quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Serieuze poep! Ruzie met het Senseo-apparaat, en nu ben ik bang van het ding![]()
Ding kreeg ik met geen mogelijkheid open, toen met een mes het ding eindelijk opengekregen, denk spoel 'm even door zonder koffiepad en toen gaf het apparaat een knal en kwam de deksel even omhoog.
Ik zit echt onder de troep nu
Ik heb het ding echt geslooptquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:27 schreef AKnynke het volgende:
he bah MK!
Ik heb een heerlijke thermoskan koffie bij me. Volgend weekend komt een vriendinnetje uit NL, die krijgt d eopdracht om DE koffie mee te nemen, de koffie hier is niet te drinken...
Loop jezelf niet voorbijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:51 schreef DarkElf het volgende:
handig mk, je senseo slopen. Ik drink geen koffie maar hoor niet heel veel positiefs erover dus misschien is het niet eens een groot gemis![]()
Zo aangezien ik me vandaag beter voel ga ik maar eens wat in huis doen aangezien dat echt nodig is
oh ja, dat is mijn valkuil idd, te hard dingen doen altijdquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Loop jezelf niet voorbij![]()
Mijn senseo doet het nog heur, die van CNK is kapoetEn nu ws nog kapoeter
t wordt een senseo, dat is handig nl in de ochtendquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ja, dat is mijn valkuil idd, te hard dingen doen altijd
oh nou jammer voor hem ,koopt hij een mooie espresso app in de plaats ervanstaat mooier en is lekkerder
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:59 schreef MissHobje het volgende:
Goeiemorgen... oh en senseo's zijn gewoon gevaarlijke krengen.. stomme dingen haha.
(ik drink dan ook alleen
thee)
Goooooooooooood morningquote:
Lekker meis.. pers ik een sinaasappeltje uit voor jouquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:07 schreef mascara-klodder het volgende:
*SOL een kopje thee gaat zetten voor Hobsel en de restWel jasmijnthee
Ik heb geen senseo, ik lust t wel maar qua smaak vind ik het nét automatenkoffiequote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
t wordt een senseo, dat is handig nl in de ochtend
jummiequote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Lekker meis.. pers ik een sinaasappeltje uit voor jou
Ooit wil ik nog weleens een mooie rooie barista, maar tot die tijd is filterkoffie idd prima te doen!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:18 schreef AKnynke het volgende:
ik drink gewoon ouderwetse filterkoffie, uit een ouderwets koffiezetapparaat. Heb het apparaat ooit van m'n oma gekregen, en ze had de doos nog. Kwam uit 1970!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |