Wie is compleet mislukt?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Boeit niet. Die jongen is gewoon compleet mislukt
Hoop het wel. Van der Vaart en Robben bij Bayern en ze doen weer mee.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk wel dat Van Gaal daarvoor kiest idd.
Die mag ook mee naar Interquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:49 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuwd waar Robben terecht komt, zal wel Engeland worden denk ik.
Wel slim onderhandeld door Wesley en zo gaat hij er ook niet op achteruit als hij alimentatie moet betalenquote:Real en Inter waren ruim een week geleden al tot overeenstemming gekomen. Voor 15 miljoen euro kon de middenvelder verhuizen. Volgens Italiaanse kranten gaat Sneijder er vier miljoen euro per seizoen verdienen. Dat is één miljoen euro meer dan hij bij Real kreeg en het was één van de belangrijkste eisen van de international om de overstap te maken.
Dat geeft de stupiditeit van alles aan. Hoe kunnen we nou met droge ogen zeggen dat 1,5 miljoen per jaar erg weinig is. Kom op zegquote:
Ja, daar zou ik mijn bed niet voor uitkomen als ik zo goed kon voetballen als Wesley.quote:
Doe niet zo debiel man. Tuurlijk is dat weinig. Als zelfs Luque bij Ajax al ruim 2 miljoen euro kreeg.quote:
Het gaat er niet om dat wij het veel of weinig vinden. Het gaat erom dat er altijd wordt geroepen dat Ajax niet kan concurreren met bijv Real Madrid qua salarissen. Maar Wesley (en ook Klaas Jan lijkt me) gingen er dus qua salaris op achteruit? Dat geloof je toch zelf niet hequote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat geeft de stupiditeit van alles aan. Hoe kunnen we nou met droge ogen zeggen dat 1,5 miljoen per jaar erg weinig is. Kom op zeg
Is toch ook belachelijk, moet ik dat maar normaal vinden dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:Als zelfs Luque bij Ajax al ruim 2 miljoen euro kreeg.
Het is relatief weinig.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat geeft de stupiditeit van alles aan. Hoe kunnen we nou met droge ogen zeggen dat 1,5 miljoen per jaar erg weinig is. Kom op zeg
Daar gaat het mij wel om.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat wij het veel of weinig vinden.
Voor ons zou dat een fantastisch salaris zijn ja. Maar je bent toch niet nieuw in de voetbalwereld en je weet toch wel dat 1,5 miljoen euro voor een club als Real ontzettend weinig is?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Is toch ook belachelijk, moet ik dat maar normaal vinden dan?
Waarschijnlijk wel. Dejan is niet de jongste meer plus toch een ander soort type speler. Wat Inter mist is de vooruitgeschoven middenvelder die de spitsen in stelling kan brengen en zelf ook eens een bal erin kan schieten. Het feit dat hij het met links en rechts kan doen maakt het sowieso lastig voor anderen om met hem te kunnen concurreren.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:53 schreef Rejected het volgende:
SCH lesje vraag en aanbod nodig?
Ik vraag me af of hij bij Inter in de basis speelt.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Prima, geef ik jullie een lesje ethiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |