abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_226499
Alweer deel IV en het gaat prima zo
Om een zo'n duidelijk mogelijk live-stream verslag te kunnen maken is er besloten om een aparte topic te openen.

Het is gebleken dat de verslagleggingen nogal eens onderbroken worden door vragen, goedbedoelde commentaren en aanvullingen.
Om de verslaggeving nog leesbaarder te maken (en het voor het nageslacht te behouden)is op verzoek van de stream-verslaggevers dit begeleidende topic geopend, dat speciaal voor dergelijke zaken is bedoeld.

Dus heb je...

- specifieke vragen aan de verslaggevers
- commentaren op de inhoud van de verslaggeving
- moeilijkheden met de interpretaties van de soms cryptische woorden van de bewoners (of verslagleggers)
- aanvullingen met informatie van elders
- steunbetuigingen aan, en aansporingen op, de verslaggevers
- vragen over hoe de streams te verslaan, wat te gebruiken en waneer

Dan zijn jouw reacties hier van harte welkom

laten we een mooi stukje geschiedenis mooi houden

Here we are now, entertain us.
  donderdag 2 december 1999 @ 01:28:00 #2
622 spider
in the worldwide web
pi_226500
Laat ik dan maar beginnen, met een steunbetoging.
Mede dank zij jullie werk is het mogelijk gemaakt, om BB en de TV dreammachine eens nader onder de loop te nemen.
Helaas kan ik hier geen bosje rosen posten.
Maar ik nodig jullie wel uit voor een virtueel drankje in Fok-Cafe.
Zelf neem ik maar een tequila sunrise, wie weet zie ik het licht nog eens.
Wat zal het wezen voor het Stream -team?

[Dit bericht is gewijzigd door spider (Datum 02 December 1999).]

pi_226501
Bedankt alle posters , voor de constante warme douche van zinloze informatie die me al geruime tijd mijn nachtrust kost.

donderdag 2 december 1999 @ 03:38:00 #4
1829 Jewel
De enige echte!
pi_226502
Jullie verichten veel werk voor veel dankbare lezers, waar ik er 1 van ben.

Met een extra pluim voor oliebol2000

[Dit bericht is gewijzigd door Jewel (Datum 02 December 1999).]

pi_226503
quote:
op 12-01-1999 om 11:37 PM schreef Big Brother het volgende:

A: Jullie zouden allemaal naar bed gaan, maar nu zitten jullie allemaal in de kamer.
W: Op onze slaapkamer is het 14 graden en hier 26.

'Onze' Big Brother is terug, en hij duidt de naam van een redactie-lid slechts met een letter aan.

Ik vraag het nog maar eens: hoe 'inside' ben jij nou eigenlijk Big Bro?

En nu we het er hier toch over hebben. Er is iemand die hier post onder de naam 'Breekijzer'. Hoewel zijn/haar schrijfstijl wat te wensen over laat meen ik uit de inhoud te kunnen afleiden dat hij/zij toegang tot het redactieberaad of de productie heeft.

Bro, heb jij (als insider) enige aanwijzing wie dat zou kunnen zijn? Of ben je het soms zelf? Opvallend was dat de verschijning van Breekijzer (inside/outside) samenviel met jouw afwezigheid.

Voyeur, jij hebt al eens een naam voor Big Bro gesuggereerd, kun jij je licht hier ook nog eens over werpen?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_226504
Hunter, dat BB een insider moet zijn dat moet haast wel alleen kan het natuurlijk ook iemand zijn die bij huize BB aan het bespieden is. Gisteren vertelde hij dat Bart in de DBK zat , dat klopte wel maar er was geen geluid helaas. Zelf denk ik dat het nog wel mee zal vallen . Ik weet nog dat er een hele Topic aan hem was geopent, ook daar kwamen we er niet achter. Hij vult soms prima aan en daar goed het om toch?

Verder heb ik natuurlijk vannacht de streams gelezen en gelukkig was er dus beeld, yess, de gebeden zijn verhoort, maar voor hoelang

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 2 december 1999 @ 09:45:00 #7
1505 Lecy Luto
Bijna raak...........
pi_226505
Goedemorgen, bij dezen wil ik alvast iedereen die zich met de streamverslagen bezig houdt, heel erg bedanken voor de inzet!!! Vandaag hang ik weer aan jullie verslagen.
  donderdag 2 december 1999 @ 10:38:00 #8
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_226506
Wederom mijn comp's voor de vaste verslaggeefsters en gevers!

(btw Moor, off topic hoor maar ik wil toch reageren op je opm. gisteren: mijn opmerking was een opmerking over de streams en hoort hier dus wel degelijk thuis, PAS door het verslag van dat gesprekje ben ik gaan twijfelen aan jouw stelling anders had ik het echt wel in jouw topic kenbaar gemaakt!)

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  donderdag 2 december 1999 @ 15:40:00 #9
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_226507
Het meest opvallend vond ik vandaag de berichtje van ene Confusion, om een uur of 12 vanmiddag. Hij meldde dat er ivm een storing geen life-streams waren.
En wat is zijn e-mailadres? Jawel: big-brother.nl!
En zijn homepage: www.big-brother.nl!

Is VOO inderdaad zo attent om ons op de hoogte te houden van recente zaken, of hebben we hier te maken met iemand die hoopt als VOO-insider betiteld te worden?

donderdag 2 december 1999 @ 15:44:00 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_226508
zolas zijn naam al zegt.. confused?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 2 december 1999 @ 18:27:00 #11
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_226509
Hee Oliebol2000 (ja ik luister wel)...
moet je niet eerst een tabbert aan voordat je de kerstmuts opzet?
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  donderdag 2 december 1999 @ 18:34:00 #12
798 voyeur
bemoeit zich
pi_226510
Was meer een mooi dagje verslagen. Mijn complimenten

Hunter, je had mijn hint de vorige keer goed, maar het lijkt me niet zo'n goed idee om poster BB zo publiek te kijk te zetten. Zo leuk is het nou ook weer niet als iedereen je echte naam plots kent....

Vraagje:
Ik ging er tot nu toe vanuit dat ze in de DBK altijd via de camera spraken met de redactie en psycholoog.
Vandaag stond in de streams:
'm: die vrouw met die lange roze nagels, moet je gewoon zeggen.. die moet ik nu spreken' Ging erover dat ze Hummie wilden spreken. Kan M. natuurlijk weten van voor dat ie het huis inging.
Is hetiemand eerder opgevallen dat ze meer dan de stemmen kennen.

pi_226511
Ik vind het echt geweldig om elke dag weer op de hoogte te worden gesteld van de laatste nieuwtjes rondom bb. Sommigen weten echt heel veel!!! Ik ben al blij als ik een beetje inside-information via jullie kan oppikken. Dus nogmaals....complimenten. Zeker voor Oliebol, onderhand alom bekend en geprezen!!
Geluk zit in jezelf, dus laat al dat materiaal maar eens los!
pi_226512
quote:
op 12-02-1999 om 06:27 PM schreef BadGirl het volgende:
Hee Oliebol2000 (ja ik luister wel)...
moet je niet eerst een tabbert aan voordat je de kerstmuts opzet?

HAHA...neu ik ben al geheel in kerstsfeer
pi_226513
De BB-site is ook weer even bemand:

De donderdagavond-zenuwen

“Hallo bewoners”, klinkt het door het huis. Ditmaal is het niet Rolf Wouters die de bewoners via de intercom toespreekt, maar zijn het ze zelf. Het is donderdagavond en de bewoners verwachten iets bijzonders. Zoals altijd tijdens de live-uitzending. Eerder al kwamen er bijvoorbeeld nieuwe bewoners, werd er een platinaplaat uitgereikt en kregen de bewoners een overheerlijke versnapering. Ook vandaag zitten de zenuwen er flink in. Dus wordt er van te voren alvast besproken wat er kan gebeuren. Karin: “Ik ga daar nu maar eens niet op wachten hoor. Ik ga gewoon slapen.” Bart en Maurice denken hier heel anders over. “Hallo bewoners”, roept Bart weer. Karin heeft een goed idee: “We doen net of we Rolf niet horen, net als vorige week.”

Na uitvoerig overleg wordt in eerste instantie besloten dat vanavond Sinterklaas komt. Willem: “Dan gaan we met z'n allen naar buiten, wordt hij mooi verkouden.” Bart en Maurice sluiten de mogelijkheid van een film ook niet uit. Ruud: “Je moet gewoon alles over je heen laten komen. Maar er gaat iets gebeuren, ik voel het aan mijn water.”

Sinterklaas

Het is weer een rare dag vandaag. Omdat op donderdagavond altijd de live-uitzending wordt gemaakt, verwachten de bewoners ook vandaag weer een verrassing. Dit keer wordt gegokt op de komst van Sinterklaas. Eerder kregen zij namelijk al op de donderdagavonden de nieuwe bewoners, een platinaplaat of alcoholische dranken. De bewoners krijgen geen ongelijk, want in het begin van de avond komt er een hijskraan naast het huis te staan. Maurice tegen Karin: “Hoor je de vrachtwagen? Is van de hijskraan.” En later harder tegen iedereen: “Hijskraan!” Willem nuchter: “Dan komt de sint net als George Baker. Waarschijnlijk nu alleen wel met paard en al.” Bart opgewonden: “Ik ben benieuwd. Ik laat me verrassen.”
Ruud in de tuin: “Goh, Willem kom eens kijken! Lijkt wel kermis.” Iedereen rent naar buiten en staart naar alle lichtjes die door de hijskraan het dak worden opgehezen. Maurice: “Vet, straks krijgen we een dikke disco.”

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 02 December 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_226514
quote:
op 12-02-1999 om 07:49 AM schreef Hunter het volgende:
'Onze' Big Brother is terug, en hij duidt de naam van een redactie-lid slechts met een letter aan.

Ik vraag het nog maar eens: hoe 'inside' ben jij nou eigenlijk Big Bro?

Hunter: Dat moet een tikfout zijn. Het was namelijk Karin die dat zj. BB schreef hier wel A, maar ik zat op hetzelfde moment mee te luisteren (zie ook mijn verslag). Ofwel, die A was gewoon K.

Blijft zich verbazen
pi_226515
quote:
op 12-02-1999 om 03:40 PM schreef Twinny Sister het volgende:
Het meest opvallend vond ik vandaag de berichtje van ene Confusion, om een uur of 12 vanmiddag. Hij meldde dat er ivm een storing geen life-streams waren.
En wat is zijn e-mailadres? Jawel: big-brother.nl!
En zijn homepage: www.big-brother.nl!

Is VOO inderdaad zo attent om ons op de hoogte te houden van recente zaken, of hebben we hier te maken met iemand die hoopt als VOO-insider betiteld te worden?

Viel mij ook op. Daarna even naar alle postings van hem gekeken, deze gaan alleen over de technische aspecten van de streams. Het lijkt er inderdaad op dat hij werkt aan de streams. Ook staat op z'n home pagina een BBSpy kloon, waarvan hij meldt dat hij dat programma geschreven had op te testen of de streams werkten.

pi_226516
De laatste nacht bij het vuur is voorbij. Nog 5 en een half uur branden en de weekopdracht is geslaagd. Dat zal dus wel lukken. En dat zonder het bankstel op te stoken.
pi_226517
Hunter, inderdaad nog even dan is de opdracht klaar, ik zag net Bart voor het laatst denk ik een voorraadje hout zagen. Die opdracht is zeker binnen

Trouwens al eens aan een kleurenversteviging gedacht?..HAHA
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 03 December 1999).]

vrijdag 3 december 1999 @ 11:01:00 #20
262 Re
Kiss & Swallow
pi_226518
quote:
op 12-02-1999 om 06:34 PM schreef voyeur het volgende:

Vraagje:
Ik ging er tot nu toe vanuit dat ze in de DBK altijd via de camera spraken met de redactie en psycholoog.
Vandaag stond in de streams:
'm: die vrouw met die lange roze nagels, moet je gewoon zeggen.. die moet ik nu spreken' Ging erover dat ze Hummie wilden spreken. Kan M. natuurlijk weten van voor dat ie het huis inging.
Is hetiemand eerder opgevallen dat ze meer dan de stemmen kennen.

Ik heb het desbetreffende stukje geschreven, het geluid viel steeds weg maar ik had de indruk dat ze een beetje zaten te geinen met elkaar, ik vond het ook een vreeemde opmerking maaar helaas kon ik er verder nix uit opmaken

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_226519
quote:
op 12-02-1999 om 08:11 AM schreef oliebol2000 het volgende:
Hunter, dat BB een insider moet zijn dat moet haast wel alleen kan het natuurlijk ook iemand zijn die bij huize BB aan het bespieden is. Gisteren vertelde hij dat Bart in de DBK zat , dat klopte wel maar er was geen geluid helaas.

Maar Big Brother zei ook niet dat er wel geluid was dus ook dit bewijst weer niets. Ik denk dus niet dat Big Brother een insider is.

vrijdag 3 december 1999 @ 15:03:00 #22
2004 sunshine
Still shining!
pi_226520
foto van Bart op de bank:

Wat lieeeeeeeeffffff!!!!!!!!

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_226521
Sunshine, haha ja wat lief he....als hij slaap..HAHAHA...ik vondt het wel mooi voor de screenshot van de dag.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 03 December 1999).]

vrijdag 3 december 1999 @ 17:52:00 #24
242 Pinball
Electric Monk
pi_226522
Idd een schattig plaatje!!

Ga zo door met de verslagen bedankt!

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 3 december 1999 @ 23:57:00 #25
798 voyeur
bemoeit zich
pi_226523
Mooie dag weer qua verslagen. Ze lijken beter en beter te worden.
Stellina welkom ! Goed gedaan. En omdat ik niet zeker weet of ik dat eerder gedaan heb: Re, fantastisch goede verslagen: bijna woordelijk; erg goed.
(de vaste crew bedank ik niet meer; ze weten nu wel dat we het echt waarderen )

P.S. Machiel, leuk dat je m'n suggestie voor een nieuw onderschrift overgenomen hebt; je springt qua verslagen vaak in als er ff niemand actief is. Dank daarvoor.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')