abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 januari 2009 @ 01:50:41 #176
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_64635456
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 23:49 schreef Versie1 het volgende:
In september weer ens flink ingeslagen in LA.
Vriendin en ik hebben beide een vest met rits gekocht.

Iedere keer dat ik de rits gebruikte vlogen er 'tandjes' uit.
Moet er nu een nieuwe rits in laten zetten... pruts materiaal dus
Vriendin krijgt rits ook niet goed los....

A&F is tof spul, maar de ritsen zijn naadje.

Dank u
ja is een bekend probleem, ik heb er nog nooit last van gehad tot voor kort, heb nu een vest waarbij het al zeer ernstig is, moet er maar een nieuwe rits in laten zetten. de rest van mijn A&F vesten hebben dat probleem niet.
The truth is relative, pick one that works!
pi_64644168
Heb ik geen last van bij mijn vest.
pi_64649354
quote:
Op zondag 4 januari 2009 01:50 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

ja is een bekend probleem, ik heb er nog nooit last van gehad tot voor kort, heb nu een vest waarbij het al zeer ernstig is, moet er maar een nieuwe rits in laten zetten. de rest van mijn A&F vesten hebben dat probleem niet.
Wist niet dat, dat een bekent probleem is bij Abercrombie heb 3 vesten en allemaal zijn de ritsen gewoon goed. Ik zou gewoon eens mailen naar hun toe misschien dat je een tegemoetkoming krijgt?
  zondag 4 januari 2009 @ 18:26:50 #179
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_64655599
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:07 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Wist niet dat, dat een bekent probleem is bij Abercrombie heb 3 vesten en allemaal zijn de ritsen gewoon goed. Ik zou gewoon eens mailen naar hun toe misschien dat je een tegemoetkoming krijgt?
op topicstyle.com is er in het verleden al vaak melding van gemaakt, ik weet niet of ze dit ook gemeld hebben bij A&F.
pi_64698090
Iemand die voor mij de maten van een Core Crew Knit kan vergelijken met een overhemd of een shirtje? Van overhemden heb ik een S, maar polo's en shirtjes zijn een M. Ik twijfel nu dus tussen een S en M.

Hetzelfde geldt trouwens voor de loungepants. Heb zelf een maat 33 in de breedte, en ben dus benieuwd of ik beter een M of een L kan hebben.

[ Bericht 27% gewijzigd door Japin op 05-01-2009 19:16:20 ]
pi_64752648
quote:
Op zondag 4 januari 2009 01:50 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Ik heb dit in begin 2008 ook bij twee vesten gehad. Dit al na een aantal keren dragen. Ik heb dit op een redelijk boze toon naar Abercrombie gemaild met uitgebreide omschrijving dat dit niet normaal was, dat ik er netjes mee ben omgegaan, bij andere merken dit nog nooit had gehad bla bla...En kreeg direct twee nieuwe (dezelfde) vesten van Abercrombie opgestuurd (zonder de oude op te sturen). 1 daarvan ging weer kapot. Dus ik weer mailen maar dit keer boden ze alleen aan om de kosten van de kleermaker te vergoeden. Dit heb ik echter nog nooit laten doen aangezien het vest strepen had en ik er weinig vertrouwen in had, dat na het vervangen van de kapotte rits deze strepen nog recht zouden lopen. En misschien was het ook wel een beetje luiheid van mijn kant. Maar ik zou het dus altijd melden bij Abercrombie. Reactie van Abercrombie naar aanleiding van mijn laatste mail naar Abercrombie:

''you are more than welcome to have it repaired locally and send us the bill and a copy of your invoice. If you no longer have your invoice the repairs receipt must have Abercrombie & Fitch printed on it. Copies of the repair receipt will not be accepted. We do recommend keeping a copy of it for your records. We’ll reimburse you in the form of a merchandise credit for the repairs''

Bij een vest die ik van de zomer bij Abercrombie heb gekocht is de rits nog heel... Lijkt me dat ze na de vele klachten de kwaliteit van de ritsen wel hebben verhoogd. Overigens heeft mijn vriendin meerdere vesten van Abercrombie maar heeft hier nooit last van gehad.
  woensdag 7 januari 2009 @ 02:40:15 #182
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_64756858
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:35 schreef Backfield het volgende:

[..]

Ik heb dit in begin 2008 ook bij twee vesten gehad. Dit al na een aantal keren dragen. Ik heb dit op een redelijk boze toon naar Abercrombie gemaild met uitgebreide omschrijving dat dit niet normaal was, dat ik er netjes mee ben omgegaan, bij andere merken dit nog nooit had gehad bla bla...En kreeg direct twee nieuwe (dezelfde) vesten van Abercrombie opgestuurd (zonder de oude op te sturen). 1 daarvan ging weer kapot. Dus ik weer mailen maar dit keer boden ze alleen aan om de kosten van de kleermaker te vergoeden. Dit heb ik echter nog nooit laten doen aangezien het vest strepen had en ik er weinig vertrouwen in had, dat na het vervangen van de kapotte rits deze strepen nog recht zouden lopen. En misschien was het ook wel een beetje luiheid van mijn kant. Maar ik zou het dus altijd melden bij Abercrombie. Reactie van Abercrombie naar aanleiding van mijn laatste mail naar Abercrombie:

''you are more than welcome to have it repaired locally and send us the bill and a copy of your invoice. If you no longer have your invoice the repairs receipt must have Abercrombie & Fitch printed on it. Copies of the repair receipt will not be accepted. We do recommend keeping a copy of it for your records. We’ll reimburse you in the form of a merchandise credit for the repairs''

Bij een vest die ik van de zomer bij Abercrombie heb gekocht is de rits nog heel... Lijkt me dat ze na de vele klachten de kwaliteit van de ritsen wel hebben verhoogd. Overigens heeft mijn vriendin meerdere vesten van Abercrombie maar heeft hier nooit last van gehad.
Erg goede service!

Mijn vesten waarvan de rits-tandjes los zijn gegaan dateren echter uit eind 2006 en half 2007 of zoiets, bij de één is het ernstig, bij de ander is er net 1 tandje uitgevallen, maar ben bang dat de rest ook zal volgen.
Ik ga binnenkort wel even bij een kleermaker langs, zal wel niet zo duur zijn, heb wel eens een nieuwe rits in een jas laten zetten voor ¤15.
pi_64766712
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:08 schreef Japin het volgende:
Iemand die voor mij de maten van een Core Crew Knit kan vergelijken met een overhemd of een shirtje? Van overhemden heb ik een S, maar polo's en shirtjes zijn een M. Ik twijfel nu dus tussen een S en M.

Hetzelfde geldt trouwens voor de loungepants. Heb zelf een maat 33 in de breedte, en ben dus benieuwd of ik beter een M of een L kan hebben.
Ik zou dan een M pakken voor die Core Crew, heb er zelf laatst ook een besteld in M en hij zit precies goed eigenlijk. Ben zelf 1.90 en normaal postuur en heb M in overhemden, polo's en shirtjes.
Voor de loungepants heb ik ook een M gepakt en ik heb maat 33 bij jeans, ik heb zelfs nog een beetje speling bij de loungepants dus zeker een M!
pi_64786180
Hoe zit het bij Abercrombie als je iets koopt en een dag later is het in prijs verlaagd? Kun je dan ergens op rekenen als je ze mailt of heb je gewoon dikke pech?
pi_64788554
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:51 schreef NY_Giant het volgende:
Hoe zit het bij Abercrombie als je iets koopt en een dag later is het in prijs verlaagd? Kun je dan ergens op rekenen als je ze mailt of heb je gewoon dikke pech?
als het goed is krijg je het verschil dan terug
pi_64793885
Ja had ik ook een x... verschil krijg je terug!
pi_64794329
Ok, beter. Dan zal ik ze even mailen.
pi_64812905
Oh, dat had ik dan ook kunnen doen. Ach, het ging om 10 dollar.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_64818198
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 13:15 schreef Vertical het volgende:

[..]

Ik zou dan een M pakken voor die Core Crew, heb er zelf laatst ook een besteld in M en hij zit precies goed eigenlijk. Ben zelf 1.90 en normaal postuur en heb M in overhemden, polo's en shirtjes.
Voor de loungepants heb ik ook een M gepakt en ik heb maat 33 bij jeans, ik heb zelfs nog een beetje speling bij de loungepants dus zeker een M!
Ik ben 1.83 en ong 80 kilo. Nog steeds een M nodig of kan ik toch beter een S kiezen? Ik heb een hekel aan losflodderende kleding

Die loungepants moeten natuurlijk juist een beetje los zitten.. dus dat komt wel goed
pi_64837245
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:32 schreef Japin het volgende:

[..]

Ik ben 1.83 en ong 80 kilo. Nog steeds een M nodig of kan ik toch beter een S kiezen? Ik heb een hekel aan losflodderende kleding

Die loungepants moeten natuurlijk juist een beetje los zitten.. dus dat komt wel goed
Dan weet ik het niet 100% zeker, hij zit wat strakker dan de shirtjes die ik heb in ieder geval. Heb hem even over een shirtje heen gelegd voor je, onder de armen zeg maar is hij aan beide kanten 2 cm korter.
pi_64842740
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 01:26 schreef Vertical het volgende:

[..]

Dan weet ik het niet 100% zeker, hij zit wat strakker dan de shirtjes die ik heb in ieder geval. Heb hem even over een shirtje heen gelegd voor je, onder de armen zeg maar is hij aan beide kanten 2 cm korter.
Hij is dus kleiner/korter dan een Medium Muscle fit shirtje? In dat geval moet ik weer echt geen S gaan proberen. Raar hoe inconsequent die maten soms lopen :s
pi_64843784
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:38 schreef Japin het volgende:

[..]

Hij is dus kleiner/korter dan een Medium Muscle fit shirtje? In dat geval moet ik weer echt geen S gaan proberen. Raar hoe inconsequent die maten soms lopen :s
Ja inderdaad. Ik had zelf ook verwacht dat hij net zo als een muscle fit shirtje zou zitten, met die loungepants zat ik ook echt te hopen dat het goed zou komen aangezien een Nudie van maat 33 in de breedte bij mij precies goed aansluit hehe
pi_64848203
Overigens mag de nieuwe douaneregeling ook wel genoemd worden in de openingspost en kan het ook geen kwaad om Ruehl te noemen naast Hollister. (was er ook niet nog een speciale vrouwen-ondergoed onderneming?)
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:34:41 #194
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_64851558
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:05 schreef Japin het volgende:
Overigens mag de nieuwe douaneregeling ook wel genoemd worden in de openingspost en kan het ook geen kwaad om Ruehl te noemen naast Hollister. (was er ook niet nog een speciale vrouwen-ondergoed onderneming?)
ja moet er de volgende keer allemaal bij.
pi_64929842
Hoe kan ik makkelijk aan Fierce komen? Nee, ik ga niet bestellen via abercrombieuitamerika.nl
pi_64929964
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:50 schreef Blaxje het volgende:
Hoe kan ik makkelijk aan Fierce komen? Nee, ik ga niet bestellen via abercrombieuitamerika.nl
http://www.amazon.com/s.html?ie=UTF8&node=11055981&brand=Abercrombie%20%26%20Fitch

Amazon verstuurt wel naar Nederland.
Edit: Wacht, daar zit Fierce niet bij.

Dan moet je gewoon naar de VS
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_64930356
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

http://www.amazon.com/s.html?ie=UTF8&node=11055981&brand=Abercrombie%20%26%20Fitch

Amazon verstuurt wel naar Nederland.
Edit: Wacht, daar zit Fierce niet bij.

Dan moet je gewoon naar de VS
Kak!
  zondag 11 januari 2009 @ 23:07:57 #198
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_64933112
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:50 schreef Blaxje het volgende:
http://www.perfumeemporium.com

zoeken op FIERCE, daar heb ik hem ook eens gekocht, verzendkosten vallen mee, $10 ofzo.
pi_65005272
Ik heb in de herfst in NY hele mooie dingetjes gekocht, die winkel is een ervaring op zich .

Net dit topic doorgelezen, over het algemeen veel positieve ervaringen over het bestellen denk ik? En weet iemand hoe het zit met de maten voor vrouwen? De link in de OP doet het niet meer.
pi_65006880
de size chart is ook gewoon onderaan bij ieder artikel te vinden op de site. Persoonlijk vind ik het enige negatieve van bestellen dat je het niet van te voren kan passen (alhoewel ik inmiddels alleen van broeken mn maat nog niet weet) en heel soms krijg je een vreemde rekening van FedEx onder je neus. (2 dingen dus eigenlijk )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')