ja zit het ook maar je ziet dat koper zeg maar. nu kan ik hem wel recht afknippen maar ik weet niet of dit veilig genoeg is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:42 schreef fransbreda het volgende:
Uhm, hoort dat niet gewoon in een leiding te zitten?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:14 schreef Broekpaling het volgende:
Wel 2 lasklemmen, ieder draadje 1 he!![]()
Ik heb geen idee hoever je enig electrisch verstand hebt maar ik meld het maar even.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:15 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
fout... 2 draden in 1 klem is veiliger, het is dan gegarandeerd spanningsvrij....
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:15 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
fout... 2 draden in 1 klem is veiliger, het is dan gegarandeerd spanningsvrij....
in het hele huis zeker?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:15 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
quote:
ja maar het zijn de draden van een lamp, dus als je dan de schakelaar raakt POEF donker..... dus 2 lasklemmenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:15 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
als het goed is niet, alleen de groep waarvan de draden zijn... wordt nou eenmaal geen sluiting gemaakt naar aarde....
Als je toch niks meer gaat doen met die draden dan zou ik ze inderdaad gewoon helemaal weghalen. Ben je ook meteen van dat kabelgootje af. Je kunt ze waarschijnlijk er gewoon uittrekken bij de schakelaar (of zelfs de centraaldoos), zoals Marsepein het al zei.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:32 schreef Marsepein het volgende:
Gewoon weghalen, vanaf de centraaldoos terugtrekken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |