er rijd een ufo achter je jah meestal van polyester en de alien heeft een petje opquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik snap niet dat dat licht mag gebruikt worden
Keifel schijnt het in je spiegels je wordt er gewoon door verblind
Het is hetzelfde effect vind ik als dat iemand met groot licht een meter achter je rijdt
Alsof er een ufo achter je land
Xenonlicht
je bent wel een echte randdebiel als je het lampje andersom er in krijgtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:12 schreef Youp het volgende:
Waarom is het zelf vervangen van een gewoon peertje niet verboden?
Ik kom dagelijks tig auto's tegen van hippe leaserijders die zelf denken technisch te zijn en wel even zelf hun H4 of H1 peertje vervangen en dan denken; "goh wat heb ik toch ineens goed licht, dat lampje zal wel goed kapot zijn geweest!". Helaas zit het lampje dan 9 van de 10 keer op z'n kop en schijn je iedereen vol in zijn ogen. Vervolgens geïrriteerd doen als ik een paar keer groot licht geef.
Aftermarket xenon kitjes zijn niet verkeerd tenzij ze GOED zijn geïnstalleerd, GOED zijn afgesteld, de lenzen van de lampen helder zijn en ook GOED schoon worden gehouden. Helaas is dit niet altijd het geval....
Met een hamer (en sikkel in het geval van Alexxxquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:05 schreef T42 het volgende:
[..]
je bent wel een echte randdebiel als je het lampje andersom er in krijgt
Nou, dat gaat anders nog aardig goed.... Het past namelijk op 2 manieren....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:05 schreef T42 het volgende:
[..]
je bent wel een echte randdebiel als je het lampje andersom er in krijgt
Hij bedoelt waarschijnlijk de H7 die past maar op 1 manier!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:18 schreef Youp het volgende:
[..]
Nou, dat gaat anders nog aardig goed.... Het past namelijk op 2 manieren....
ik krijg me h4tjes en h1tjes er niet andersom in hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:24 schreef beunhaas96 het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk de H7 die past maar op 1 manier!
H4 en dacht H1 ook hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:24 schreef beunhaas96 het volgende:
[..]
Sorry ik bedoel H7 en trouwens H4 kan je wel verkeerdom doen. Er zijn genoeg auto's waarbij je het lampje eerst in moet klemmen en vervolgens het stekkertje er op moet steken. Dit kan ook verkeerd om.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:24 schreef beunhaas96 het volgende:
[..]
ik las "flitser"quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:22 schreef Nembrionic het volgende:
Als fietser stoor ik me er helemaal suf aan.
Ik stoor me aan praktisch alle fietsers. Ze rijden allemaal door rood, steken allemaal over zonder te kijken en last but not least, verlenen NOOIT voorrang! En dan hebben we het nog niet gehad over wielrenners hier in het Limburgse heuvelland...... Ze beroepen zich allemaal op het feit dat ze als zwakste der verkeerdseelnemers toch altijd gelijk hebben. Helaas voor die ene dan, want ik had een goede getuige en goede verzekering... Z'n wielrenfietsje kon bij het grof vuil en hij heeft geen cent gekregen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:29 schreef CasB het volgende:
Als automobilist stoor ik me weer aan fietsers zonder licht. Nouja, ik stoor me aan alles zonder licht. Auto's die bij mist/regen/kutweer geen verlichting aan hebben, etc etc.
Weet je wat nog veel vervelender is? Als nette fietser overal waar het moet voorrang verlenen en vervolgens in een lompe kutsituatie komen waarbij de auto stopt, ik stil sta, ik gebaar dat ze door mogen rijden, de automobilist gebaart dat ik door mag rijden, ik doorrij en de automobilist optrektquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:14 schreef Youp het volgende:
[..]
Ik stoor me aan praktisch alle fietsers. Ze rijden allemaal door rood, steken allemaal over zonder te kijken en last but not least, verlenen NOOIT voorrang! En dan hebben we het nog niet gehad over wielrenners hier in het Limburgse heuvelland...... Ze beroepen zich allemaal op het feit dat ze als zwakste der verkeerdseelnemers toch altijd gelijk hebben. Helaas voor die ene dan, want ik had een goede getuige en goede verzekering... Z'n wielrenfietsje kon bij het grof vuil en hij heeft geen cent gekregen.
Ook nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:17 schreef Youp het volgende:
[..]
Sorry ik bedoel H7 en trouwens H4 kan je wel verkeerdom doen. Er zijn genoeg auto's waarbij je het lampje eerst in moet klemmen en vervolgens het stekkertje er op moet steken. Dit kan ook verkeerd om.
Die kunnen dus allebij verkeerdom gemonteerd worden!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ook niet![]()
H4:
[ afbeelding ]
H7:
[ afbeelding ]
Ja en bij een Alfa 156 kan je geen Xenon inbouwenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:59 schreef Youp het volgende:
[..]
Die kunnen dus allebij verkeerdom gemonteerd worden!![]()
Geloof je het niet? Ga maar eens naar de koplampunit van een E46 kijken en vervang daar het betreffende H7 peertje. Je wordt nogal op een verkeerd been gezet, het past in ieder geval allebij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |