shit je hebt me door!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:14 schreef CaptainCookie het volgende:
TS baalt dat hij geen winnaar is
boeiendquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pubers doen stoute dingen. Ik vind dat wanneer een kereltje van 15 een tasje steelt je hem niet 10 jaar vast moet zetten want dan blijft het tuig!
ik geloof persoonlijk in heropvoeding van dit tuig!
als het aan mij had gelegen werd dit een soort oude kostschool structuur!
hard werken en geen grappen en grollen en wanneer je iets deed wat niet mocht dan naar de isoleercel of lijfstraffen....
de overheid heeft echter scholen als Glen Mills uitgevonden..
ik reed hier laatst langs... en tot mijn grote verbazing zag ik iets heel raars...
op een bord bij de ingang (dat bord hoorde daar ook ... was niet voor een dag of een grap ofzo) stond:
Glen Mills, School voor winnaars
SCHOOL VOOR FUCKING WINNAARS!!!!
DIT KAN TOCH NIET!!!!!!
TUIG!!!!!!!
als je heaumeau bent wel jahquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:15 schreef Mendeljev het volgende:
Glen Mills, klinkt neukbaar.
http://images.google.nl/images?um=1&hl=nl&client=firefox-a&rls=com.ubuntu%3Anl%3Aunofficial&q=glenn&btnG=Afbeeldingen+zoekenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:29 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Het is ook een mannennaam zo te zien
![]()
![]()
3 rijpe MILFS!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?um=1&hl=nl&client=firefox-a&rls=com.ubuntu%3Anl%3Aunofficial&q=glenn&btnG=Afbeeldingen+zoeken
Bedankt voor het quoten van de OP. Mocht ik 'm nog willen nalezen weet ik waar ik moet zijn. fotoquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:18 schreef Zwartbaard het volgende:
TS
Ik wil je avatar slaan met een breekijzer...
Zou die willen, TS is helaas geen winnaarquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:24 schreef LethalNinja het volgende:
TS ben jij die domme knipogende wannab player in je avatar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop