Zou Felixa morgen aanspreekbaar zijn?quote:Op maandag 3 november 2008 23:26 schreef Damzkieee het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Niets meer dan dit hoef ik erover te zeggen
En toch klonk het raar net: "We're 27 minutes late."quote:Op maandag 3 november 2008 23:25 schreef Breuls het volgende:
Geweldig optreden.
En tof dat Colin Murray heeft gewacht tot na de toegift.
en anders zal het binnen nu en een week wel te verkrijgen zijn bij de lokale usenet of torrent boerquote:Op maandag 3 november 2008 23:28 schreef Sirolf het volgende:
En als het goed is kan je dit binnenkort terugluisteren via de BBC iPlayer: http://www.bbc.co.uk/iplayer/radio/bbc_radio_one/2008-11-03
Nu maar hopen dat er geen geoblock op zit (dus dat alleen mensen uit de UK kunnen luisteren).
ah dat zou inderdaad wel cool zijn, kan je het namelijk weer eens terug luisteren.quote:Op maandag 3 november 2008 23:30 schreef LeonH het volgende:
[..]
en anders zal het binnen nu en een week wel te verkrijgen zijn bij de lokale usenet of torrent boer
ah ze zegt net dat het gewoon online komt + de interviews
Er zit geen block op. Je kunt de gehele uitzending gedurende 7 dagen terugluisteren, ook buiten de UK. Omdat het over de tijd heen ging is het mogelijk dat-ie er tegen het einde mee ophoudt en dat je de Colin Murray van vanavond bij moet pakken voor het laatste stukje.quote:Op maandag 3 november 2008 23:28 schreef Sirolf het volgende:
En als het goed is kan je dit binnenkort terugluisteren via de BBC iPlayer: http://www.bbc.co.uk/iplayer/radio/bbc_radio_one/2008-11-03
Nu maar hopen dat er geen geoblock op zit (dus dat alleen mensen uit de UK kunnen luisteren).
quote:Op maandag 3 november 2008 23:27 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zou Felixa morgen aanspreekbaar zijn?
Gelukkig hoeft ie ze alleen foto's te uploaden en hier te typenDenk niet dat ik een stem zou overhebben als ik daar had gestaan
Via TheKillersVictims?quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:48 schreef Asskicker14 het volgende:
De kaarten zijn net op mijn deurmat gevallen.
Ticketservice.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |