Je bedoelt ketchup+mayo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:59 schreef appelsjap het volgende:
De hamburgers zijn niet te vreten, zitten vage sauzen op die gewoon niet lekker zijn.
zoiets, komt gewoon niet in de buurt van een BigMac, de broodjes zijn ook nog eens veelste droog.quote:
quote:
Je hebt blijkbaar geen smaak.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:03 schreef appelsjap het volgende:
[..]
zoiets, komt gewoon niet in de buurt van een BigMac, de broodjes zijn ook nog eens veelste droog.
Kortom, de MC is baas!
Uiteraard.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:03 schreef Bananenman het volgende:
het is en blijft bagger
als je dat zegt ben je gewoon een vatsige vieze dikkerd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:07 schreef moonmovies het volgende:
mc donalds en burgerking zijn allebij niet te vreten
helemaal mee eens!quote:
BigTasty is nog wel okee hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:09 schreef Smart_ass het volgende:
De burgers van de burger king zijn tenminste een beetje van formaat, kun je van de mac niet zeggen.
Oja, en het is friet.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik heb trek in een Whopper met kaas:9
[ afbeelding ]
Of nee, doe er nóg maar een
[ afbeelding ]
Of zal ik er nog een nemen...
[ afbeelding ]
Nah, twee is wel genoeg![]()
paultjehhh, oh nooooooes!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Burger king pwned mac donalds met gemak
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:11 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Mijn keuken ownt alle fastfoodketens met wat voor vetvijver dan ook, als we zo gaan beginnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |