Zijn beide (erg) lichte gitaren en dat ding moet berekend zijn op een LP dusquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:24 schreef The_Dean het volgende:
En nu hopen dat het houd, anders sloop je je muur, drie gitaren, je Roland en als het tegen zit je wasbak...
Goed bezig dudequote:Op zaterdag 1 november 2008 20:58 schreef Metalfreak het volgende:
Zo, eindelijk eens ff een beetje tijd voor mezelf. Gisteren 2e gesprek gehad bij CapGemini (ja, wil er nu toch mee doorgaan) en dat verliep erg goed, was een erg relaxte vent waarmee ik gesprek had (speelt overigens zelf ook gitaar) en ik zie er ontzettend veel mogelijkheden in.
En de rest van de tijd gaan klussen en verven bij een vriend van me, word je best moe van...
Nu ook ff geen zin om te gitaren
Nja, zelf weten verder natuurlijkquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:25 schreef Daantke het volgende:
[..]
Zijn beide (erg) lichte gitaren en dat ding moet berekend zijn op een LP dus
heiligschennis! gitaren naast een verwarming...quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:21 schreef Daantke het volgende:
[ afbeelding ]
waarom twee haken als het met 1 ook kan
27 november weer een kansquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:30 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
uh... heb ik zeker wat gemist.... dribbel komt naar m'n hometown![]()
*edit*: oh dat jaarlijkse MMM...
@SingleCoil:
Wat is er mis met het editten van je post [ afbeelding ] ipv tig keer achterelkaar een nieuwe post aanmaken?
Cool, ik was daar al nieuwsgierig naar. Laat weten hoe hij bevaltquote:Op zondag 2 november 2008 11:51 schreef Aresdreams het volgende:
Gister gezellig dagje uit geweest
paar nieuwe dingetjes gehaald voor den gitaar
[ afbeelding ]
deze schoonheid voor mezelf
Het wachten is tot je vier distortionpedalen achter elkaar modelleert en dan het einde van de wereld veroorzaaktquote:Op zondag 2 november 2008 12:06 schreef Aresdreams het volgende:
gaat nog wel ff duren voordat ik er achter ben
maar de distortion part is iig vele malen beter dan die van boss
Een Line6 stompbox modeler.quote:
Het emuleert maximaal vier Line 6 stompboxes tegelijk. Dat kunnen vier verschillende zijn, maar ook vier dezelfde. In willekeurige volgorde, met de total recall die je van een multi-effect mag verwachten.quote:
Met in tegenstelling tot de gemiddelde multi FX een volkomen vrij te kiezen signal path waarin bepaalde modules meermaals mogen voorkomenquote:Op zondag 2 november 2008 12:16 schreef Aresdreams het volgende:
de m13 is een combinatie van de dm4 dl4 fm4 mm4 en een beetje iets van de jm4
dus eigenlijk is het een zeer uitgebreide multi FX van hoogwaardige kwaliteit
zit er ook software bij om dat vanaf je PC te doen ?quote:Op zondag 2 november 2008 12:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met in tegenstelling tot de gemiddelde multi FX een volkomen vrij te kiezen signal path waarin bepaalde modules meermaals mogen voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |