quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
Roel!!![]()
Heb je nog naar Van Gaal gezwaaid?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:07 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Bitches ain't shit is heel goed gedaan iddDie andere ken ik niet
Ah, ja de spelers komen soms nog even in die centrale ruimte. Waar de hapjes en drankjes zijn zeg maar.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wel in de businessclub, maar na de wedstrijd in een van de businessruimte van de sponsoren. Daar waren de spelers niet.
Mja. 't Gaat ook weer goed met AZ. 't Is dus ook niet meer zo leuk als 't vorig jaar was.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mja. 't Gaat ook weer goed met AZ. 't Is dus ook niet meer zo leuk als 't vorig jaar was.
Hehehe. Ik kan me ook nog wel 'n wedstrijd, voor de play-offs waarin Grunn AZ uitschakelde, herinneren waarbij iedereen in 't stadion opstond en massaal aan 't zwaaien was.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Idd. Was toevallig vorig jaar ook bij Roda-AZ en toen werd wat afgezwaaid
.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:24 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehehe. Ik kan me ook nog wel 'n wedstrijd, voor de play-offs waarin Grunn AZ uitschakelde, herinneren waarbij iedereen in 't stadion opstond en massaal aan 't zwaaien was.
En ik zwaai in m'n eentje naar Roel!!quote:
Jup. 't Volk houdt gewoon erg van leedvermaak. Vooral bij iemand als Van Gaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:28 schreef Sersjee het volgende:
En toch zou van Gaal meer respect verdienen. Hij laat AZ leuk voetballen èn hij heeft praktisch altijd gelijk! Echt waar! En nee, ik ben geen AZ-supporter, maar ik ken er wel de nodige mensen.
Voor de gelegenheid zwaai ik even mee...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
En ik zwaai in m'n eentje naar Roel!!En ik zwaai in m'n eentje naar Roel!!
En ik....
zZz als ik me niet vergis. Iets met een orgel.quote:
Hehehe. Inderdaad.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:49 schreef ScottTracy het volgende:
Smack my bitch up!! Nog even beuken voor het slapengaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |