quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Die overtreding van Suarez op Taiwo bij de zijlijn![]()
Zo smerig.
...quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Die overtreding van Suarez op Taiwo bij de zijlijn![]()
Zo smerig.
baggetaliseer zo overtreding van zo smerige suarez maar weer eensquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:39 schreef denthemen het volgende:
Het grappige is dat hij helemaal het topic heeft opgezocht en dat iedereen hem weer uit lacht
Gast, je maakt je per dag belachelijkerquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
baggetaliseer zo overtreding van zo smerige suarez maar weer eens
Je gaat er niet op in hequote:Op donderdag 19 maart 2009 11:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gast, je maakt je per dag belachelijker
En ik dacht dat dat niet kon
Een aanslag op de benen van Taiwo, Kan je hem nu weer voor de geest halen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:45 schreef denthemen het volgende:
Zo smerige? Bedoel je zo een of zo'n?
Ik niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een aanslag op de benen van Taiwo, Kan je hem nu weer voor de geest halen?
Dat hij puur ging om die gast neer te halen klopt wel. Maar om nou te zeggen dat hij vol uit haalt en hem vol raakt is wat overdrevenquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja?, de bal was allang weg. en schopt hem daarna vol
Neequote:Op donderdag 19 maart 2009 11:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een aanslag op de benen van Taiwo, Kan je hem nu weer voor de geest halen?
Hij raakt hem wel vol.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Jorien bekijk de beelden even terug ofzo, waus.![]()
Suarez kwam er never nooit gestrekt en voluit in.
Verkeerde topic.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:04 schreef pfaf het volgende:
Hebben jullie de South Park van vannacht al gezien?
Ik nog niet.
Volgende keer toch enigszins on topic graag.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Neuh, dit topic ging toch al nergens meer over..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |