Ja Gonmann.quote:
SlapJanus !quote:Op maandag 29 december 2008 19:46 schreef Babbelegoegje het volgende:
Die jongen krijgt hem niet omhoog. (9)
Tja, ik maak ze zelf.quote:Op maandag 29 december 2008 21:14 schreef qonmann het volgende:
[..]
SlapJanus !
schudt je ze uit je eigen mouw eigenlijk ?
Iedereen maakt wel eens ee typefoutje.quote:
schud je nog eentje ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:25 schreef Babbelegoegje het volgende:
[..]
Iedereen maakt wel eens ee typefoutje.![]()
Is alweer goed.
geschud .quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:28 schreef Babbelegoegje het volgende:
er zit op deze wijze geen erectie in. (8 )
quote:
stijlloos ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:28 schreef Babbelegoegje het volgende:
er zit op deze wijze geen erectie in. (8 )
Is goed.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:41 schreef qonmann het volgende:
[..]
stijlloos ?
(hoewel met de ij, maar klinkt wel ok )
Dus die niet.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:04 schreef Babbelegoegje het volgende:
[..]
Is goed.
Op die wijze zit er ook geen erectie in.![]()
okquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:06 schreef Babbelegoegje het volgende:
O in dat geval durf ik er niog wel één op te gooien.
forumvriend(12)
Qon, als ik hem anders omschrijf, is die vast te gemakkelijk. Misschien kan ik er nog bij zeggen, dat mail contact dan wel handig is, al gaat het niet om de pc zelf.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:19 schreef qonmann het volgende:
[..]
ok![]()
deze oogt lastiger ..we doen ons best
te gemakkelijk moet ook nietquote:Op woensdag 31 december 2008 01:50 schreef Babbelegoegje het volgende:
[..]
Qon, als ik hem anders omschrijf, is die vast te gemakkelijk. Misschien kan ik er nog bij zeggen, dat mail contact dan wel handig is, al gaat het niet om de pc zelf.
Thx en alle andere quizzers ook !quote:Op woensdag 31 december 2008 22:16 schreef Babbelegoegje het volgende:
Wens iedereen hier op FOK een hele fijne jaarwisseling en een heeeeel gelukkig nieuwjaar.
Afstandsmaat ?quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:32 schreef Babbelegoegje het volgende:
Omschrijf ik hem toch maar even anders.
Verre vriend. (12)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |