En toch vind ik het niet leukquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer ik heenga? Is dat een verkapte doodsverwensing?
Oh, je bedoelt naar CBML? Like ... niet!
Ik heb zo mijn mannetjes en vrouwtjes die mij af en toe wat in mijn oren fluisteren. Zoals dit dus. De finale tussen M&M staat al lang en breed vast. Alleen is het mij nog de vraag met welke dames ze de finale ingaan.
Ik heb het uit een zeer betrouwbare bron die zo dicht bij de brandhaard staat dat haar/zijn rug bijna verbrandt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:58 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat is daar het nut van? Waarom zou iets vast staan?
Bij DGK werd dat ook alsmaar geroepen. Hebben we daar niets van geleerd?
Ik heb net pas gereageerd op het mailtje van gisteren. Nog veel slap geouwehoer vooralsnog ...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:57 schreef Leandra het volgende:
En? Gaat de mailwisseling al ergens heen?? Een leuk restaurantje ofzo?
Natuurlijk zal er gescript worden, maar om dan te stellen dat de finale gescript is, gaat mij een beetje te ver.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het uit een zeer betrouwbare bron die zo dicht bij de brandhaard staat dat haar/zijn rug bijna verbrandt.
Het programma is van A tot Z gescript, veel en veel meer dan DGK. Boeit verder niet, maar je moet er zeker niet naar kijken met de gedachte dat je naar reality television kijkt.
Ik vind het ook niet leuk. Je voelt je toch een beetje genaaid. Om CBML.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:55 schreef Leandra het volgende:
Met pinda graag, die vind ik gewoon lekker![]()
Vervolg op [CBL SC # 97] Waar Lapo's zomaar verdwijnen waar Cc wat inside-info met ons deelde:
[..]
En toch vind ik het niet leuk![]()
Ik wil Joost en FionaLezen we mee redactie?
![]()
Alle goede dingen komen langzaamquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb net pas gereageerd op het mailtje van gisteren. Nog veel slap geouwehoer vooralsnog ...
Keep ya'll posted.
Kan dat het jou te ver gaat. Maar het is wel hetgeen wat mijn vogeltje me influisterde. En die geloof ik. Zonder meer.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:02 schreef ThunderBitch het volgende:
Natuurlijk zal er gescript worden, maar om dan te stellen dat de finale gescript is, gaat mij een beetje te ver.
Zal Huub leuk vinden.
Mag ik ook een mailtje?quote:
Nee. Je bent geen leuke vent van 37 toch?quote:
+ 1quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet leuk. Je voelt je toch een beetje genaaid. Om CBML.Sad maar het is gewoon lullig.
Ik geloof Cc gelijk overigens. Niet alleen spat het script van het scherm af maar ik geloof Cc gewoon.
Heb je gelijk in, daar kan ik niets over zeggen. Voorals nog laat ik me verrassen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan dat het jou te ver gaat. Maar het is wel hetgeen wat mijn vogeltje me influisterde. En die geloof ik. Zonder meer.
Een vent????quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Je bent geen leuke vent van 37 toch?
Nee, niet. Je bent geen vent van 37 dus ongeschikt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een vent????![]()
Begrijp ik hieruit dat dit mailtje alleen voor vrouwen bestemd is?
Zo moeilijk was ie toch niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:06 schreef noekje het volgende:
Nee, niet. Je bent geen vent van 37 dus ongeschikt.
Ook niet voor vrouwen dus.
Dus.
LOL. Nee hoor. Ik FOK! out in the open.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:05 schreef ThunderBitch het volgende:
edit:
Oeps, ik geloof dat het geen algemeen FOKmailtje is.Solly!
Have fun.![]()
Nee. I got carried away!!!!!!quote:
Kijk je wel uit?! Voor je het weet zit je vast voor onzedelijk gedragquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL. Nee hoor. Ik FOK! out in the open.
quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:57 schreef Leandra het volgende:
En? Gaat de mailwisseling al ergens heen?? Een leuk restaurantje ofzo?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb net pas gereageerd op het mailtje van gisteren. Nog veel slap geouwehoer vooralsnog ...
Keep ya'll posted.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alle goede dingen komen langzaam
Enne... strak, nu pas reageren op het mailtje van gisteren.... laat hij zich ook maar eens afvragen waar het antwoord blijft
Love in the air???quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:17 schreef Leandra het volgende:
Hoe moelijk kan het allemaal trouwens zijn.... alleen al de posts in dit topic zijn meer dan duidelijk![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
nee toch,quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het uit een zeer betrouwbare bron die zo dicht bij de brandhaard staat dat haar/zijn rug bijna verbrandt.
Het programma is van A tot Z gescript, veel en veel meer dan DGK. Boeit verder niet, maar je moet er zeker niet naar kijken met de gedachte dat je naar reality television kijkt.
Nee joh, ben je gek.... Het gaat gewoon over een voorraad FOK! incrowd mailtjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |