Bert was er gisteren, maar volgens mij valt hij morgen (?) ook nog in voor Winfried. Zometeen krijgen we Sander Guis.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:54 schreef broer het volgende:
Krijgen we B3rt zodadelijk? Dan blijf ik misschien nog even wakker, namelijk.
(Of loop ik een dag achter?)
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:55 schreef Sersjee het volgende:
Check ook hun I believe I can fly (ja, die van R. Kelly)!
Sterker nog, ga naar je lokale torrentboer en download hun albums! Altijd goed voor feestjes
O, in dat geval is slapen misschien wel een optie.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:55 schreef ScottTracy het volgende:
Bert was er gisteren, maar volgens mij valt hij morgen (?) ook nog in voor Winfried. Zometeen krijgen we Sander Guis.
Hey, thanks! Toch nog iemand die het met me eens is. En idd: sommige mensen moeten gewoon niks van hiphop hebben, ook niet in een rock crossover. Achja, dat hou je toch.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:00 schreef broer het volgende:
[..]
O, in dat geval is slapen misschien wel een optie.
(Je hebt trouwens gelijk: Het is je boy is gewoon een lekker nummer. Maar je kunt mensen niet kwalijk nemen dat ze in één stijl blijven hangen.)
Weltrustenquote:
Trouwens, op basis van één nummer bepalen of iemand wel of niet van een stroming houdt, slaat natuurlijk nergens op.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:04 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hey, thanks! Toch nog iemand die het met me eens is. En idd: sommige mensen moeten gewoon niks van hiphop hebben, ook niet in een rock crossover. Achja, dat hou je toch.
Och, een beetje opschudding mag toch af en toe wel in zo'n slowchat? Anders hou je alleen maar de mensen over die Bløf, Jewel en Miss Montreal leuk vinden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:10 schreef Sersjee het volgende:
Trouwens, op basis van één nummer bepalen of iemand wel of niet van een stroming houdt, slaat natuurlijk nergens op.
Ik denk dat dat wel mee zal vallenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:18 schreef broer het volgende:
[..]
Och, een beetje opschudding mag toch af en toe wel in zo'n slowchat? Anders hou je alleen maar de mensen over die Bløf, Jewel en Miss Montreal leuk vinden.
Ja, de daken zijn bevroren, er hing zelfs een ijspegeltje aan mn klapraam!quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, de daken zijn bevroren, er hing zelfs een ijspegeltje aan mn klapraam!![]()
En ik moet zo naar buiten (dikke jas, handschoenen en sjaal liggen klaar... schaatsen liggen nog bij mn ouders helaas) en onze kat ligt heeeeeerlijk te relaxen naast de verwarming
Doen!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihihihihi, ik ga een kruik mee nemen voor onderweg op de fiets, in de trein, op t station en in de bus
Bijna vakantie en dan naar Rome. lekker man!quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:39 schreef D.Rose het volgende:
Blame it on the sunshine, moonlight, good times, boogie
eerst ff cooldown, we vertrekken donderdags pasquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bijna vakantie en dan naar Rome. lekker man!
[..]
ooh okay. FF relaxte kleren uitzoeken en dan richting Romequote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eerst ff cooldown, we vertrekken donderdags pas
Het is idd errug koud! Een sjaal heb ik bij me, maar handschoenen kon ik snel niet vinden helaas... en dat was goed te merken op de fiets!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou sterkte want het is meeeeeegakouden toffe beesten he die katten. Die van mij lagen ook nog lekker te pitten in een warm mandje. Fijne beesten
Ik heb enkel relaxte klerenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ooh okay. FF relaxte kleren uitzoeken en dan richting RomeMooie vakantieplek
Ik herken het want ook ik kon mijn handschoenen niet vinden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is idd errug koud! Een sjaal heb ik bij me, maar handschoenen kon ik snel niet vinden helaas... en dat was goed te merken op de fiets!
Dat is wel een pluspunt van de busquote:Gelukkig heeft de bus verwarming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |