Ik ook! Laatste les van de 5k/m serie.quote:Op maandag 8 december 2008 19:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
Het klinkt nobel en ik heb het vaker gezegd, maar ik ga straks hardlopen!![]()
20.30 is mijn streeftijd om te vertrekken hier
Ik ben dus gestopt in zicht van de finish, door verhuizing. Maar nu ga ik verder en het afmakenquote:Op maandag 8 december 2008 20:06 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Ik ook! Laatste les van de 5k/m serie.
Oef, dat is minder.quote:Op maandag 8 december 2008 20:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben dus gestopt in zicht van de finish, door verhuizing. Maar nu ga ik verder en het afmaken
Aansteller! Na 5minuten lopen merk je al niets meer van de kou, gewoon even doorzetten!quote:Op maandag 8 december 2008 20:09 schreef E.T. het volgende:
ik vond het vandaag echt te koud.. En ik moet weer even een hobbeltje over, na drie weken niks doen
quote:Op maandag 8 december 2008 22:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik zie net dat ik voor vanavond op 29 juli voor het laatst gelopen had
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:20 schreef JortK het volgende:
Ik ben van plan vanavond weer te gaan lopen, mits geen regen
Met een beetje regen loop ik ook heus wel hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:28 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Rennen kreng!
Gewoon doorzetten, van een klein beetje regen ga je ook nait dood!
Netjes!quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Ik had voor gisteren avond ook al een week niet gelopen. (Nouja 6 dagen, magoed).
Gisteren dus weer gebikkeld, ging weer lekker. Vrij makkelijk ook.
Ik heb bijna dezelfde tijd en afstand als joujij gelopen , V-F.
Voor de nokia is er sportstracker.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:40 schreef feelsgoodman het volgende:
Is er zo iets als Nike+ maar met GPS tracking?
Duur!quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Voor de nokia is er sportstracker..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |