Ja dat is slechtquote:Op woensdag 19 november 2008 23:44 schreef Dimitri_ het volgende:
Vandaag gerend.. 2e les pas.. Ik dacht dat ik doodging.
Gelukkig wel vol kunnen houden, dus ik ben wel een beetje trots op me.
Oja, ik heb dus ook zo'n schema, met een dag pauze enzo.. Echter schiet dat niet echt goed genoeg op voor mij, is het een probleem als ik gewoon iedere dag ga rennen? Of is dat te slecht voor je spieren ofzo?
Oke, dankjewel voor de info.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja dat is slecht
Zonder die dag rust kunnen je spieren niet genoeg rusten/ontwikkelen.
Je werkt zo erg snel blessures in de hand door overbelasting. Hetzelfde geld voor lessen overslaan.
DOe gewoon relaxed.....jou tijd komt heus wel, dat je 5 km kan lopen
Omgeving van Zoetermeer?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:40 schreef Leentjepeentje het volgende:
Ik ga zo les 14 lopen....ojee! Alhoewel les 13 me ook reuze mee is gevallen. Ik heb het doel behaald die ik mezelf aan het begin had gesteld. (John Frostbrug over, dan naar Nelson Mandelabrug en dan die weer over en via de rijnkade weer naar huis) Nooit gedacht dat ik dat al in 5 weken zou kunnen! Moet dus nu een nieuwe "doelroute" gaan bedenken.
Eerst maar eens zien dat ik les 14 uitloop
succes iedereen!
Het gaat overigens alleen om de spiergroepen die je gebruikt. Als je bv 1 dag hardloopt en de volgende dag in de sportschool je buik/billen/armen gaat trainen door oefeningen, dan is dat geen probleem.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:05 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Oke, dankjewel voor de info.
Mijn vriendin zei het al, maarja.Eigenwijs als ik ben.
Idd Arnhem, had ik er misschien even bij moeten zettenquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Lijkt me eerder Arnhem (J. Frost brug en Rijnkade iig...)
Had ik laatst nog echt ook, was bij een winkel waar het vrouwelijk personeel buiten zat te roken....quote:Op zondag 23 november 2008 04:15 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik ren alleen als het donker is.. Alleen als vrouwen mij zouden aanmoedigen zou ik dat wel leuk vinden denk ik.
Maargoed, ik kan me het wel voorstelllen, mijn vriendin doet ook hardlopen, en die heeft precies dezelfde klacht als jou.. Dat als het licht is anderen haar naroepen enzo.. en mensen in de auto toeteren enzo..
Tegenwoordig rent ze ook nog uitsluitend 's avonds..
Toeteren? Serieus? Is ze een supermodel ofzo?quote:Op zondag 23 november 2008 04:15 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik ren alleen als het donker is.. Alleen als vrouwen mij zouden aanmoedigen zou ik dat wel leuk vinden denk ik.
Maargoed, ik kan me het wel voorstelllen, mijn vriendin doet ook hardlopen, en die heeft precies dezelfde klacht als jou.. Dat als het licht is anderen haar naroepen enzo.. en mensen in de auto toeteren enzo..
Tegenwoordig rent ze ook nog uitsluitend 's avonds..
Vanwege aanhoudende last van mijn linker knie (geen lopersknie, maar een overbelasting van de spieren die aan mijn knie hechten door een verneukte linkerschoen (bouw ingezakt)) ook maar begonnen met vindtniksquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:22 schreef Dimitri_ het volgende:
Oke, duidelijk.. Ik doe nu geen fitness erbij, enkel en alleen rennen.. Ik zit nog te twijfelen om te gaan fitnissen.. Dichtstbijzijnde sportschool zit toch al zo'n 10km verderop..
En ik ben zojuist weer terug van de 3e les, het is zwaar, maar het lukt iedere keer nog.
als ik mij niet vergis staan die ook bij podrunner.com op de site!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:25 schreef Dimitri_ het volgende:
Heeft er toevallig iemand de 5 tot 10km lessen nog ergens?
http://www.gmap-pedometer.comquote:Op donderdag 27 november 2008 @ 13:28 schreef Californium het volgende:
hey mensen tijdje geleden dat ik hier heb gepostmaar heb eindelijk een soort van doel voor mezelf gesteld....
de halve marathon in aprilapril is snel....ik nog niet zo...
of dit gaat lukken....geen idee...we gaan ons best doen....en zo niet dan is er in mei nog een andere wedstrijd....korter... Dus...
Maar ik wil dus even graag weten op welke manier jullie afstanden en snelheden meten tijdens het rennen.... Ik wil best iets aanschaffen maar ik ben nu eenmaal een arme student.... Iemand nog tips voor een iets goedkoper speeltje?
Nike+ sportband, 60 euro.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:28 schreef Californium het volgende:
hey mensen tijdje geleden dat ik hier heb gepostmaar heb eindelijk een soort van doel voor mezelf gesteld....
de halve marathon in aprilapril is snel....ik nog niet zo...
of dit gaat lukken....geen idee...we gaan ons best doen....en zo niet dan is er in mei nog een andere wedstrijd....korter... Dus...
Maar ik wil dus even graag weten op welke manier jullie afstanden en snelheden meten tijdens het rennen.... Ik wil best iets aanschaffen maar ik ben nu eenmaal een arme student.... Iemand nog tips voor een iets goedkoper speeltje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |