pleps? is dat een nieuw ontdekte bevolkingsgroep van papua nieuw-guinea of zo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:55 schreef Geqxon het volgende:
Zo vreselijk decadent is dat. Dat je aan je vriend vraagt of ie een cola voor je heeft ,en hij zo met een blikje aan komt. Alsof een simpele anderhalf liter fles voor pleps is. En enkel het dure spul goed genoeg voor je is. En je geen fuck om het milieu geeft.
Klacht: Decadente vriend.
Al is het wel fijn om te weten dat er niks in gestopt is, laatst had hij stiekem rum in mijn cola gedaan....
Dat is plebs op zijn Utrechts.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:57 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
pleps? is dat een nieuw ontdekte bevolkingsgroep van papua nieuw-guinea of zo?
Niet meer dan logisch; Het milieu houdt ook geen rekening met mij als ik boodschappen wil gaan doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:09 schreef waal2163 het volgende:
Mischien klinkt het raar, maar met het milieu hou ik echt geen rekening mee als ik boodschappen doe.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch; Het milieu houdt ook geen rekening met mij als ik boodschappen wil gaan doen.
Telkens als ik daarheen loop of fiets begint het te regenen. Nou, bekijk het dan maar hoor
Of je doet de fles gewoon goed dicht. Nergens last van thuis, prik zit gewoon nog na 6 dagen in de flesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:03 schreef DonPerignon het volgende:
Na twee glazen cola, is de prik al uit de fles.
Blikjes cola ftw!
Lever jij je blikje dan keurig bij de recycling in dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:28 schreef MouzurX het volgende:
Waarschijnlijk is een glas wassen slechter voor het milieu dan een aluminium blikje
Nee die was ik af!!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Lever jij je blikje dan keurig bij de recycling in dan?
Vertel.....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Er zijn genoeg redenen te bedenken waarom iemand blikjes koopt in plaats van flessen.
Oja, TS kan er niet mee omgaan.
Ik vind uit een blikje erg fijn. Bij sommige mensen thuis zit er nog de smaak van een preischotel in hun glazenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:45 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vertel.....
Verder is drinken uit een blikje niet fijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |