abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juli 2009 @ 09:13:32 #101
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_71056452
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:39 schreef Sjowhan het volgende:
Last but no least, de keuken. 29-11 kon ik deze in gebruik nemen

[ afbeelding ]
Is dat een woningstichting keuken?
Ziet er mooi uit hoor !
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 12:04:13 #102
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_77545486
200 dagen niet gepost . Het is verschrikkelijk, maar heb "eindelijk" weer tijd gevonden (en dus vrije dagen opgenomen) om verder te klussen.

Heb met mezelf afgesproken dat ik probeer om de keuken in z'n geheel af te maken. En aangezien er eerst gekit moet worden, heb ik dat dus vanochtend gedaan (anders is het gezicht niet mooi genoeg naar mijn mening )
Zowel het voor- als na-resultaat;

Onderstaande 2 foto's (van onder het kozijn dus) was nog behoorlijk lastig; de kier was toch tussen de 0.5 en 1.2cm 'groot' waardoor ik aardig wat moeite heb moeten doen om een goed resultaat te kunnen bereiken (en dus de kier te dichten.
Het is naar mijn mening wel gelukt, morgen kan ik dan daar gaan schilderen. Wil sowieso eerst de deurpost richting de gang doen, aangezien ik daar al zaterdag gekit heb. Dat is ook wel een aardig klusje
pi_77545920
Succes de komende dagen...
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
  maandag 27 september 2010 @ 15:33:03 #104
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_86902591
De tijd is er gewoon niet om te klussen, dat blijkt wel weer uit dit draadje (want 236 dagen niet gepost), en 't is dus nog steeds een meer jaren project :')., maar gelukkig heb ik deze week nog vrij, dus ben vanochtend begonnen met het schuren van de gang.
De keuken is zover af dat de kozijnen (en dat is allemaal in februari gedaan) geschilderd zijn, en het laminaat ook gelegd is *).

Vanavond maar wat foto's uploaden van het resultaat (staan nog op de camera).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')