Herkenbaar. MM tilde baloe van de trap, ik deed de deur open, slaat ie met zn poot in mn gezichtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:20 schreef Morretje het volgende:
Die me trouwens van de week een mep in m'n gezicht gaf![]()
Maes, mooi dat je contact met Greyssie hebt, goed te horen dat ze het naar d'r zin heeft.
Ik zou net editten; het bed is ook een lekkere kotsplek.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:05 schreef nokwanda het volgende:
vers beddegoed doet het ook altijd fantastisch
Of de stoel waar je altijd op neerstort zonder te kijken
Dat heb ik wel met baby's. Als die hebben gekotst/gepoept, oid ga ik wél over mn nek. Maar Baloe had laatst zn kleedje onder gekotst en dat kon ik zonder problemen opruimen. Het stond welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:13 schreef draculettetje het volgende:
hier hangt nog steeds een deken buiten die de wasmachine in moet omdat mevrouw die helemaal onder had gekotst, maar ik moest serieus zelf ook over mn nek toen ik het moest opruimen!
goede morgen trouwens!
denk dat het er hier nu wel uitgevroren is ha haquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat heb ik wel met baby's. Als die hebben gekotst/gepoept, oid ga ik wél over mn nek. Maar Baloe had laatst zn kleedje onder gekotst en dat kon ik zonder problemen opruimen. Het stond wel
En ik moest hem verdomme 3x wassen. Het wou er gewoon niet uit![]()
![]()
Geen problemen hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:28 schreef nokwanda het volgende:
Ik kan hier ook geen warme kattenkotsjes opruimen. Ik laat het lekker liggen tot het is afgekoeld en met een beetje mazzel heeft een andere kattekop het dan al opgegeten. Moet ik er niet naar gaan kijken, want dan leg ik er een portie naast
quote:
Inderdaad, nog 5 uurtjes en een kwartierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |