Mijn tofheid kent geen grenzen, vandaar dat ik geen naamtopic hoef. Ik kan niet toffer worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:16 schreef disjfa het volgende:
Uhm. me != narcist
Niet jezelf proberen te betrekken op alle andere mensen om je heen. Je kan natuurlijk zelf ook tof gaan doen als mij zodat jij wel in de tt kan komen SD. Maar dan moet je wel tof zijn, en ik ben bang dat daar wat gaat missen
Ik kon hier nix aan doen jongens! Ik wou die ouwe plakken en dan het nummer veranderen een tt verzinnen en er bij doen en toen ineens stond dit er allemaalquote:
Gaat dat verder geen problemen opleveren?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:33 schreef SummerBreeze het volgende:
pfffff, ik moet niet 's morgens meteen een batchserveropdracht gaan opstarten. Vanmorgen dus wel gedaan en dat ging finaal fout. Ziet er naar uit dat mijn leidinggevende mij niet zo lief meer vindt. Komt trouwens best goed uit, ik heb ook een schurfthekel aan hem
Gelukkig maar. Genoeg verhalen gehoord van mensen die ontslagen waren omdat een leidinggevende niet met hen door een deur kon.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:41 schreef SummerBreeze het volgende:
Ach, zijn manager vindt mij nog steeds een aanwinst voor het bedrijf. Dus dat zit wel goed!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, heeft disje niet al genoeg naamtopics gehad?
(en dat is een tvp ja)
Ik heb ook zo af en toe botsingen met me chefquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:33 schreef SummerBreeze het volgende:
pfffff, ik moet niet 's morgens meteen een batchserveropdracht gaan opstarten. Vanmorgen dus wel gedaan en dat ging finaal fout. Ziet er naar uit dat mijn leidinggevende mij niet zo lief meer vindt. Komt trouwens best goed uit, ik heb ook een schurfthekel aan hem
Jij wil Koei proevenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:03 schreef Rkatier het volgende:
Me baas die trouwens jarig isMe sms naar hem was:
Lang zal hij leven, lang zal hij leven, lang zal hij leven in de Horeca in de Horeca
Tja als je spoort moet je uberhaupt niet in de horeca gaan werken
Edit: gisteren stiekem onze nieuwe bonbons geproefd, die smaakte naar koeitjesrepen
Bonbons proeven! Doe mij ook zo een baan!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:03 schreef Rkatier het volgende:
Edit: gisteren stiekem onze nieuwe bonbons geproefd, die smaakte naar koeitjesrepen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:29 schreef SummerBreeze het volgende:
Fipotje, wat is dąt? Gaat alles verder goed met je?
Ik krijg trouwens net van een collega een flesje parfum. Hij heeft niet zoveel met vrouwengeuren zegt-ie
1 2 3 4 5 6 | Jaa alles gaat goed hoor en met u ? En gefeliciteerd met je parfum :] dat je er maar vele mooie momenten aan overhoudt! ps dit is nou tekst tussen php tags hip he! ?> |
Of het is een rotsmoes en hij heeft het geurtje speciaal voor je gekocht of hij heeft daadwerkelijk een vrouwengeur van iemand anders gekregen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:29 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik krijg trouwens net van een collega een flesje parfum. Hij heeft niet zoveel met vrouwengeuren zegt-ie
Hij is homo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:29 schreef SummerBreeze het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |