Ik vind het erger dat dit soort figuren bekender zijn dan zo'n goeie band als Voicst.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:41 schreef Sersjee het volgende:
Dat Voicst zich inlaat met dit soort figuren...
Ik vind em helemaal niet krachtig en energiek. Eentonig vind ik een betere omschrijving.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:43 schreef ScottTracy het volgende:
Pff wat een gezeur weer. Gewoon een krachtige, energieke, leuke plaat!!
Laten we het houden op "smaken verschillen".quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind em helemaal niet krachtig en energiek. Eentonig vind ik een betere omschrijving.
Dan ben ik blijkbaar een ouwe lul met erkend diploma, want ik had nog nooit van die knakker gehoord. Misschien moet ik maar eens SlamFM e.d. aanzetten zo gauw als ik m'n verstand heb verlorenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind het erger dat dit soort figuren bekender zijn dan zo'n goeie band als Voicst.
Volgens mij deed ie mee met Dom, Lomp en Famous. Dat is dan meteen ook eigenlijk het enige waar ik em van ken. Maar dat is natuurlijk wel het soort muziek dat 90% van de zendtijd van TMF inneemt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan ben ik blijkbaar een ouwe lul met erkend diploma, want ik had nog nooit van die knakker gehoord. Misschien moet ik maar eens SlamFM e.d. aanzetten zo gauw als ik m'n verstand heb verloren
Klopt, hij zat ook bij Stuk van the Partysquad, begin dit jaar. Ook een grote TMF-hit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij deed ie mee met Dom, Lomp en Famous. Dat is dan meteen ook eigenlijk het enige waar ik em van ken. Maar dat is natuurlijk wel het soort muziek dat 90% van de zendtijd van TMF inneemt.
Nicequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
nog maar 187 topics tot de 1000 en 20-21 dagen tot 3fm slowchat 2 jaar
Ah, TMF. Daar ga je al. VH1 Classic, MTV New, TV Oranje en 3voor12 FTW!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij deed ie mee met Dom, Lomp en Famous. Dat is dan meteen ook eigenlijk het enige waar ik em van ken. Maar dat is natuurlijk wel het soort muziek dat 90% van de zendtijd van TMF inneemt.
Ik zap meestal ook alleen maar langs TMF (bij de classics blijf ik soms nog wel ff hangen), maar telkens lijk ik dezelfde clips te zien. Dan doe je natuurlijk ook wel wat kennis op van een paar repperts uit Nederland.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ah, TMF. Daar ga je al. VH1 Classic, MTV New, TV Oranje en 3voor12 FTW!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:03 schreef Sersjee het volgende:
Ik moest lachen, heel hard en heel lang.geweldig he.. vooral die bruiningscremes en die donald duck bekkies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach ja.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:05 schreef Dandelion het volgende:
[..]
geweldig he.. vooral die bruiningscremes en die donald duck bekkies.
ach ja.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:03 schreef Sersjee het volgende:
Ik moest lachen, heel hard en heel lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zou zulke foto's niet eens van mezelf durven maken, laat staan op internet zetten![]()
Dus zo'n 10 topics per dag nogquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
nog maar 187 topics tot de 1000 en 20-21 dagen tot 3fm slowchat 2 jaar
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Enige leuke aan dit nummer vind ik die scene in de clip waar die ogen zo groot worden.![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |