3 over. (ja een 3 ja)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Daar zijn PAINTs voor uitgevonden lambal.
Normaal gesproken zou ik je een 5 geven voor de moeite, maar ik trek er 2 punten vanaf wegens minachting vna je lezers publiek.
Blijft dus een 1 over. (ja een 1 ja.)
Pics?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb een negerin als vriendin. Neuken dat ze kan!
Dat kan ze idd zeer goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou zeker, daar weet ik alles van.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
nog een gratis tip, als je altijd in de buurt van de dikke negerinnen gaat zitten, heb je geen ipod nodig, want die negerinnen nemen meestal wel muziek me op hun mobielquote:
Ik vind haar de laatste tijd wat tegenvallen. Vroeger was ze beter.quote:
Je had je Ipod in je hand, en omdat er 2 negerinnen aankwamen steek je dat ding maar snel in je zak. Had je em gewoon vast gehouden was er niks aan de hand geweest prutser.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:55 schreef titaan het volgende:
[..]
Ja zal ik doen, als er iemand lang je heen moet in de bus je sleutels/gsm/geld/ipod goed stevig in je handen vasthouden zodat niemand er aan kan zitten
Tja, ook bij haar gaan de jaartjes tellen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:02 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Ik vind haar de laatste tijd wat tegenvallen. Vroeger was ze beter.
laten we het geen ipod-bash topic makenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:08 schreef Irritatie100 het volgende:
iPod is dan ook
Mijn creative is al talloze keren op de grond gepleurd en geen krasje te zien
Laten we dat wel doenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
laten we het geen ipod-bash topic maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |