Hoezo is dat jammer?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:57 schreef Knutknuttsson het volgende:
jammer dat ie hier staat als sticky, kwam er per ongeluk achter......
Behalve als hij meer wordt gelezen dan nu en er meer wordt gepost, dan blijft hij automatisch bovenaan toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:13 schreef BrandX het volgende:
Als hij niet sticky staat verdwijnt hij uit de actieve topics lijst. En dan ziet helemaal niemand m.
EEENSCHquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:21 schreef mrmaxey het volgende:
god draai dan muziek waar iemand wakker van blijft niet die nl troep whahahaa
in dat geval vind ik het een recordpoging van nix.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:31 schreef RandomJaguar het volgende:
Ondanks de magere activiteit in dit topic zal ik toch even een update geven alvorens ik zelf (weer) de kroeg in ga.
Ieder uur dat ie plaatjes draait mag ie 5 minuten rust nemen. De eerste 36 uur heeft hij die minuten opgespaard zodat ie nu 3 uur rust kan nemen
Dat is toch maandagmorgen 9.00 uurquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:14 schreef Placenta het volgende:
Vanmorgen had ie het erover dat ie 120 zou doen omdat er een andere gast 111uur bleek te hebben
ja, we zijn er bijna vanafquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
82 uur.....pffff!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |