ja is een bekend probleem, ik heb er nog nooit last van gehad tot voor kort, heb nu een vest waarbij het al zeer ernstig is, moet er maar een nieuwe rits in laten zetten. de rest van mijn A&F vesten hebben dat probleem niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:49 schreef Versie1 het volgende:
In september weer ens flink ingeslagen in LA.
Vriendin en ik hebben beide een vest met rits gekocht.
Iedere keer dat ik de rits gebruikte vlogen er 'tandjes' uit.
Moet er nu een nieuwe rits in laten zetten... pruts materiaal dus
Vriendin krijgt rits ook niet goed los....
A&F is tof spul, maar de ritsen zijn naadje.
Dank u
Wist niet dat, dat een bekent probleem is bij Abercrombie heb 3 vesten en allemaal zijn de ritsen gewoon goed. Ik zou gewoon eens mailen naar hun toe misschien dat je een tegemoetkoming krijgt?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:50 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ja is een bekend probleem, ik heb er nog nooit last van gehad tot voor kort, heb nu een vest waarbij het al zeer ernstig is, moet er maar een nieuwe rits in laten zetten. de rest van mijn A&F vesten hebben dat probleem niet.
op topicstyle.com is er in het verleden al vaak melding van gemaakt, ik weet niet of ze dit ook gemeld hebben bij A&F.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:07 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Wist niet dat, dat een bekent probleem is bij Abercrombie heb 3 vesten en allemaal zijn de ritsen gewoon goed. Ik zou gewoon eens mailen naar hun toe misschien dat je een tegemoetkoming krijgt?
Ik heb dit in begin 2008 ook bij twee vesten gehad. Dit al na een aantal keren dragen. Ik heb dit op een redelijk boze toon naar Abercrombie gemaild met uitgebreide omschrijving dat dit niet normaal was, dat ik er netjes mee ben omgegaan, bij andere merken dit nog nooit had gehad bla bla...En kreeg direct twee nieuwe (dezelfde) vesten van Abercrombie opgestuurd (zonder de oude op te sturen). 1 daarvan ging weer kapot. Dus ik weer mailen maar dit keer boden ze alleen aan om de kosten van de kleermaker te vergoeden. Dit heb ik echter nog nooit laten doen aangezien het vest strepen had en ik er weinig vertrouwen in had, dat na het vervangen van de kapotte rits deze strepen nog recht zouden lopen. En misschien was het ook wel een beetje luiheid van mijn kant. Maar ik zou het dus altijd melden bij Abercrombie. Reactie van Abercrombie naar aanleiding van mijn laatste mail naar Abercrombie:quote:Op zondag 4 januari 2009 01:50 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ja is een bekend probleem, ik heb er nog nooit last van gehad tot voor kort, heb nu een vest waarbij het al zeer ernstig is, moet er maar een nieuwe rits in laten zetten. de rest van mijn A&F vesten hebben dat probleem niet.
Erg goede service!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:35 schreef Backfield het volgende:
[..]
Ik heb dit in begin 2008 ook bij twee vesten gehad. Dit al na een aantal keren dragen. Ik heb dit op een redelijk boze toon naar Abercrombie gemaild met uitgebreide omschrijving dat dit niet normaal was, dat ik er netjes mee ben omgegaan, bij andere merken dit nog nooit had gehad bla bla...En kreeg direct twee nieuwe (dezelfde) vesten van Abercrombie opgestuurd (zonder de oude op te sturen). 1 daarvan ging weer kapot. Dus ik weer mailen maar dit keer boden ze alleen aan om de kosten van de kleermaker te vergoeden. Dit heb ik echter nog nooit laten doen aangezien het vest strepen had en ik er weinig vertrouwen in had, dat na het vervangen van de kapotte rits deze strepen nog recht zouden lopen. En misschien was het ook wel een beetje luiheid van mijn kant. Maar ik zou het dus altijd melden bij Abercrombie. Reactie van Abercrombie naar aanleiding van mijn laatste mail naar Abercrombie:
''you are more than welcome to have it repaired locally and send us the bill and a copy of your invoice. If you no longer have your invoice the repairs receipt must have Abercrombie & Fitch printed on it. Copies of the repair receipt will not be accepted. We do recommend keeping a copy of it for your records. We’ll reimburse you in the form of a merchandise credit for the repairs''
Bij een vest die ik van de zomer bij Abercrombie heb gekocht is de rits nog heel... Lijkt me dat ze na de vele klachten de kwaliteit van de ritsen wel hebben verhoogd. Overigens heeft mijn vriendin meerdere vesten van Abercrombie maar heeft hier nooit last van gehad.
Ik zou dan een M pakken voor die Core Crew, heb er zelf laatst ook een besteld in M en hij zit precies goed eigenlijk. Ben zelf 1.90 en normaal postuur en heb M in overhemden, polo's en shirtjes.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:08 schreef Japin het volgende:
Iemand die voor mij de maten van een Core Crew Knit kan vergelijken met een overhemd of een shirtje? Van overhemden heb ik een S, maar polo's en shirtjes zijn een M. Ik twijfel nu dus tussen een S en M.
Hetzelfde geldt trouwens voor de loungepants. Heb zelf een maat 33 in de breedte, en ben dus benieuwd of ik beter een M of een L kan hebben.
als het goed is krijg je het verschil dan terugquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:51 schreef NY_Giant het volgende:
Hoe zit het bij Abercrombie als je iets koopt en een dag later is het in prijs verlaagd? Kun je dan ergens op rekenen als je ze mailt of heb je gewoon dikke pech?
Ik ben 1.83 en ong 80 kilo. Nog steeds een M nodig of kan ik toch beter een S kiezen? Ik heb een hekel aan losflodderende kledingquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:15 schreef Vertical het volgende:
[..]
Ik zou dan een M pakken voor die Core Crew, heb er zelf laatst ook een besteld in M en hij zit precies goed eigenlijk. Ben zelf 1.90 en normaal postuur en heb M in overhemden, polo's en shirtjes.
Voor de loungepants heb ik ook een M gepakt en ik heb maat 33 bij jeans, ik heb zelfs nog een beetje speling bij de loungepants dus zeker een M!
Dan weet ik het niet 100% zeker, hij zit wat strakker dan de shirtjes die ik heb in ieder geval. Heb hem even over een shirtje heen gelegd voor je, onder de armen zeg maar is hij aan beide kanten 2 cm korter.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:32 schreef Japin het volgende:
[..]
Ik ben 1.83 en ong 80 kilo. Nog steeds een M nodig of kan ik toch beter een S kiezen? Ik heb een hekel aan losflodderende kleding![]()
Die loungepants moeten natuurlijk juist een beetje los zitten.. dus dat komt wel goed
Hij is dus kleiner/korter dan een Medium Muscle fit shirtje? In dat geval moet ik weer echt geen S gaan proberen. Raar hoe inconsequent die maten soms lopen :squote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:26 schreef Vertical het volgende:
[..]
Dan weet ik het niet 100% zeker, hij zit wat strakker dan de shirtjes die ik heb in ieder geval. Heb hem even over een shirtje heen gelegd voor je, onder de armen zeg maar is hij aan beide kanten 2 cm korter.
Ja inderdaad. Ik had zelf ook verwacht dat hij net zo als een muscle fit shirtje zou zitten, met die loungepants zat ik ook echt te hopen dat het goed zou komen aangezien een Nudie van maat 33 in de breedte bij mij precies goed aansluit hehequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:38 schreef Japin het volgende:
[..]
Hij is dus kleiner/korter dan een Medium Muscle fit shirtje? In dat geval moet ik weer echt geen S gaan proberen. Raar hoe inconsequent die maten soms lopen :s
ja moet er de volgende keer allemaal bij.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:05 schreef Japin het volgende:
Overigens mag de nieuwe douaneregeling ook wel genoemd worden in de openingspost en kan het ook geen kwaad om Ruehl te noemen naast Hollister. (was er ook niet nog een speciale vrouwen-ondergoed onderneming?)
http://www.amazon.com/s.html?ie=UTF8&node=11055981&brand=Abercrombie%20%26%20Fitchquote:Op zondag 11 januari 2009 21:50 schreef Blaxje het volgende:
Hoe kan ik makkelijk aan Fierce komen? Nee, ik ga niet bestellen via abercrombieuitamerika.nl
Kak!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/s.html?ie=UTF8&node=11055981&brand=Abercrombie%20%26%20Fitch
Amazon verstuurt wel naar Nederland.
Edit: Wacht, daar zit Fierce niet bij.
Dan moet je gewoon naar de VS![]()
http://www.perfumeemporium.comquote:Op zondag 11 januari 2009 21:50 schreef Blaxje het volgende:
Hoe kan ik makkelijk aan Fierce komen? Nee, ik ga niet bestellen via abercrombieuitamerika.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |