He, Barquote:Op donderdag 13 november 2008 15:24 schreef _Bar_ het volgende:
Ik kom heel voorzichtig ook om het hoekje kijken...
Heb net de lessen van Evy gedownload, en ben van plan om daar volgende week mee te beginnen, heel misschien morgen al wel, maar ligt aan mijn bui.
Iemand nog goede kleding tips?
Hoi.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:55 schreef Grumpey het volgende:
hallo iedereen....
(ik vraag me overigens nog steeds af waarom er eigenlijk twee hardlooptopics tegelijk in omloop zijn)
Wat goed!quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:32 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Net les 6 van serie 2 gelopen, een herhaling van les 2 of 3 (dus met 'warming up', versnellingen en cooling down), maar deze was behoorlijk op karakter (en ik moet zo nog 2 uur trainen). Begon tegen het einde aan zelf bijna een hekel aan Evy te krijgen. Voor het 'echte' loopgedeelte van ca. 25 min. toch nog gemiddelde snelheid van wederom net boven de 12km/u.
Succes! En hou ons updated.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:05 schreef SG-sam het volgende:
TVP, jawel, ook ik ga me hier aan wagen!
Pfft, slacker!quote:Op zondag 16 november 2008 21:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Komende week ga ik de draad weer oppakken
Ik ben bij les 20 van de eerste Evy serie. Dus ik was al aardig gevorderd.quote:Op zondag 16 november 2008 22:07 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Succes! En hou ons updated.![]()
[..]
Pfft, slacker!Bij welke les ben je?
Het gaat er eigenlijk om wat jou het beste doet lopen. Leuk dat je ons op de hoogte houdt!quote:Op zondag 16 november 2008 22:47 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb nu de lessen gedownload van http://www.vgzpodcoach.nl/. Zouden die een beetje hetzelfde zijn?
Ik neem me nu voor om morgen de eerste les te gaan doen. Ik zal jullie wel op de hoogte houden.
Wat dat betreft is zo'n Nike+ -geval ideaal. Je kan jezelf een doel stellen (bijvoorbeeld zoveel km of keer in een maand), en gedurende die periode wordt dan netjes bijgehouden hoeveel je daar boven of onder zit. Natuurlijk kan je dit zelf ook doen, en hoewel het mij (ook) nog niet geluk is zo'n doel te halen is het toch net dat ene beetje extra motivatie om even te gaan lopen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:40 schreef Marurk het volgende:Bij mij wil het niet... heb 't steeds te druk met andere dingen waardoor ik nu weer sinds 1,5 week niet meer gelopen heb.En ik wil toch verder eigenlijk... Tijd voor een wat gedisciplineerdere aanpak dus.
Je moet voldoende rust nemen, anders hou je het echt niet vol, trust me.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:44 schreef Dimitri_ het volgende:
Vandaag gerend.. 2e les pas.. Ik dacht dat ik doodging.
Gelukkig wel vol kunnen houden, dus ik ben wel een beetje trots op me.
Oja, ik heb dus ook zo'n schema, met een dag pauze enzo.. Echter schiet dat niet echt goed genoeg op voor mij, is het een probleem als ik gewoon iedere dag ga rennen? Of is dat te slecht voor je spieren ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |