Ik was ook erg fier op mijzelf.quote:
Oh my gosh, succes! (eerste keer?!)quote:Op maandag 15 december 2008 18:34 schreef JortK het volgende:
Straks eens proberen om zonder Evy 6 kilometer te lopen
Schoenen/Sokken/Onderbroek/Handschoentjes/Joggingbroek/H&Mhoodie.quote:Op maandag 15 december 2008 19:03 schreef Sanderrrr het volgende:
Wat trekken jullie met deze weersomstandigheden aan? ('s avonds, 4 graden)
Daar loop ik zo ook ongeveer in. In het begin best fris, maar na een tijdje gaat het lekkerquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:23 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik ga vanavond voor les 12..
Ik draag een joggingbroek, t-shirt en daarover een longsleeve.. En dan nog wat reflecterende dingen daar overheen.. En dat gaat prima.
geen last van gehad. Trouwens wel van mijn handschoenen.quote:Op maandag 15 december 2008 20:31 schreef feelsgoodman het volgende:
Is een beanie niet super kut als je eenmaal begint te zweten?
Kreeg ik ook last van, nu superdunne handschoentjes en dat is echt heerlijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
geen last van gehad. Trouwens wel van mijn handschoenen.
ik zie dat ik wel de tot 5 km heb, maar de 5 tot 10 niet... Zal morgen even op de laptop kijken of ik hem nog heb... Loop zelf met de start to run, maar wil ook iets nieuws. Die podrunner.com vond ik veel belovend trouwens, loop nu ook met de engelse.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:00 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Kreeg ik ook last van, nu superdunne handschoentjes en dat is echt heerlijk.
(check je fobo)
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo. Les 22 staat voor vandaag op het program.
Valt reuze mee, ik ging twee lessen geleden weer sinds 29 juli lopen, dat waren dus 5 maanden zonder lopen. En het ging nog best goedquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:10 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik moet ook maar weer eens verder gaan, maar denk wel dat ik na een kleine maand niet gaanweer een flinke stap terug moet.
Da's wel fijn om te horen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Valt reuze mee, ik ging twee lessen geleden weer sinds 29 juli lopen, dat waren dus 5 maanden zonder lopen. En het ging nog best goed
Succes man!quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:18 schreef JortK het volgende:
Vandaag proberen 7km te lopen zonder te wandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |