abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62819679
Natuurlijk zijn er de mensenrechten waarin de lichamelijk integriteit staat beschreven. Maar ja, veel ontwikkelde landen zijn natuurlijk nog vol goede moed mensenrechten schenden.
Overheid en Co hebben zoals je misschien weet de technologie al klaar. Voor bepaalde mensen is het slechts een vraag van wanneer dit wordt opgelegt. Andere zien senarios waar ze de burgers zullen laten smeken gechipt te worden.

Ik persoonlijk gruwel bij dergelijke gedachten. Maar ja, ik gruwel ook van een id plicht. Wellicht zouden ze me in de toekomst aanpraten dat ik aan anxiety disorder leid. Dat laatste zou grappig zijn als het niet in en in droevig was.

Dus ja, denk je dat mensen zo naief, bang en/of dom zijn zich laten verleiden tot dergelijke onmenselijke fascistische totalitaire middelen? Zou jij het toestaan?

[ Bericht 0% gewijzigd door Odysseuzzz op 30-10-2008 20:26:30 ]
pi_62819928
Nee!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:56:30 #3
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_62819944
Nope, never nooit. En ook id plicht is eigenlijk een overdrven maatregel.
Het dient, in alle gevallen, alleen de inkomsten v/d de o zo betrouwbare staat.

En laat die staat wat mij betreft nu eens achter mijn net gelgde bolus aan kunnen. Want veel maken ze er niet van.
pi_62819957
Nee tuurlijk niet.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_62819960
Mneuh.
Google is your friend, abuse your friends
pi_62819983
quote:
Andere zien senarios waar ze de burgers zullen laten smeken gechipt te worden.
Ik ben benieuwd hoe men dit voor elkaar zou willen krijgen...
pi_62819986
Natuurlijk niet.

Daarom zal de overheid er ook voor zorgen dat mensen bij hun geboorte al worden gechipt.
pi_62820045
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
Voor bepaalde mensen is het slechts een vraag van wanneer dit wordt opgelecht. Andere zien senarios
ik wou hier gewoon even een bij plaatsen.
'It was a small, fast carnivore with keen senses and it was highly intelligent'
pi_62820412
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:58 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe men dit voor elkaar zou willen krijgen...
Angst meer in zijn algemeenheid. "Rampen bestrijding" oid.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:58 schreef Chriz2k het volgende:
Natuurlijk niet.

Daarom zal de overheid er ook voor zorgen dat mensen bij hun geboorte al worden gechipt.

Ja, perhaps.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:00 schreef Ingenia het volgende:

[..]

ik wou hier gewoon even een bij plaatsen.
Dislectie is a bitch, soms. ^_^
pi_62820438
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:12 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Angst meer in zijn algemeenheid. "Rampen bestrijding" oid.
[..]

Ja, perhaps.
[..]

Dislectie is a bitch, soms. ^_^
in dat geval trek ik mijn ' ' in.
'It was a small, fast carnivore with keen senses and it was highly intelligent'
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:19:30 #12
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_62820608
Een halve seconde magnetron en die chip is er geweest!
censuur :O
pi_62820717
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:19 schreef RemcoDelft het volgende:
Een halve seconde magnetron en die chip is er geweest!

En dan? Zou je geen toegang hebben tot ziekenhuizen en andere voorzieningen. Strafbaar gesteld worden en misschien uitgesloten van transacties?
pi_62820850
Als 't eenmaal zover is word je ertoe gedwongen, net als je nu een vingerafdruk moet afgeven als je opgepakt wordt.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_62822444
Laten we het eens omdraaien: waarom is er nu vanuit hogeraf eigenlijk de noodzaak ontstaan om deze verregaande controle toe te passen?
Zou de domme argeloze burger iets op het spoor zijn? Worden ze iets te opzichtig? Wat is dan het beste remedie? Angst natuurlijk!
En dat is dit ook.. de oorlog tegen ons

Ik zou naief zijn als ik niet een beetje bang word van de ontwikkelingen, maar tegelijkertijd geeft het me ook hoop voor de toekomst dat er in ieder geval aan de status-quo wordt gemort. M.I. is het aan ons allen om te bepalen hoe dit alles afloopt. Laten we ons - middels slechte propaganda/manipulatietechnieken - dit soort onzin aanpraten?
Tuurlijk zegt de meerderheid nu 'NEE' en gelijk hebben ze. Maar hoe gaan we dat volhouden als er op een gegeven moment (wellicht via een false-flag, aanslag/oorlog/racisme/etc) een reden wordt gevonden om mensen vrijwillig te laten in'enten'..

Kijk naar de mensen in Rotterdam bij de Baya beach club.. propaganda natuurlijk, maar het zet je wel te denken hoe makkelijk mensen zich laten overtuigen..
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:29:48 #16
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_62822490
Nee, tenzij ik multimiljonair word. Dan gooi ik er wel een chippie tegenaan
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_62822567
Volgens mji hadden we hier al een topic over, maar never mind.

Uiteraard zeg ik "Nee!", maar je zult steeds meer handige gadgets krijgen in steeds kleinere apparaatjes, en uiteindelijk zul je je mobieltje, TomTom, Playstation, Internetverbinding en weet ik wat nog meer in zo'n klein dingetje hebben dat je hem steeeds kwijt zult zijn. Onderhuids implanteren is dan weer een oplossing.
Ff paspoortje inbakken en je bent 24 uur per dag overal te traceren.
pi_62823143
Ik ben Christen, dat voorop. De bijbel (Openbaringen) heeft het over een merkteken 666 op het voorhoofd of de rechterhand. Heel veel Christenen zijn ervan overtuigd dat het gaat om een chip. Je vraagt om mijn mening: als die chip een werkelijkheid word, dan weiger ik die chip op grond van wat de bijbel hierover zegt.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:13:26 #19
185631 Guncta
En un momento dado
pi_62823628
Tuurlijk!
Ik heb niks te verbergen.
En mensen die dat wel hebben of denken dat ze dat in de toekomst hebben, die hebben in mijn ogen geen recht op dergelijke voorzieningen.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_62823656
Nee.

Maar waarschijnlijk zou ik onder bepaalde omstandigheden, "net als iedereen" gewoon gechipt zijn.
pi_62823670
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:56 schreef Integrity het volgende:
Ik ben Christen, dat voorop. De bijbel (Openbaringen) heeft het over een merkteken 666 op het voorhoofd of de rechterhand. Heel veel Christenen zijn ervan overtuigd dat het gaat om een chip. Je vraagt om mijn mening: als die chip een werkelijkheid word, dan weiger ik die chip op grond van wat de bijbel hierover zegt.
Chip=Satan ?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:16:55 #22
3185 Adelante
To let it go now
pi_62823716
Zolang er in de grondwet nog staat dat de Overheid geen inbreuk mag maken op mijn lichaam kunnen ze de boom in.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62823769
@Integrity: niet te serieus nemen, maar dit las ik vandaag o.a. in de Volkskrant:
China verlaagt rente

AMSTERDAM (Dow Jones)--China heeft de eenjaarsrente op leningen en deposito's verlaagd met 27 basispunten. Dat maakt de Chinese Centrale Bank woensdag bekend.

De renteverlaging gaat in op donderdag.

De rente op een eenjaarslening in yuans wordt verlaagd van 6,93% naar 6,66%. De rente op een eenjaarsdeposito daalt naar 3,60% van 3,87%.
bron
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_62823809
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:13 schreef Guncta het volgende:
Tuurlijk!
Ik heb niks te verbergen.
En mensen die dat wel hebben of denken dat ze dat in de toekomst hebben, die hebben in mijn ogen geen recht op dergelijke voorzieningen.
Dan zijn we met z'n allen blij dat jij het niet voor het zeggen hebt
pi_62825389
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:56 schreef Integrity het volgende:
Mooi, ik hang zelf geen religie aan maar zie we hoe sommige dingen veel meer worden gewaardeerd door gelovige. Hellaas soms uit angst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')