Dat lijkt me anders best een goede reden hoor..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:14 schreef DroogDok het volgende:
Waarom wil je het sowieso weten? Als ze merk X schenken ga je niet?
Preciesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:14 schreef DroogDok het volgende:
Waarom wil je het sowieso weten? Als ze merk X schenken ga je niet?
Sommige mensen lezen de recenties op Iens, anderen kijken naar wat ze op de tap hebben. Verschil met er zijn.quote:
Waarom een restaurant waar je gaat eten en drinken wél beoordelen op wat er te eten is en níét op wat er te drinken isquote:
Ik hoor het al, een kennerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:11 schreef mcDavid het volgende:
Chinees. Dat is dus Oranjeboom of bitburger.
Als je geluk hebt amstel.
De soort pils is echt van zwaar ondergeschikt belang lijkt me, als je nou vraagt naar de wijnkaart okay, maar dat doe je ook niet bij de chinees lijkt me.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom een restaurant waar je gaat eten en drinken wél beoordelen op wat er te eten is en níét op wat er te drinken is
Als je erheen gaat met het idee dat je allemaal wel wat biertjes gaat drinken, kan ik me wel voorstellen dat oránjeboom wel enigszins een afknapper isquote:Op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:15 schreef DroogDok het volgende:
[..]
De soort pils is echt van zwaar ondergeschikt belang lijkt me, als je nou vraagt naar de wijnkaart okay, maar dat doe je ook niet bij de chinees lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |