dat doe je netjes dude.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:45 schreef JortK het volgende:
Klaar
7 kilometer in 33 minuten, ook wel 12.727 km per uur![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 21:10 schreef JortK het volgende:
Dat dacht ik ook, morgen gewoon 5km lopen, kijken of ik die in 25 minuten kan lopen
Dat is nogal een verschil zeg!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:17 schreef JortK het volgende:
Zoals gezegd, gister de 5km in exact 12 minuten gelopen
Ik bedoelde dan ook 25quote:Op zondag 28 december 2008 12:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Dat is nogal een verschil zeg!
Ik ben aan het uploaden, de tot 5km seriequote:Op zondag 28 december 2008 14:39 schreef Sanderrrr het volgende:
Kan iemand evy's schema even uploaden op www.rapidshare.com ofzo?Ik heb uren gegoogled maar niks anders dan dode links kunnen vinden, en de torrents hebben niet genoeg seeders.
Ik ben bezig met de torrent, hij is op 65% maar er moeten wel nog een aantal seeders bij komen anders krijgt ie em niet compleet.quote:Op maandag 29 december 2008 14:19 schreef eemstah het volgende:
Ik ben nog op zoek naar de mp3 bestanden van 5-10 km... Heb alles afgezocht, ook jullie vorige topics, maar de links zijn allemaal niet werkend..
Ik ga zo beginnen met les 23 van de eerste serie van Evy en wil in het nieuwe jaar wel door blijven gaan!! Het voelt namelijk helemaal geweldig! Hoop dat één van jullie mij kan helpen.
Nette tijd wel!quote:Op maandag 29 december 2008 18:15 schreef feelsgoodman het volgende:
12.59 km in 59:06 minuten.![]()
(ik heb geloof ik de 5-10 km ook nog wel ergens rondslingeren, dus als het niet lukt stuur mij even een pm-etje..)
Nee joh.quote:Op maandag 29 december 2008 18:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Het lijkt me trouwens wel apekoud om nu te gaan lopen of valt dat wel mee?
Vind ik persoonlijk wat ver gaan, maar ik geloof je best! Morgen eens kijken of het wil vlotten. Ik ben wel weer eens toe aan een goede run!quote:Op maandag 29 december 2008 18:19 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Nee joh.
Gewoon de eerste 5min lekker doorlopen en dan merk je er niets meer van! Ik zou in principe zonder shirts kunnen lopen, zo warm krijg ik het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |