quote:
Ik was een beetje dom en trouwens we hebben nooit gedate dus zo serieus was het nou ook weer nooit geweestquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik was een beetje dom en trouwens we hebben nooit gedate dus zo serieus was het nou ook weer nooit geweesthet is altijd leuk als mensen op je geilen en je date alleen met mensenwaar je zelf op valt, heb ik tenminste altijd gedaan hehe
Oh je pas ik niet in je moraal lieverd, kijk eerst naar jezelfquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Just when I thought you already stooped to the lowest level of sad, you opened up the hatch, went down and stooped even lower.
Ja, wat hoor ik hier?quote:
Low hoeft niets met moraal te maken hebben, jij taal-analfabeet. Is nu niet alleen je Nederlands maar ook je Engels uiterst belabberd?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Oh je pas ik niet in je moraal lieverd, kijk eerst naar jezelf
De enige drie mensen van fok die ik heb leren kennen irl zijn nogmaalsquote:
Misschien moet ik eens met wat jongere mensen omgaan om mijn 2e jeugd herlevenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Low hoeft niets met moraal te maken hebben, jij taal-analfabeet. Is nu niet alleen je Nederlands maar ook je Engels uiterst belabberd?
Gih, en wat was dan dat verhaal dat je hem gezien zou hebben voor Pann? je weet wel, toen je verdacht laat aankwam op het feestquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
De enige drie mensen van fok die ik heb leren kennen irl zijn nogmaals
JIj, O en Deceit de rest NIET
Ik ken ze wel ja. Ken jij ze ook? Maar wat heeft een 2e jeugd te maken met je belabberde taalgebruik? Of denk je laat ik het daar maar even op gooien omdat dat iets is waarmee ik denk Angel te kunnen raken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens met wat jongere mensen omgaan om mijn 2e jeugd herleven
je kan me vast wel wegwijs maken
Ja, je dacht toch niet dat dat de doofpot zomaar inging hequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oud nieuws, of te wel Nieuwe Stier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |