Het is niet de bedoeling dat je plagiaat pleegt!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:27 schreef Wunny het volgende:
[..]
Als ik dit trucje gebruik, en ik rip gewoon een heel werkstuk van bv Scholieren.com, krijg ik dan 0% plagiaat?
Of geeft dat maffe ding een foutmelding?
Is er eigenlijk site waar ik dat Ephorus kan downloaden ofzo om uittesten xD?
Als je dat doet mag ik lijen dat je voor de volle 100% gepakt wordt. En let wel, als de docent dat werkstuk leest, en denkt ‘sinds wanneer kan die Wunny fatsoenlijke verslagen schrijven, dit zaakje sinkt’, dan zal hij natuurlijk fijn een zinnetje in Google intypen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:27 schreef Wunny het volgende:
[..]
Als ik dit trucje gebruik, en ik rip gewoon een heel werkstuk van bv Scholieren.com, krijg ik dan 0% plagiaat?
Of geeft dat maffe ding een foutmelding?
Is er eigenlijk site waar ik dat Ephorus kan downloaden ofzo om uittesten xD?
Dat kun je met een professional versie van Adobe Acrobat instellen, of je kunt het programma uit de OP gebruiken.quote:
Scorequote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:58 schreef Iblis het volgende:
Ik heb hier nog precies dezelfde file als eerder, maar dan met Y’s als vervangtekst in plaats van XXX, voor mensen ziet de file er echter 100% hetzelfde uit, ik ben benieuwd wat Ephorus ervan vindt. (Proof of concept #2).
Ik weet het nu wel zeker zelfs. Wanneer ik een document heb verwijderd en vervolgens weer probeer te uploaden krijg ik de melding "This document has already been uploaded. Look below for more information."quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:16 schreef GlowMouse het volgende:
Ik zie een leuke grap ontstaan door het document een MB of 10 groter te maken.
Wtfquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:58 schreef Iblis het volgende:
Ik heb hier nog precies dezelfde file als eerder, maar dan met Y’s als vervangtekst in plaats van XXX, voor mensen ziet de file er echter 100% hetzelfde uit, ik ben benieuwd wat Ephorus ervan vindt. (Proof of concept #2).
Misschien maar waarom, er van uitgaand dat Blerie echt een demo account heeft, zou ephorus dan zo'n melding geven?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:54 schreef GlowMouse het volgende:
Zolang het deel onleesbare bestanden klein is, is het voordeel van verwijderen erg klein. Daarnaast is er een kans dat ze bepaalde documenten in de toekomst wel kunnen lezen, dus het zou dom zijn alles te verwijderen.
quote:The uploaded document is protected and cannot be checked for plagiarism. If you are the owner of the document you can change the security properties of the document and try again.
Ephorus respects the security options of the document; a secured document will not be checked for plagiarism.
Ik gebruik LaTeX om dit tructje toe te passen, alhoewel het in feite een mogelijkheid is die standaard door de PDF-specificatie gegeven wordt. In LaTeX kun je de package cmap gebruiken. Maar dan heb je eerst een cmap-file nodig. Ik heb hier: http://pastebin.com/m4ded748c een voorbeeld neergezet. 0059 is de waarde voor Y, dus deze file zegt eigenlijk: Het teken 00 in het lettertype staat voor Y, en het teken 01 ook, t/m teken 127 (7F). Adobe honoreert dat, want die denkt dat jij een ‘custom font’ hebt. En dit is een heel reële mogelijkheid overigens.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:36 schreef Wouser het volgende:
[..]
Wtfhoe doe je dat? Dat de tekst die je copieert dus in feite allemaal yyyy'tjes zijn? Is dat ook van adobe? Zo ja waar zit die functie lijkt me wel grappig om iedere teken dan te vervangen met de tekst "I pwned you"
En zo nee hoe doe je dat?
1 |
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |