abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62811509
Gisteravond was het dan eindelijk zo ver. Na enige tijd gespeeld te hebben met het idee een keer een real life blow-meet te houden zijn wij, NoelGallagher en ik, zo rond een uurtje of 18:00 de trein in gestapt richting Denhaag waar we Fok! user Paramnesia zouden aantreffen.

Toen we bij Amersfoort aankwamen belde Paramnesia mij op om te vertellen dat hij pas rond een uurtje of 9 beschikbaar was i.v.m. werk. ''Geen probleem dacht ik zo'' zei ik tegen mijn kornuit Noel waarna we ons even terugtrokken in een coffeeshop.

Toen de joint eenmaal aanstond en het steeds gezelliger werd merkte wij op dat er Lingo op de televisie was. Uiteraard is dit wel leuk om te kijken maar er zijn uitzonderingen. Noel zat zo erg in het programma dat het wel een Ajax-supporter leek die Huntelaar, in de 93e minuut tegen Feyenoord, de 3-2 ziet maken. Nadat we een beetje uitgekeken waren er kwam ook nog iets over mensen met vage allergieėn en pisproblemen liepen wij weer naar het station en stapte in de trein naar Denhaag.

Toen wij bijna bij Gouda aankwamen belde Paramnesia dat hij klaar was met werken. Toen hij vroeg of we al geblowd hadden en ik ja zei kregen we al de bijnaam ''kankerstoners'' en vanaf dat moment was ik verliefd

Nou daar waren we dan eindelijk in het mooie Denhaag en konden, na de eerste 3 keer verkeerd te zijn gelopen, instappen bij paramnesia en op naar de shop gaan. Het gespreks onderwerp was uiteraard Fok! en aangezien ik nog maar een newbie ben en geen grote historische Fok! legende was er voor mij weinig om mee te praten maar ik hoorde wel allerlei leuke feitjes zoals o.a. dat breathtaking een fcking lekker wijf is

Daar waren we dan in de shop waarvan ik de naam alweer vergeten ben
Als de hasj gehaald is, want paramnesia rookt enkel hasj, worden de jointjes gedraaid.
Tot mijn verbazing kon paramnesia, evenals Noel die gewoon te beroerd is om het te leren, niet draaien.
Met groot genoegen draaide ik, in 2 keer, een goede hasj joint en kon, na de traktatie op ijsthee en cola van para, het chillen beginnen

Zo rond een uurtje of 12/half 1 was het, na een goed gesprek over Fok!, elkaars leven en bezigheden en allerlei andere dingen waar je over praat als je elkaar voor het eerst ziet, tijd om maar eens op te stappen voor para die immers weer 7 uur zijn bed uit moest om de volgende dag weer te werken. In tegenstelling tot para hadden Noel en ik de laatste trein gemist en waren we de volgende dag toch vrij dus werd het voor ons een nachtje doorhalen in het mooie Denhaag

Afgezet bij het station wuifde we para nog even na om vervolgens onze maagjes vol te proppen met vette troep. Toen onze buikjes vol zaten gingen we maar is op pad om te kijken waar het lot ons naar toe bracht.

Maar het lot leek wreed te zijn. Ergens in het centrum van Denhaag dachten wij even te kunnen genieten van een joint. Gedraaid en wel stak ik het op om het vervolgens door te geven aan Noel. Na een hijs of 2 hoorde wij het gekrijs van 2 opgefokte brommers en we keken achterom. Opgefokt waren ze gelukkig niet maar wel in de kleuren blauw, wit en rood. versuft keek Noel naar de 2 agenten die hem terug aankeken en vroegen '' is dat een jointje?'' waarna Noel een beetje dit gezicht trok en bevestiging gaf.

''Mag ik uw ID kaart even zien meneer?'' vroeg de agent waarna Noel vroeg of rijbewijs ook goed was en dat kon.''Waar komen jullie vandaan?'' vraagt de agent waarop een ''dorpje aan de veluwe'' klinkt.
De agenten leken niet veel kwaads in de zin te hebben en hielden het op een waarschuwing. Ze hadden denk ik niet gezien dat ik de joint gewoon naast me op tafel legde om hem vervolgens weer, na een hoekje om te zijn gegaan, aan te steken.

het hoekje bij een fontijntje waar de 2 hun joint weer opstaken

Verder kwamen we ook meerdere keren dezelfde zwerver tegen die om geld bleef zeiken die onze top naieveling Noel dan ook gaf maar gelukkig wist hij bij de 2e keer wel zijn portomonnee dicht te houden. Ook kwamen we nog een wijf tegen met een kankerlekker lijf maar die een kop als een bak met wurmen had en maakte ik nog oogcontact met een meisje in de trein waarna ik mezelf bekroonde tot hosselaar van de avond.

zo laat werd ik hosselaar van de eeuw

ik ben nog steeds niet klaar want toen we HALF 6!!!! op station utrecht stonden kreeg Noel het beroerde idee me te irriteren door tegen me aan te duwen wat uitgroeide tot een stoei partij waarbij hij genadeloos verloor en op de tegels terecht kwam

Maar eind goed al goed. 06:53 kroop ik in bed om heerlijk te slapen na een geweldige doch koude avond

Para bedankt en tot wederziens
Verkeerd verbonden
pi_62811648
Klinkt gezellig ooh en eh, bedankt he !
pi_62811660
wtf _!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en nu ga ik lezen, want ik heb toch geen flikker te doen.
pi_62811691
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
Klinkt gezellig ooh en eh, bedankt he !
nieuwsgierig
pics?
Verkeerd verbonden
pi_62811758
Dit is deel 2 van dat goede topic of wat?

Je kan wel weer zien dat een vrouw hem gesloten heeft, het loopt gelijk in de soep.
† The 3 Kings †
pi_62811760
Whehehe
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:46:45 #7
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_62811770
WTF
pi_62811777
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:46 schreef TheSorrow het volgende:
Dit is deel 2 van dat goede topic of wat?

Je kan wel weer zien dat een vrouw hem gesloten heeft, het loopt gelijk in de soep.
HEUJ
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:47:16 #9
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_62811791
Het was een bazen meet.

Heerlijk geslapen wheheheh.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_62811793
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:44 schreef Skaff-a het volgende:

[..]

nieuwsgierig
pics?
Vooral blijven zoeken !
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:47:48 #11
2964 Armageddon
pi_62811814
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:46 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

HEUJ
Je bent een zeer lekker wijf hoor ik net.
pi_62811834
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:47 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Vooral blijven zoeken !
en dat terwijl geven zoveel makkelijker is
Verkeerd verbonden
pi_62811840
quote:

[..]

HEUJ
Tis toch zo?
† The 3 Kings †
pi_62811841
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:47 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Je bent een zeer lekker wijf hoor ik net.
Ja, hoor ik ook net !
pi_62811858
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:47 schreef Paramnesia het volgende:
Het was een bazen meet.

Heerlijk geslapen wheheheh.
Verkeerd verbonden
pi_62811860
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:48 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja, hoor ik ook net !
Bewijs dat eens ff dan
† The 3 Kings †
pi_62811865
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:48 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Tis toch zo?
Wat had ik volgens jou moeten doen ? Ik wil wel een deel 2 maken als jullie dat graag hebben?
pi_62811891
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:49 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Wat had ik volgens jou moeten doen ? Ik wil wel een deel 2 maken als jullie dat graag hebben?
een deel 2 van wat?
Verkeerd verbonden
pi_62811893
Het was echt ganzgeil, supaaaaaah.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:51:24 #20
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_62811912
quote:

[..]

HEUJ
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:38 schreef Skaff-a het volgende:

Nou daar waren we dan eindelijk in het mooie Denhaag en konden, na de eerste 3 keer verkeerd te zijn gelopen, instappen bij paramnesia en op naar de shop gaan. Het gespreks onderwerp was uiteraard Fok! en aangezien ik nog maar een newbie ben en geen grote historische Fok! legende was er voor mij weinig om mee te praten maar ik hoorde wel allerlei leuke feitjes zoals o.a. dat breathtaking een fcking lekker wijf is
We hebben het over je gehad.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:51:25 #21
2964 Armageddon
pi_62811913
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:48 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja, hoor ik ook net !
Neuken dan maar?
pi_62811975
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:51 schreef Paramnesia het volgende: