Nee want ze hebben het recht om hem tegen te werken terwijl hij gelijk heeftquote:Op donderdag 27 november 2008 10:17 schreef L.Denninger het volgende:
Ja, vreemd is dat, je zou toch denken dat die mensen enorm veel zin hebben om moeite voor jou te doen
Er zijn weinig verzekeringen die je bijstaan bij een vordering uit onrechtmatige daad (net zoals bij echtscheiding).quote:Op donderdag 27 november 2008 11:56 schreef Bierie het volgende:
heb je geen rechtsbijstand verzekering?
Ik verwacht dat het alleen voor GlowMouse gaat gelden. Maar aangezien ik ook op de Universiteit van Tilburg zit ben ik wel benieuwd naar het resultaat. Misschien handig voor de toekomst.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:36 schreef Wouser het volgende:
En dit gaat gelden voor de hele uni van Tilburg of enkel voor jou
Belachelijk....quote:Op woensdag 10 december 2008 10:53 schreef GlowMouse het volgende:
Nee, niks ondanks de belofte dat ik de uitspraak wel binnen een week zou krijgen. Zodra ik die brief heb, scan ik hem in en post ik hem.
Faculteit der Geesteswetenschappen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Iedereen heeft het erover dat hij Ephorus moet gebruiken bij de UvA, maar ik heb er nog nooit van gehoord. Bij ons gebruikten ze vroeger "turnitin.com", maar nu helemaal niets meer. Ik vind het sowieso onzin, je kan toch wel zien of iets geplagieerd is of niet.
Kan me niet voorstellen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:24 schreef AustralianKing het volgende:
Als je een Engelse tekst vertaal naar het Nederlands haalt Ephorus dat er dan ook uit? Ik heb namelijk veel Engelse bronnen gebruikt en ben benieuw of Ephorus dat dan ziet als plagiaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |