He, Barquote:Op donderdag 13 november 2008 15:24 schreef _Bar_ het volgende:
Ik kom heel voorzichtig ook om het hoekje kijken...
Heb net de lessen van Evy gedownload, en ben van plan om daar volgende week mee te beginnen, heel misschien morgen al wel, maar ligt aan mijn bui.
Iemand nog goede kleding tips?
Hoi.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:55 schreef Grumpey het volgende:
hallo iedereen....
(ik vraag me overigens nog steeds af waarom er eigenlijk twee hardlooptopics tegelijk in omloop zijn)
Wat goed!quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:32 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Net les 6 van serie 2 gelopen, een herhaling van les 2 of 3 (dus met 'warming up', versnellingen en cooling down), maar deze was behoorlijk op karakter (en ik moet zo nog 2 uur trainen). Begon tegen het einde aan zelf bijna een hekel aan Evy te krijgen. Voor het 'echte' loopgedeelte van ca. 25 min. toch nog gemiddelde snelheid van wederom net boven de 12km/u.
Succes! En hou ons updated.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:05 schreef SG-sam het volgende:
TVP, jawel, ook ik ga me hier aan wagen!
Pfft, slacker!quote:Op zondag 16 november 2008 21:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Komende week ga ik de draad weer oppakken
Ik ben bij les 20 van de eerste Evy serie. Dus ik was al aardig gevorderd.quote:Op zondag 16 november 2008 22:07 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Succes! En hou ons updated.![]()
[..]
Pfft, slacker!Bij welke les ben je?
Het gaat er eigenlijk om wat jou het beste doet lopen. Leuk dat je ons op de hoogte houdt!quote:Op zondag 16 november 2008 22:47 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb nu de lessen gedownload van http://www.vgzpodcoach.nl/. Zouden die een beetje hetzelfde zijn?
Ik neem me nu voor om morgen de eerste les te gaan doen. Ik zal jullie wel op de hoogte houden.
Wat dat betreft is zo'n Nike+ -geval ideaal. Je kan jezelf een doel stellen (bijvoorbeeld zoveel km of keer in een maand), en gedurende die periode wordt dan netjes bijgehouden hoeveel je daar boven of onder zit. Natuurlijk kan je dit zelf ook doen, en hoewel het mij (ook) nog niet geluk is zo'n doel te halen is het toch net dat ene beetje extra motivatie om even te gaan lopen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:40 schreef Marurk het volgende:Bij mij wil het niet... heb 't steeds te druk met andere dingen waardoor ik nu weer sinds 1,5 week niet meer gelopen heb.En ik wil toch verder eigenlijk... Tijd voor een wat gedisciplineerdere aanpak dus.
Je moet voldoende rust nemen, anders hou je het echt niet vol, trust me.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:44 schreef Dimitri_ het volgende:
Vandaag gerend.. 2e les pas.. Ik dacht dat ik doodging.
Gelukkig wel vol kunnen houden, dus ik ben wel een beetje trots op me.
Oja, ik heb dus ook zo'n schema, met een dag pauze enzo.. Echter schiet dat niet echt goed genoeg op voor mij, is het een probleem als ik gewoon iedere dag ga rennen? Of is dat te slecht voor je spieren ofzo?
Ja dat is slechtquote:Op woensdag 19 november 2008 23:44 schreef Dimitri_ het volgende:
Vandaag gerend.. 2e les pas.. Ik dacht dat ik doodging.
Gelukkig wel vol kunnen houden, dus ik ben wel een beetje trots op me.
Oja, ik heb dus ook zo'n schema, met een dag pauze enzo.. Echter schiet dat niet echt goed genoeg op voor mij, is het een probleem als ik gewoon iedere dag ga rennen? Of is dat te slecht voor je spieren ofzo?
Oke, dankjewel voor de info.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja dat is slecht
Zonder die dag rust kunnen je spieren niet genoeg rusten/ontwikkelen.
Je werkt zo erg snel blessures in de hand door overbelasting. Hetzelfde geld voor lessen overslaan.
DOe gewoon relaxed.....jou tijd komt heus wel, dat je 5 km kan lopen
Omgeving van Zoetermeer?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:40 schreef Leentjepeentje het volgende:
Ik ga zo les 14 lopen....ojee! Alhoewel les 13 me ook reuze mee is gevallen. Ik heb het doel behaald die ik mezelf aan het begin had gesteld. (John Frostbrug over, dan naar Nelson Mandelabrug en dan die weer over en via de rijnkade weer naar huis) Nooit gedacht dat ik dat al in 5 weken zou kunnen! Moet dus nu een nieuwe "doelroute" gaan bedenken.
Eerst maar eens zien dat ik les 14 uitloop
succes iedereen!
Het gaat overigens alleen om de spiergroepen die je gebruikt. Als je bv 1 dag hardloopt en de volgende dag in de sportschool je buik/billen/armen gaat trainen door oefeningen, dan is dat geen probleem.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:05 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Oke, dankjewel voor de info.
Mijn vriendin zei het al, maarja.Eigenwijs als ik ben.
Idd Arnhem, had ik er misschien even bij moeten zettenquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Lijkt me eerder Arnhem (J. Frost brug en Rijnkade iig...)
Had ik laatst nog echt ook, was bij een winkel waar het vrouwelijk personeel buiten zat te roken....quote:Op zondag 23 november 2008 04:15 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik ren alleen als het donker is.. Alleen als vrouwen mij zouden aanmoedigen zou ik dat wel leuk vinden denk ik.
Maargoed, ik kan me het wel voorstelllen, mijn vriendin doet ook hardlopen, en die heeft precies dezelfde klacht als jou.. Dat als het licht is anderen haar naroepen enzo.. en mensen in de auto toeteren enzo..
Tegenwoordig rent ze ook nog uitsluitend 's avonds..
Toeteren? Serieus? Is ze een supermodel ofzo?quote:Op zondag 23 november 2008 04:15 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik ren alleen als het donker is.. Alleen als vrouwen mij zouden aanmoedigen zou ik dat wel leuk vinden denk ik.
Maargoed, ik kan me het wel voorstelllen, mijn vriendin doet ook hardlopen, en die heeft precies dezelfde klacht als jou.. Dat als het licht is anderen haar naroepen enzo.. en mensen in de auto toeteren enzo..
Tegenwoordig rent ze ook nog uitsluitend 's avonds..
Vanwege aanhoudende last van mijn linker knie (geen lopersknie, maar een overbelasting van de spieren die aan mijn knie hechten door een verneukte linkerschoen (bouw ingezakt)) ook maar begonnen met vindtniksquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:22 schreef Dimitri_ het volgende:
Oke, duidelijk.. Ik doe nu geen fitness erbij, enkel en alleen rennen.. Ik zit nog te twijfelen om te gaan fitnissen.. Dichtstbijzijnde sportschool zit toch al zo'n 10km verderop..
En ik ben zojuist weer terug van de 3e les, het is zwaar, maar het lukt iedere keer nog.
als ik mij niet vergis staan die ook bij podrunner.com op de site!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:25 schreef Dimitri_ het volgende:
Heeft er toevallig iemand de 5 tot 10km lessen nog ergens?
http://www.gmap-pedometer.comquote:Op donderdag 27 november 2008 @ 13:28 schreef Californium het volgende:
hey mensen tijdje geleden dat ik hier heb gepostmaar heb eindelijk een soort van doel voor mezelf gesteld....
de halve marathon in aprilapril is snel....ik nog niet zo...
of dit gaat lukken....geen idee...we gaan ons best doen....en zo niet dan is er in mei nog een andere wedstrijd....korter... Dus...
Maar ik wil dus even graag weten op welke manier jullie afstanden en snelheden meten tijdens het rennen.... Ik wil best iets aanschaffen maar ik ben nu eenmaal een arme student.... Iemand nog tips voor een iets goedkoper speeltje?
Nike+ sportband, 60 euro.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:28 schreef Californium het volgende:
hey mensen tijdje geleden dat ik hier heb gepostmaar heb eindelijk een soort van doel voor mezelf gesteld....
de halve marathon in aprilapril is snel....ik nog niet zo...
of dit gaat lukken....geen idee...we gaan ons best doen....en zo niet dan is er in mei nog een andere wedstrijd....korter... Dus...
Maar ik wil dus even graag weten op welke manier jullie afstanden en snelheden meten tijdens het rennen.... Ik wil best iets aanschaffen maar ik ben nu eenmaal een arme student.... Iemand nog tips voor een iets goedkoper speeltje?
Ik ook! Laatste les van de 5k/m serie.quote:Op maandag 8 december 2008 19:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
Het klinkt nobel en ik heb het vaker gezegd, maar ik ga straks hardlopen!![]()
20.30 is mijn streeftijd om te vertrekken hier
Ik ben dus gestopt in zicht van de finish, door verhuizing. Maar nu ga ik verder en het afmakenquote:Op maandag 8 december 2008 20:06 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Ik ook! Laatste les van de 5k/m serie.
Oef, dat is minder.quote:Op maandag 8 december 2008 20:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben dus gestopt in zicht van de finish, door verhuizing. Maar nu ga ik verder en het afmaken
Aansteller! Na 5minuten lopen merk je al niets meer van de kou, gewoon even doorzetten!quote:Op maandag 8 december 2008 20:09 schreef E.T. het volgende:
ik vond het vandaag echt te koud.. En ik moet weer even een hobbeltje over, na drie weken niks doen
quote:Op maandag 8 december 2008 22:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik zie net dat ik voor vanavond op 29 juli voor het laatst gelopen had
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:20 schreef JortK het volgende:
Ik ben van plan vanavond weer te gaan lopen, mits geen regen
Met een beetje regen loop ik ook heus wel hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:28 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Rennen kreng!
Gewoon doorzetten, van een klein beetje regen ga je ook nait dood!
Netjes!quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Ik had voor gisteren avond ook al een week niet gelopen. (Nouja 6 dagen, magoed).
Gisteren dus weer gebikkeld, ging weer lekker. Vrij makkelijk ook.
Ik heb bijna dezelfde tijd en afstand als joujij gelopen , V-F.
Voor de nokia is er sportstracker.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:40 schreef feelsgoodman het volgende:
Is er zo iets als Nike+ maar met GPS tracking?
Duur!quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Voor de nokia is er sportstracker..
Ik was ook erg fier op mijzelf.quote:
Oh my gosh, succes! (eerste keer?!)quote:Op maandag 15 december 2008 18:34 schreef JortK het volgende:
Straks eens proberen om zonder Evy 6 kilometer te lopen
Schoenen/Sokken/Onderbroek/Handschoentjes/Joggingbroek/H&Mhoodie.quote:Op maandag 15 december 2008 19:03 schreef Sanderrrr het volgende:
Wat trekken jullie met deze weersomstandigheden aan? ('s avonds, 4 graden)
Daar loop ik zo ook ongeveer in. In het begin best fris, maar na een tijdje gaat het lekkerquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:23 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik ga vanavond voor les 12..
Ik draag een joggingbroek, t-shirt en daarover een longsleeve.. En dan nog wat reflecterende dingen daar overheen.. En dat gaat prima.
geen last van gehad. Trouwens wel van mijn handschoenen.quote:Op maandag 15 december 2008 20:31 schreef feelsgoodman het volgende:
Is een beanie niet super kut als je eenmaal begint te zweten?
Kreeg ik ook last van, nu superdunne handschoentjes en dat is echt heerlijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
geen last van gehad. Trouwens wel van mijn handschoenen.
ik zie dat ik wel de tot 5 km heb, maar de 5 tot 10 niet... Zal morgen even op de laptop kijken of ik hem nog heb... Loop zelf met de start to run, maar wil ook iets nieuws. Die podrunner.com vond ik veel belovend trouwens, loop nu ook met de engelse.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:00 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Kreeg ik ook last van, nu superdunne handschoentjes en dat is echt heerlijk.
(check je fobo)
quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo. Les 22 staat voor vandaag op het program.
Valt reuze mee, ik ging twee lessen geleden weer sinds 29 juli lopen, dat waren dus 5 maanden zonder lopen. En het ging nog best goedquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:10 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik moet ook maar weer eens verder gaan, maar denk wel dat ik na een kleine maand niet gaanweer een flinke stap terug moet.
Da's wel fijn om te horen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Valt reuze mee, ik ging twee lessen geleden weer sinds 29 juli lopen, dat waren dus 5 maanden zonder lopen. En het ging nog best goed
Succes man!quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:18 schreef JortK het volgende:
Vandaag proberen 7km te lopen zonder te wandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |