abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3595216
doe ik er wel goed aan om m'n gevoelens zo te laten gaan?

even een uitleg..

Ik heb nu een week of 5 geleden ergens op een adult achtige webcam-chatsite een meisje leren kennen. Leuk meisje, 18 jaar, wild, gek en fantastisch om mee om te gaan. Het bleek liefde op het eerste gezicht te zijn. Binnen een paar dagen bleken we al enigsinds wat voor elkaar te voelen, voor zover je dat kan zeggen als je elkaar alleen maar via de chat kent, en we waren eigenlijk al vrij snel bezig met emailen over en weer, foto's uitwisselen en dergelijke.

We spreken elkaar nagenoeg elke dag, voor zover mogelijk want ik kan haar alleen spreken als zij op d'r werk zit dus. Ja, okee.. ze werkt in de sexindustrie, maar so what? Ik bedoel, we zijn allemaal mensen, we moeten allemaal eten en zij verdient haar geld met het tonen van haar lichaam. Niet te zeggen dat ik trouwens vermogens uitgeef daar. De chat is gewoon vrij toegankelijk en als je meer wilt zien van de dame dan betaal je je eigen helemaal scheel daar. Daar begin ik dus ook niet aan, omdat ik m'n geld wel beter kan gebruiken.

Maar alleen chatten als zij op d'r werk zit dus. Ze begint om 6 uur s'avonds en stopt meestal om twee uur of iets later. In het weekend zit ik echt van begin tot het eind in haar room, door de weeks tot een uur of elf omdat ik er zelf s'ochtends vroeg uitmoet.

Maar nu straalt van beide kanten de liefde er vanaf dus. Zij geeft regelmatig te kennen dat ze helemaal gek is van mij, en ik doe precies het zelfde omdat ik nou eenmaal veel voor d'r voel. Je kan wel zeggen dat ik 20 jaar lang op zoek ben geweest naar deze vrouw.

Maar nu willen we dus proberen elkaar te ontmoeten. Heel spannend, zeker omdat er zoveel liefde tussen ons blijkt te zijn, maar er zit een klein nadeeltje aan. Tussen mij en dat meisje zit een afstand van meer dan 10.000 km. Om precies te zijn, ze komt van de filippijnen.

Ik heb er heel veel voor over om haar hierheen te halen, of om daar naar toe te gaan, maar ik ben zo verschrikkelijk bang dat ik m'n neus stoot. Zelf heeft ze niet zoveel geld, mag ik aannemen. Een retourtje Manila - Amsterdam heb je niet zomaar in je knip zitten. Nu heb ik haar dus vanavond, via de email, aangeboden om de reis 50-50 te doen. Ik hoop maar dat ze dat accepteerd. Ik ben niet zo gek om in dit vrij vroege stadium de complete reis te gaan betalen

Maar ja.. wat is nou eigenlijk mijn probleem. Je zal zeggen, ze neemt je in de maling omdat verleiden nou eenmaal bij d'r werk hoort. Maar als ik zo de afgelopen weken alle openbare chats in gedachten terugvolg, dan moet ik concluderen dat ik toch wel een speciaal plekje heb in haar hart. Het is een beetje lastig uit te leggen, maar op mij wordt ze niet kwaad. Kan ze niet kwaad worden.

Het is dus de bedoeling om de bezoekers van de chat te "verleiden" tot een privechat. Op die manier komen de knaken dus binnen. Maar aan mij heeft ze dus nog niet echt veel kunnen verdienen en daar heeft ze absoluut geen problemen mee. Het is zelfs zo geweest dat als ik, door mijn toch wel jaloerse inslag, potentiele klanten weggejaagd heb uit de room, als ze iets te diep op de zaken ingingen, ze niet kwaad wordt op mij. Terwijl ze dus wel kwaad wordt op bezoekers die van alles beloven, maar daar niets van waarmaken.

Ze is ook een keer op een vrije dag naar "kantoor" is gegaan, mij een email heeft gestuurd om te vertellen bij welk model ze in de room zou zitten. Daar heeft ze dus anderhalf uur op me zitten wachten, omdat ik m'n mail niet op tijd las
Ze was niet kwaad op me omdat ik "te laat" was, maar alleen maar blij dat ze me nog even spreken kon

Maar ja.. wat is nou mijn probleem. Alles lijkt goed te gaan, en toch heb ik er een vreemd gevoel over. En god mag weten waarom. Al bijna 4 weken bijna elke dag 6 tot 8 uur met elkaar chatten. En ik krijg steeds weer die gekke vlinders in m'n buik.

Stapel verliefd en niet weten wat je er mee aanmoet. Ik wil verder, maar durf ik dat wel. Ik wil heel graag, maar als ik zo nu en dan eens aan het snuffelen ben, bij reisbureaus, de immiratiedienst, de ambassade dan begint het helemaal te kriebelen bij me en denk ik soms : waar ben ik mee bezig??? Maar als ik haar dan even later weer spreek of zie, dan denk ik weer.. this is it !!

Mja.. tis een hoop geklets wat er hier staat en misschien zien jullie er helemaal geen problemen in, maar ik ben het in ieder geval wel kwijt.

Owh, en als je wilt reageren, alleen normale reacties graag en niet in de trant van "rot toch op met je allochtone kuthoer" want daar heb ik absoluut geen behoefte aan.

p.s. Ja, ik ben een kloon

zondag 24 maart 2002 @ 05:59:07 #2
13103 dodo_devil
...antichrist...
pi_3595313
Ik zou wel oppassen, ik heb 2 kennissen gehad die naar de filipijnen op vakantie gingen en daar een meid tegen kwamen die helemaal 'perfect' was, daar veel geld aan uitgaven om haar naar Nederland te krijgen en vervolgens gedumpt werden zodra die meid een verbijfsvergunning had.

Als ze naar nl komt en ze begint een beetje te pushen naar trouwen kijk dan ff heel goed uit. Dus laat je niet helemaal naar de 7de hemel neuken en vervolgens op een andere manier naaien (trouwen of zwanger maken omdat ze 'per ongeluk' de pil vergeten is en vervolgens gedumpt worden)...

Ik wil je niet helemaal ontmoedigen, maar ik heb het 2x zien gebeuren en weet dat het vooral met filipijnse meisjes veel voorkomt.

Vertrouw een beetje op je gevoel. Snel trouwen is een nono, als het echte liefde is dan kan dat wel ff wachten...

† In Memoriam † zondag 24 maart 2002 @ 06:39:16 #3
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_3595324
Wat zou je denken als iemand een topic opende:

"Verliefd op een filippijnse via het Internet"

... precies!

Aan de andere kant leef je maar 1 keer dus wat maakt het uit. Als je maar wel bewust blijft van het risico en dat het nogal 'met de voeten van de aarde af is'.. dan neem je tenminste geen risico met je realiteitszin.

ps. er zijn zat leuke meiden gewoon om de hoek

zondag 24 maart 2002 @ 07:04:29 #4
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_3595328
quote:
Stapel verliefd, maar....
Wat nou 'maar'?

Sorry, dit was geheel offtopic, en puur voor mezelf.

zondag 24 maart 2002 @ 09:25:13 #5
12985 Rebellie
hoe laat is het?
pi_3595399
Wat een verhaal zeg, de vooroordelen over dat soort meisjes komen direct naar boven, maar ik wil alleen zeggen doe wat je voelt wat je moet doen, als het achteraf een foutje blijkt te zijn dan is het gewoon pech hebben en ervan leren.
geen
  zondag 24 maart 2002 @ 12:21:25 #6
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_3595942
Uhm nou eerlijk is eerlijk, maar ik acht het redelijk waarschijnlijk dat ze puur achter je geld aan is...
pi_3596079
Ik denk dat je behoorlijk te grazen genomen zult worden, en dat je het contact zo snel mogelijk moet verbreken.
Een goede vriend van mij is in Thailand op vakantie ook een 'vriendelijke' gids tegengekomen. Ze maakte hem op de een of andere manier wijs dat ze volgens de dokter niet zwanger kon raken, en hij is er nogal hopeloos ingetuind. Inmiddels is ze zwanger van een tweeling, en mocht na de vaderschapstest (tja...ze schijnt nogal gul te zijn) blijken dat het zijn nageslacht is, dan zou ze toch wel erg graag naar Nederland komen. We hebben nu al een bloedhekel aan haar, zonder haar ooit gezien te hebben, en ik weet vrij zeker dat zij ook nog wel een paar motieven kent die ze je nog niet toevertrouwd heeft. In dergelijke situaties moet je met je hoofd denken, en niet met je organen.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  zondag 24 maart 2002 @ 12:51:27 #8
22572 Murron84
euhmm...roken?
pi_3596118
ik zou mn gevoel volgen.... als je niet aan de reis begint, zul je je altijd afvragen hoe het geweest zou zijn als....
pi_3596605
Ik lurk veel in R&P, maar hier wil ik toch wel op reageren. Een vriend van me is ook twee jaar 'verslaafd' geweest aan een of ander aziatisch - ik meen ook Filippijns - meisje op IRC, ene Ashley. Dat had niks met sexindustrie te maken, ze kwamen mekaar op een kanaal tegen en ze raakten geinteresseerd in elkaar.

In het begin was het leuk, ook voor meelezers - interessant omdat de samenleving daar heel anders in elkaar zit, gezellig omdat ze wel aardig kon kletsen. Maar het werd steeds vervelender: ze ging erg persoonlijk op hem in en begon hem om gunsten te vragen. Wat ze eigenlijk wilde, dat bleek pas na een jaar ofzo, was naar Nederland komen. Daarvoor moest hij dan wel allerlei dingen regelen, haar misschien zelfs komen ophalen. Ze waren tenslotte toch meer dan goede vrienden geworden? Je moet nu even weten dat mijn vriend een aardig zachtmoedig type is, die - zeker tegenover bekenden - niet gauw hard terugpraat, en dat wist zij ook. Op een gegeven moment had 'Ashley' hem echt zover dat hij aan het twijfelen was om naar Azie te vliegen, en pas op dat moment ging hij met de rest van zijn vriendenkring overleggen. Die reageerden natuurlijk overwegend negatief - je kent haar niet goed genoeg, het is een enorm risico, zit ze niet al heel lang van je te profiteren - wat voor hem natuurlijk heel vervelend was, omdat hij al veel vertrouwen in dat meisje had. Uiteindelijk haalde hij zichzelf over en ging hij haar eerst een paar kritische vragen stellen. Daaruit bleek dat ze ook al een dominante moeder had, die haar weer zat te pushen om een goede toekomst uit te kiezen, en dat ze ging dreigen zichzelf van kant te maken als hij haar niet naar Nederland liet komen. Met name dat was voor hem heel moeilijk. Hij kon echt niet meer nagaan of ze dat acteerde.

Uiteindelijk heeft hij met veel moeite IRC een tijdje niet meer aangeraakt, omdat hij vermoedde dat hij achter zijn rug werd beetgenomen. Ik meen dat hij momenteel wel weer contact met haar heeft en dat er met haar niks gebeurd is. Het is voor hem in elk geval een goede les geweest, al schaamt hij zich nog steeds om dit verhaal aan bekenden te vertellen.

Ik wens je veel succes en ook ik adviseer je eigenlijk haar te dumpen. Je weet echt niet wat je je ermee op de hals haalt. Natuurlijk is dit moeilijk voor je. Als je echt ontwikkelingswerk wilt gaan doen, houd het dan alsjeblieft onpersoonlijk en help mensen op een andere manier.

Sterkte.

pi_3597800
Ik zou het niet doen als ik jou was maar ik ben jou niet. Het is een grote kans dat ze jou voor de gek houdt dus pas daar heel goed mee op.

sterkte

pi_3597900
Mja, het risico lijkt mij ook te groot en misschien is het toch makkelijker om het contact te verbreken, hoe simpel/bot dat ook klinkt
pi_3598041
Een vriend van mijn vriend heeft ook een meisje leren kennen via de chat, en nee ook niet hier om de hoek, maar uit indonesie. Die hebben ook heel lang gechat en ze waren vastbesloten te gaan trouwen met elkaar, zonder elkaar gezien te hebben. Ze waren ook al bezig om de trouwerij te regelen zonder elkaar nog te hebben gezien. Zij is hier een keer in Nederland geweest, maar ik geloof niet dat ze het erg naar haar zin had. Nu gaat hij in Indonesie wonen en vorige week maandag zijn ze getrouwd.

Het kan dus wel, misschien dat dat filippijnse meisje in een iets andere situatie zit. Maar je kan toch kijken hoe het is als ze hier is.

pi_3598636
quote:
Op zondag 24 maart 2002 12:51 schreef Murron84 het volgende:
ik zou mn gevoel volgen.... als je niet aan de reis begint, zul je je altijd afvragen hoe het geweest zou zijn als....
Dat is het beste advies wat er tot nu toe tussenstaat.
Niet ieder meisje die daarvan daan komt is per definitie "slecht" toch?!
En dat ze in de sexindustrie werkt heeft er ook niet zo heel veel mee te maken, ergens misschien wel omdat ze natuurlijk haar geld verdient met mannen verleiden enzo maar zij is toch ookmaar een mens, met gevoelens, en misschien voelt ze wel degelijk iets voor je.
Dus idd... volg je gevoel als je het nu afkapt zul je nooit weten wat er gebeurd zou zijn als.... en dat kan behoorlijk knagen denk ik.
succes.
pi_3598787
quote:
Op zondag 24 maart 2002 18:24 schreef heaven7 het volgende:
Dat is het beste advies wat er tot nu toe tussenstaat.
Niet ieder meisje die daarvan daan komt is per definitie "slecht" toch?!
Nou, bedankt.

Ik heb het verhaal van de topicstarter nog eens doorgelezen, maar ik snap niet waar die liefde vandaan komt. Hoe goed kennen ze mekaar nou? Dat zij niet kwaad op hem kan worden, daar kijkt iedereen zo doorheen. De topicstarter zegt ook dat hij 20 jaar heeft gewacht op deze vrouw, wat aangeeft dat hij nog nooit eerder zo ver is gegaan met een meisje. Dan zou ik echt nog 3x zo hard uitkijken. Ik wil niet zeggen dat je niet verliefd kunt worden via Internet, maar als ik de post zo lees voel ik er niks bij.

pi_3599578
quote:
Op zondag 24 maart 2002 18:42 schreef Stonehead het volgende:

[..]

Nou, bedankt.

hoe moet ik die "nou bedankt" opvatten?
beledigd dat jouw opmerking niet de beste was?
Dit is mijn mening, het is geen wedstrijd.
pi_3600375
quote:
Op zondag 24 maart 2002 19:45 schreef heaven7 het volgende:
Dit is mijn mening, het is geen wedstrijd.
Maak dan ook geen waarde-inschatting Dat wekte bij mij een beetje de indruk dat jij vond dat mensen niks hebben aan een reactie 'die relatie wordt niks als..'. Maar laten we erover ophouden.
pi_3601272
quote:
Op zondag 24 maart 2002 20:49 schreef Stonehead het volgende:

[..]

Maak dan ook geen waarde-inschatting Dat wekte bij mij een beetje de indruk dat jij vond dat mensen niks hebben aan een reactie 'die relatie wordt niks als..'. Maar laten we erover ophouden.

ik wil er toch nog iets over zeggen..
mij heb je nooit horen zeggen dat de rest van de reacties niet goed is, maar weet je... je kunt toch het beste je eigen gevoel volgen, als anderen zeggen van.. jamaar het gaat niet werken want.. dan denk ik van, dat hoeft helemaal niet zo te zijn want iedereen is anders natuurlijk, toch?
maar iedereen is vrij om zn mening hier te plaatsen natuurlijk, daar is het topic ook voor geopend hm.
pi_3606528
Tja, moeilijk hoor maar ik denk dat je het toch beter niet kunt doen. Al die meiden zijn meestal op geld en een verblijfsvergunning uit en nu ze weet dat jij er zo serieus in bent denk ik eerder dat ze je probeert uit te buiten.

ik weet natuurlijk niet of dit wel zo is maar denk er vreselijk goed over na en stel inderdaad ook van die kritische vragen.

pi_6017547
Voor de geintereseerden :

Ik heb het vliegtuig gepakt, ben daarheen gegaan, heb haar ontmoet, ben twee weken lang 24/7 met haar opgetrokken, ben stapelverliefd, zij op mij en we zijn nu bezig met verder concrete plannen

Soms blijkt iets onbereikbaars toch mogelijk te zijn

Owh en dodo_devil : De truuk die jij voorlegt werkt tegenwoordig niet meer omdat de voorwaarden voor een verblijfsvergunning zo zijn opgesteld dat je verplicht wordt om aan te tonen dat je een duurzame relatie hebt, op het zelfde adres woont en een duurzaam huishouden voert. Wijk je daar ook maar iets vanaf, dan zijn de kansen voor een verblijfsvergunning verkeken en kan ze op een uitzetting rekenen. Een zelfstandige verblijfsvergunning wordt pas na 3 jaar relatie (bij het verbreken van de relatie) of 5 jaar wonen in Nederland afgegeven. Tot die tijd is ze van mij afhankelijk. Ook financieël ben ik zolang aansprakelijk voor kosten die voor haar gemaakt worden.

Northernstar : Ik heb even bij de snackbar op de hoek gekeken, maar daar zat niemand Ik ben lang genoeg met Nederlandse meiden bezig geweest, maar ik heb ondertussen al te veel hoofdpijn omdat ik elke keer met m'n kop tegen de muur loop

pi_6017677
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 21:11 schreef fokkloon501 het volgende:

Ik heb het vliegtuig gepakt, ben daarheen gegaan, heb haar ontmoet, ben twee weken lang 24/7 met haar opgetrokken, ben stapelverliefd, zij op mij en we zijn nu bezig met verder concrete plannen

Owh en dodo_devil : De truuk die jij voorlegt werkt tegenwoordig niet meer omdat de voorwaarden voor een verblijfsvergunning zo zijn opgesteld dat je verplicht wordt om aan te tonen dat je een duurzame relatie hebt, op het zelfde adres woont en een duurzaam huishouden voert. Wijk je daar ook maar iets vanaf, dan zijn de kansen voor een verblijfsvergunning verkeken en kan ze op een uitzetting rekenen. Een zelfstandige verblijfsvergunning wordt pas na 3 jaar relatie (bij het verbreken van de relatie) of 5 jaar wonen in Nederland afgegeven. Tot die tijd is ze van mij afhankelijk. Ook financieël ben ik zolang aansprakelijk voor kosten die voor haar gemaakt worden.

Northernstar : Ik heb even bij de snackbar op de hoek gekeken, maar daar zat niemand Ik ben lang genoeg met Nederlandse meiden bezig geweest, maar ik heb ondertussen al te veel hoofdpijn omdat ik elke keer met m'n kop tegen de muur loop

Jee wat geweldig leuk!!!!!!

En wat nu?

#geen
  zaterdag 28 september 2002 @ 21:55:05 #21
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_6018243
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 21:11 schreef fokkloon501 het volgende:

Mooi, hoop dat het goed gaat... Beter een leuke gewillige aziatische meid dan een Hollandse zeurgeit.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_6018324
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 21:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Mooi, hoop dat het goed gaat... Beter een leuke gewillige aziatische meid dan een Hollandse zeurgeit.

Nah, whatever...

zaterdag 28 september 2002 @ 21:59:50 #23
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_6018328
quote:
Op maandag 25 maart 2002 10:57 schreef erikh het volgende:
Tja, moeilijk hoor maar ik denk dat je het toch beter niet kunt doen. Al die meiden zijn meestal op geld en een verblijfsvergunning uit en nu ze weet dat jij er zo serieus in bent denk ik eerder dat ze je probeert uit te buiten.

ik weet natuurlijk niet of dit wel zo is maar denk er vreselijk goed over na en stel inderdaad ook van die kritische vragen.

Maar das toch juist een prima deal? Jij een leuke meid die en zij een verblijfsvergunning..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_6018498
Echt leuk om te horen zulke dingen
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
pi_6020504
Ik dacht ook wel dat jullie een update na 6 maanden wel zouden waarderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')