abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62818461
Ik zit met het probleem dat ik op een van de computers geen DVD's kan afspelen met ondertiteling in WMP.

Op beide PC's heb ik in ieder geval de CCCP codec pack en Windows Media Player 11 geinstalleerd. Op de ene computer kan ik prima via het menu de juiste ondertiteling kiezen en vervolgens werkt de ondertiteling in de film. Op de andere computer kies ik de ondertiteling ook, maar in de film krijg ik niets te zien.

Op de computer waar het werkt krijg ik dit scherm met een aantal mogelijke ondertitelingen, terwijl ik op de andere computer geen ondertitelingen kan vinden.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
pi_62819762
Anders gaan jullie eens eventjes allemaal dood met jullie achterlijke reacties. Nu graag. Bedankt voor de medewerking.
For great justice!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:17:14 #3
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62820547
Ik wilde alleen een tvp plaatsen, maar omdat ik robier al kende zei ik even hoi, zij doen dan meteen zo achterlijk

Sorrie dat ik je topic verpest heb robier
Laffe huichelaar
pi_62826928
Wat voor ondertiteling gebruik je? Een .srt/.sub bestand? Noem het bestand eens hetzelfde als de bestandsnaam van het filmpje.
pi_62827579
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 00:25 schreef zarGon het volgende:
Wat voor ondertiteling gebruik je? Een .srt/.sub bestand? Noem het bestand eens hetzelfde als de bestandsnaam van het filmpje.
Ik heb een iso van een DVD. Deze mount ik met daemon tools en vervolgens krijg ik een menu als bij een normale dvd. Ik heb op beide computers precies de zelfde iso, dus als het goed is zou het niet aan het bestand moeten liggen.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:25:33 #7
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_62844380
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:17 schreef timmmmm het volgende:
Ik wilde alleen een tvp plaatsen, maar omdat ik robier al kende zei ik even hoi, zij doen dan meteen zo achterlijk

Sorrie dat ik je topic verpest heb robier
Reageer de volgende keer dan maar niet.
Of via PM/IRC/MSN/Rooksignalen, whatever.

Pff.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_62846261
Probeer eens VLC media player als alternatief.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_62850042
Volgens mij kan WMP helemaal geen subtitles afspelen. Neem Media player classic.
pi_62862805
Ik gebruik altijd VLC en dat werkt prima voor het afspelen van ondertitels. Wel even de ondertitelingsfile hetzelfde noemen als je film.
  zaterdag 1 november 2008 @ 20:22:56 #11
159761 Arn0
Abbey Road
pi_62868395
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 15:59 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik gebruik altijd VLC en dat werkt prima voor het afspelen van ondertitels. Wel even de ondertitelingsfile hetzelfde noemen als je film.
Of gewoon bestand>Advanced open file doen.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')