Geef je op voor "wie is de chef" wantquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het belangrijkste voor mij aan een supermarkt is goede kwaliteit versproducten. Ik ben dol op koken namelijk.
Ik zie het eerlijk gezegd niet zo gauw gebeuren.. En dan nog zal Wal-mart nooit het comfort van Wal-mart hier kunnen aanbieden, in Nederland zit je nog altijd met christelijke wetgeving.. En het is nog maar afwachten of er een grote gemeente is die het haar inwoners gunt om boodschappen te doen zonder te moeten parkeren voor 5 euro per kwartierquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wanneer Wal-Mart de grote plas oversteekt. www.walmart.nl verwijst in elk geval wel naar de Amerikaanse Wal-mart-site. Ik denk dat ze hier nog wel eens naartoe gaan komen... Dan heeft AH wél iets te vrezen denk ik.
Ik werk fulltime. De Turkse winkels die in de buurt van mijn werk-huis-route liggen zijn dicht tegen de tijd dat ik er ben. Anders zou ik echt wel daar naartoe gaan. En de markt is ook helemaal prima, maar kost wel veel tijd in een weekend dat toch al te kort is...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:29 schreef Asgard het volgende:
Waarom kopen mensen groente en fruit in een supermarkt? Vooral als je in Rotterdam woont, Pompenburg nog wel. Markt is ook op loopafstand (al kom ik zelf nooit op de markt, daar heb ik ouders voor), en zat Turken die goed spul voor een lekker prijsje verkopen.
Natuurlijk kan dat, maar dat kost ook weer allemaal extra tijd. Bij die C1000 kon ik alles halen.quote:Bas is btw prima!
Maar ik moet je gelijk geven wat betreft Cola en andere dranken. Paar jaar geleden hadden ze die spullen nog wel. Nu hebben ze alleen maar rode en groene Fernandes (geen pineapple ed. meer :/)
Maar je kan ook gewoon naar de Bas gaan, en de dingen die je daar niet vindt bij de AH halen.
Ja, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 06:22 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik zie het eerlijk gezegd niet zo gauw gebeuren.. En dan nog zal Wal-mart nooit het comfort van Wal-mart hier kunnen aanbieden, in Nederland zit je nog altijd met christelijke wetgeving..
Ja, dat ook nog. En zo'n Wal-Mart kost veel ruimte natuurlijk. En hun gebouwen voldoen vast niet aan de eisen van dequote:En het is nog maar afwachten of er een grote gemeente is die het haar inwoners gunt om boodschappen te doen zonder te moeten parkeren voor 5 euro per kwartier
Liever geen winkel die stelselmatig z'n personeel uitbuit, geen fuck geeft om de arbeidsomstandigheden in de landen waar de producten gemaakt worden, en zonder blikken of blozen de lokale middenstand om zeep helpt in elke stad waar ze een vestiging openen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 06:22 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik zie het eerlijk gezegd niet zo gauw gebeuren.. En dan nog zal Wal-mart nooit het comfort van Wal-mart hier kunnen aanbieden, in Nederland zit je nog altijd met christelijke wetgeving.. En het is nog maar afwachten of er een grote gemeente is die het haar inwoners gunt om boodschappen te doen zonder te moeten parkeren voor 5 euro per kwartier
fixxedquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:11 schreef RWest het volgende:
[..]
Liever een winkel die stelselmatig z'n personeel uitbuit, geen fuck geeft om de arbeidsomstandigheden in de landen waar de producten gemaakt worden, en zonder blikken of blozen de lokale middenstand om zeep helpt in elke stad waar ze een vestiging openen en dus lekker goedkoop is
Niemand is verplicht om bij Wal-mart te werken volgens mij. Ik ben het wel met je eens dat het jammer is dat veel standskernen in kleine Amerikaanse plaatsen leeggetrokken worden, maar dat doet de consument zelf.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:11 schreef RWest het volgende:
[..]
Liever geen winkel die stelselmatig z'n personeel uitbuit, geen fuck geeft om de arbeidsomstandigheden in de landen waar de producten gemaakt worden, en zonder blikken of blozen de lokale middenstand om zeep helpt in elke stad waar ze een vestiging openen.
Dan heb ik veel liever Albert Heijn. Ik hoef die wanproducten van Wal-Mart niet en ik zit evenmin te wachten op slootwater van Starbucks.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wanneer Wal-Mart de grote plas oversteekt. www.walmart.nl verwijst in elk geval wel naar de Amerikaanse Wal-mart-site. Ik denk dat ze hier nog wel eens naartoe gaan komen... Dan heeft AH wél iets te vrezen denk ik.
Dat kan enorm verschillen per C1000, want elke filiaal doet z'n eigen inkopen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:43 schreef Rhythm het volgende:
AH is de beste supermarkt in Nederland.
Altijd die alternatieve Fok!'ers met hun afgrijzen van de massa. Ikzelf werk bij Albert Heijn, en ik weet dat het vers stukken beter is dan bij de C1000. Heb bij allebei gewerkt, dus ik denk dat ik het kan weten.
Ik ben een alternatieve Fok!ker, maar ik koop altijd bij AH, AH is de enige winkel die een fatsoenlijk vegetarisch assortiment heeft.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:43 schreef Rhythm het volgende:
AH is de beste supermarkt in Nederland.
Altijd die alternatieve Fok!'ers met hun afgrijzen van de massa. Ikzelf werk bij Albert Heijn, en ik weet dat het vers stukken beter is dan bij de C1000. Heb bij allebei gewerkt, dus ik denk dat ik het kan weten.
Later ga ik gewoon voor de bulkgoederen (lees ijsthee) naar de Aldi, en de rest lekker AH.
Ik eet paprika nooit los, alleen maar in gerechten en dan merk ik het niet neequote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Meen je dat nou?Er zit echt een hemelsbreed verschil in smaak tussen groene en rode paprika.
Nou, ik vind het vers echt slecht bij AH hoor. Gisteren het laatste bakje basilicum met verlepte blaadjes moeten nemen bij gebrek aan beterquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:43 schreef Rhythm het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |