Vince heeft een verhaallijn?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:11 schreef andre347 het volgende:
Zowel Vince als E hebben nog wel een interessant verhaal. Die van Turtle en Drama vallen wat tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
@ hierboven genoemde spoiler:quote:Only a bitch lets a bitch make them insecure anyway
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:02 schreef Vince22 het volgende:
Op zich leuke ep deze week! Snap alleen nog steeds niet wat E met die zak botten moet!
convenience pussySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just passing by
true, hoewel de I had to fire my brother ones met de daaropvolgende How could you fire uncle Howard? wel weer legendarisch warenquote:Op maandag 27 juli 2009 16:56 schreef Da_Ripper het volgende:
vond deze weer leuk![]()
Hoewel Ari van wolf naar papa-bear afglijdt![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:02 schreef Vince22 het volgende:
Inderdaad, zat ik voor niks met de hand in m'n broek te wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die zat waarschijnlijk het hele seizoen nu op de UCLAquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:23 schreef Guard het volgende:
dat Ashley persoon![]()
Nadat ze de cafetière van E gemold had en lekker in zijn nieuwe stulpje was blijven hangen, dacht ik: Stalker Alert en ineens vind E haar leuk...![]()
Meer Sloan, minder Ashley
![]()
Turtle's verhaallijn begint een beetje op te komen, benieuwd naar zijn business (weer rappers en /of drugs?)
Ja daar is ze van. Toen was ze ook al zo'n irritant wijf. Achter de klootzakken aan gaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:31 schreef Guard het volgende:
Weet nu ook waar ik "Ashley" eerder heb gezien: Invasion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |