Ik bedoel het in het algemeen, nouja dan ben ik zeker de verkeerde auto's tegengekomenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:54 schreef Vodka_Lime het volgende:
Was het een auto met fabrieksaf xeon of z'on golfje met zelf ingebouwde xeon?
Als de verlichting goed staat afgesteld heb je nergens last van, zelf heb je meer zicht. helderder licht he.
Tenzij het weer een SUV is waarbij de lichten op ooghoogte hangen als je in een normale wagen zit. Ik ben overigens ook nog geen enkele nieuwe passat tegen gekomen waarbij het wel fatsoenlijk is afgesteld.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:52 schreef fathank het volgende:
Dat komt door die pauper aftermarket 8k xenon setjes. Een fatsoenlijke af fabriek xenon-installatie is niks mis mee.
Ehm... op een garagedeur of muur op zo'n 3 meter afstand en met een doppie tien op de stelschroef is t perfect zelf te doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:56 schreef Semisane het volgende:
Een ramp wordt het helemaal bij die pipo's die denken wel even zelf hun koplampen te kunnen vervangen/in te bouwen. Krijg je van die situaties waarbij één koplamp praktisch recht verticaal het asfalt belicht en de ander de overhead verkeersborden in een zee van licht laat baden.
Tja..."Want ze hebben het wel eens gezien bij de garage en het zelf doen scheelt geld." Graftoeters..
Ik ben met je eens wat SUV's betreftquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Met xenon is in principe niks mis, in een normale hatchback of sedan althans.
Ik heb zelf een keer ervaren hoe prettig het is om met xenon te rijden in een auto van iemand anders, en je hebt echt stukken beter zicht. Ik zou zelf ook wel xenon willen maar after-market xenon is een absolute no-go dus dan maar een auto uitkiezen die het heeft als ik weer een andere auto ga uitzoeken over een paar jaar.
Xenon in SUV's is inderdaad ontzettend irritant, dat schijnt dan in je binnenspiegel of buitenspiegels, en verlicht je hele auto. Het hangt ook nog eens precies op ooghoogte.
Sowieso zijn SUV's rijdende ondingen, als je erachter rijdt is ook je hele uitzicht verpest.
Dat is inderdaad wel kneut, vooral omdat je er zelf niks van zietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:02 schreef fathank het volgende:
Nog zoiets waar ik me aan stoor trouwens. Paupers die overdag met stadsverlichting + mistlampen rijden "omdat dat mooier is".
Sowieso?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:03 schreef 1DIOOT het volgende:
Licht moet zo en zo verboden worden!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:52 schreef fathank het volgende:
Dat komt door die pauper aftermarket 8k xenon setjes. Een fatsoenlijke af fabriek xenon-installatie is niks mis mee.
Dat is pas op vrijdag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:43 schreef kabelhaspel het volgende:
PAULTJE PAULTJE PAULTJE PAULTJE PILS!!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:43 schreef kabelhaspel het volgende:
PAULTJE PAULTJE PAULTJE PAULTJE PILS!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |