17 was (ben nu 23) en bij een eetcafe werkte in Prinsenbeek, hadden we een personeelsfeestje.
Uiteraard was alle drank gratis en zoveel als je wou, dus ook de rode wodka red bull.

Nou was ik al enigsinds waat gewend qua drankgebruik ( ) maar ditmaal ging het wel erg hard. Na ontelbare rode wodka red bulls naar binnen gewerkt te hebben moest ik op een geven moment naar het toilet. Daar aangekomen met mijn broek aan op de wc gaan zitten, en van zattigheid in slaapgevallen. Toen ik even later (dacht ik) wakker werd liep ik de wc uit en was alles donker. Totaal verward liep ik door de donkere zaal heen, op mijn telefoon keek, en zag dat het al 5 uur s' ochtends was. Iedereen was dus allang weg en ze waren me totaal vergeten . Ikke nog steeds half zat naar de kapstok om mijn jas te pakken toen opeens keihard het alarm af ging. Mijn baas sliep ook boven het cafe..

Vervolgends helemaal in paniek rondgerend als een kip zonder kop, en uiteindelijk via de achteruitgang over een hek met spikes (auw) geklommen om zo naar huis te gaan.

De volgende dag mijn baas maar gebeld en mijn excuses aangeboden, hij kon er gelukkig om lachen maar toen ik de volgende keer moest werken wisten uiteraard al mijn collega's ervan dus dat was wel beschamend haha..
pi_62834739
Verleden week nog, ik had echter het nummer van de Alarmcentrale er al in staan
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_62835715
- Collega liet een rookmachine afgaan terwijl het brandalarm nog aanstond, gevolg: binnen 3 min brandweer voor de deur, 600 euro 'boete'
- Ruimte ingelopen die nog beveiligd stond, wat een tyfusherrie.
- Alarm reageerde niet op de code, ook mn baas uit z'n nest gebeld om 7 uur 's ochtends met loeiende sirenes op de achtergrond
- Tijdens nieuwjaarsfeest ging het brandalarm ook af, maar het was nog tijdens de testfase dus niet doorgeschakeld naar de brandweer gelukkig. Het was alleen zo nieuw en de enige die de code wist, was er niet Ook weer iemand wakker moeten maken dus
pi_62838559
Lausteen is geen collega van mij zo te lezen

Maar dat is hier vaak het geval.. Collega's laten hier vaak het brandalarm afgaan door rookmachines te testen..
Begin deze week was de laatste.. Hal stond onder de rook..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_62851925
2e week bij nieuwe baan(bank) overvalsknopje per ongeluk ingedrukt omdat ik me aan het buro wou trekken met me stoel
Binnen 10 minuten 2 politiebusjes + 1 auto rond het gebouw in het centrum. Alle telefoons gingen rondom en collega's kwamen naar beneden om te kijken(wisten al dat het loos alarm was door collega die telefoon had opgenomen). Leg dat maar eens aan je klant uit die voor je staat.. Iedereen wist direct wie de nieuwe werknemer was Gelukkig kon iedereen er om lachen inclusief de politie.
pi_62856561
Op me oude stage plek was ik meestal de eerste die begon dus moest ik het alarm eraf halen. Alleen was ik net binnen gekomen en had me motorhandschoenen nog aan en dacht van kut alarm piept dus ik snel met me handschoenen code ingetypt en toen kreeg ik een klere herrie als gevolg
pi_62898651
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:48 schreef Repeat het volgende:

[..]

Als er maar 1 zone afgaat wordt de politie allang niet meer gebeld, tenzij er een speciale afspraak is met de politie (er is in het verleden tevaak loos alarm geweest).
Beveiliging wordt alleen gebeld als er een contract voor is (of dacht jij dat de beveiliging gratis bij de mensen langs ging voor de lol).

En als er niemand bereikbaar was tijdens het bellen wordt er na een tijd (verschilt per alarmcentrale) weer alle nummers gebeld die in de waarschuwlijst staan.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:49 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Dat dus, en de standaard actie is bellen naar waarschuwadressen (bij een woonhuis meestal familie of buren en in een enkel geval een beveiligingsbedrijf).
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:55 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld, alhoewel het ook cijfers moet bevatten. Wat is er zo grappig aan?
Dat is dikke BS.
Een afmelding kan via een wachtwoord (met of zonder cijfers, maakt niets uit) of een persoonlijke code.
Een persoonlijke code wordt via de security company (een particuliere alarm centrale) uitgegeven en een wachtwoord wordt verzonnen door de klant zelf.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:38 schreef mschol het volgende:
even op mijn punt terug komend...

ik laat bijna dagelijks @ werk wel alarm afgaan realiseer ik mij nu...
elke keer als ik patchruimte inga gaat er in meldkamer alarmpje branden
Dat is dus een 24 uurszone (wat betekend dat deze eigenlijk niet geopend mag zonder dat het gemeld wordt).
En er gaat geen lampje branden branden in de meldkamer, zij krijgen een melding op hun computerscherm
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:46 schreef ikJur het volgende:
Als een brandmelder aangesloten zit op een brandmeldcentrale of alarmsysteem geeft dat een sabotagemelding en wordt er inderdaad gebeld (maar niet naar de brandweer )

Ja ik werk bij een particuliere alarmcentrale.
pi_63031083
Jah, thuis na het stappen.. Pa vloekend naar beneden, en toen was er ook al zo'n aardige randon meneer aan de deur...
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')