kweenie...misschien te lang niet geneukt ofzo?quote:Op maandag 3 november 2008 00:01 schreef -Menn0- het volgende:
Why the attitude?
En dat is de schuld van de mensen hier omdat? Ik snap het echt nietquote:Op maandag 3 november 2008 00:03 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
kweenie...misschien te lang niet geneukt ofzo?
Mompelt iets met gitarenquote:Op maandag 3 november 2008 00:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
En dat is de schuld van de mensen hier omdat? Ik snap het echt niet
Mja de gedachtengang van sommige mensen zal ik nooit snappenquote:Op maandag 3 november 2008 00:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
En dat is de schuld van de mensen hier omdat? Ik snap het echt niet
Om Karl Marx maar eens flink te misquoten:quote:Op zondag 2 november 2008 14:34 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ik kijk gemiddeld toch wel naar zo'n 10 verschillende kanalen, door de week heen. Meestal niet naar twee verschillenden tegelijk.
Ik gebruik ook meestal geen twee preamps tegelijk. Toch is het wel fijn om een rack vol van die dingen te hebben.
Het oog wil trouwens ook wat. Ik vind dat Line6-ding er cool uitzien, een beetje de styling van de nieuwe TC Electronics gear. En of je alle mogelijkheden gaat gebruiken doet er eigenlijk niet veel toe.
DNFTTquote:Op maandag 3 november 2008 00:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja de gedachtengang van sommige mensen zal ik nooit snappen
Ik dacht dat opium de opium van het volk is.quote:Op maandag 3 november 2008 00:14 schreef SNArky het volgende:
[..]
Om Karl Marx maar eens flink te misquoten:
"Televisie is de opium van het volk"
Ook daar kan je natuurlijk een expressiepedaal voor gebruiken. Heb je 5cm over?quote:
Boss FV-500 kopen?quote:Op maandag 3 november 2008 00:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook daar kan je natuurlijk een expressiepedaal voor gebruiken. Heb je 5cm over?.
Misschien zit er bij die gast een schroefje los... maarrrr gelukkig hebben we daar Dean voorquote:Op maandag 3 november 2008 00:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook daar kan je natuurlijk een expressiepedaal voor gebruiken. Heb je 5cm over?.
Ik pak de power tools vast!quote:Op maandag 3 november 2008 00:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Misschien zit er bij die gast een schroefje los... maarrrr gelukkig hebben we daar Dean voor
Ben jij Benny Benassi?quote:Op maandag 3 november 2008 00:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik pak de power tools vast!
Had ik daar niet een nummer over geschreven ooit?![]()
Tja, fijn hè, zo'n forum waar iedereen recht heeft op z'n eigen mening ?quote:Op maandag 3 november 2008 00:19 schreef Witchfynder het volgende:
Ja zeg, jij begon op dag 1 zelf al met kaatsen, zoals jij het noemt. Jouw reactie op Dean was ongegrond en ver ondermaats. Ik vind het dan ook niet vreemd dat Dribbel (of wie dan ook) daar zo op reageert. Dean is een zeer gewaardeerd lid van dit topic en een graag geziene gast op meetings. Hij heeft voor meerdere van ons gitaren afgesteld, versterkers gerepareerd of ons van andere onmisbare hulp voorzien. Je kunt daarom niet verwachten dat wanneer je met zo'n aggressieve, negatieve houding een hechte groep binnen stapt je door iedereen met open armen ontvangen wordt. Wij zijn hier geenszins seclusief, maar communiceren met enig decorum is toch wel een redeljik minimum of niet? Fok zit vol met etterige, betweterige keyboardhelden, maar die zaten nooit in dit topic en dat willen wij graag zo houden. Als je over gitaargerelateerde zaken wilt praten, soms slap wilt kletsen en graag flauwe grappen tapt dan ben je hier meer dan welkom, maar als je hier enkel cynisch wilt komen doen (no offence, Sander) en iedereen louter wilt overtuigen van je gelijk en erkenning wilt zoeken voor je vermeend ruime wijsheden dan kun je beter doorschuiven naar een ander forum.
Zet het even in de TT, dan kan ik het boycottenquote:
Dwarsliggers gaan maar naar het treintopic.quote:Op maandag 3 november 2008 00:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zet het even in de TT, dan kan ik het boycotten.
Je moet altijd dwars liggen in het leven dan ben je moeilijker te begravenquote:Op maandag 3 november 2008 00:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dwarsliggers gaan maar naar het treintopic..
Daarom begraven ze in Malta mensen recht op.quote:Op maandag 3 november 2008 00:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je moet altijd dwars liggen in het leven dan ben je moeilijker te begraven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |