Ik ben benieuwd hoe men dit voor elkaar zou willen krijgen...quote:Andere zien senarios waar ze de burgers zullen laten smeken gechipt te worden.
ik wou hier gewoon even eenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
Voor bepaalde mensen is het slechts een vraag van wanneer dit wordt opgelecht. Andere zien senarios
Angst meer in zijn algemeenheid. "Rampen bestrijding" oid.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe men dit voor elkaar zou willen krijgen...
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:58 schreef Chriz2k het volgende:
Natuurlijk niet.
Daarom zal de overheid er ook voor zorgen dat mensen bij hun geboorte al worden gechipt.
Dislectie is a bitch, soms. ^_^quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:00 schreef Ingenia het volgende:
[..]
ik wou hier gewoon even eenbij plaatsen.
in dat geval trek ik mijn 'quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:12 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Angst meer in zijn algemeenheid. "Rampen bestrijding" oid.
[..]
Ja, perhaps.
[..]
Dislectie is a bitch, soms. ^_^
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:19 schreef RemcoDelft het volgende:
Een halve seconde magnetron en die chip is er geweest!
Chip=Satan ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:56 schreef Integrity het volgende:
Ik ben Christen, dat voorop. De bijbel (Openbaringen) heeft het over een merkteken 666 op het voorhoofd of de rechterhand. Heel veel Christenen zijn ervan overtuigd dat het gaat om een chip. Je vraagt om mijn mening: als die chip een werkelijkheid word, dan weiger ik die chip op grond van wat de bijbel hierover zegt.
Dan zijn we met z'n allen blij dat jij het niet voor het zeggen hebtquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:13 schreef Guncta het volgende:
Tuurlijk!
Ik heb niks te verbergen.
En mensen die dat wel hebben of denken dat ze dat in de toekomst hebben, die hebben in mijn ogen geen recht op dergelijke voorzieningen.
Mooi, ik hang zelf geen religie aan maar zie we hoe sommige dingen veel meer worden gewaardeerd door gelovige. Hellaas soms uit angst.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:56 schreef Integrity het volgende:
Ik ben Christen, dat voorop. De bijbel (Openbaringen) heeft het over een merkteken 666 op het voorhoofd of de rechterhand. Heel veel Christenen zijn ervan overtuigd dat het gaat om een chip. Je vraagt om mijn mening: als die chip een werkelijkheid word, dan weiger ik die chip op grond van wat de bijbel hierover zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |