abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 december 1999 @ 04:07:00 #26
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_226327
quote:
op 12-03-1999 om 03:53 AM schreef eli het volgende:
<knip>
Zo komen jullie beide uit regios die bekend staan om hun drang naar afscheiding/ afzondering binnen nederland. Dat moet in mijn ogen toch wel degelijk een band scheppen.
En het is toch algemeen bekend dat Limburgers en Brabanders niet al te goed met elkaar overweg kunnen, vandaar dat jou voorkeur zeer zeker never en nooit niet naar Ruud zou gaan.
<knip>
Maar toch hartelijke groetjes
eli

Sprekende voor alle Brabo's die het al jaaaaaaaren met een Limbo doen (ik dus) kan ik alleen maar zeggen: hahahahahahahaha, wat een DOM gelul!!!! Post dan niks, alsjeblieft zeg!!!!!!!!!

Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 3 december 1999 @ 04:11:00 #27
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_226328
Bovenbeste eli, ik kan je alleen maar met alle openhartige eerlijkheid antwoorden dat het niet mijn regionale identitieit is die mij Willem wel een aardige vent doet vinden. Ik heb echt tegen geen provincie of regio een antipathie, dus ook niet tegen Brabanders. Magoed, ik heb wel eens te maken met Randstedelijke arrogantie of met het vooroordeel dat iedereen hier dommelijk is, of achtergesteld. Maar ik beoordeel mensen op hun gedragingen, en veel nieuwe vrienden van mij komen uit de Randstad. Maar volgens jij maakt de provincie Willem en omdat ik ook in een "uithoek" woon zit ik hetzelfde in elkaar? Willem is Fries, een outcast en ik een Spaanse Limburger, dus vandaar? Gaat mij wat ver. Zoek het eens wat dichter bij ongebreideld toeval...
  vrijdag 3 december 1999 @ 04:14:00 #28
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_226329
quote:
op 12-03-1999 om 03:53 AM schreef eli het volgende:

Dus sorry, niet gelukt.
Maar toch hartelijke groetjes
eli

Oh bah! Hier stoor ik me dus vooral aan. Hebt Gij de wijsheid in pacht? Wat denk je wel niet!?! Had het nog niet eens gezien zeg, zo overweldigd door walging was ik. Bah bah. Heb nog nooit zo'n felle uithaal naar wie dan ook op dit forum gedaan, maar dit tart werkelijk elke verbeelding, vooral de jouwe, want jij schijnt je nogal wat te verbeelden. Waarom me deze reactie zo VRESELIJK stoort kan ik niet verklaren, maar mijn nekharen gaan er van overeind staan. Driewerf BAH!

vrijdag 3 december 1999 @ 04:31:00 #29
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_226330
Ja, ik weet het: het badinerende toontje! Dat is het. Zo , ben eruit, kan nu lief in mijn Brabantse bedje kruipen. Belachelijk dat ik me hier om 4:24 nog druk om kan maken, maar zoals Ruud het vanavond al treffend zei: You only hurt the ones you love, dus trek ik me hier maar niks van aan, puur vanwege het feit dat je het tegen Perico had en ik me dus hier met m'n grote grote bek niet mee had moeten bemoeien. (Madonna, Erotica, het nummer, niet de CD, alhoewel het nummer wel op de CD staat, daar is die quote van Ruud onder andere van afkomstig)
Ik ga maar slapen, lijkt me beter. Excuses voor grof taalgebruik en/of hoofdletters. Ajuu
pi_226331
Roache, slaap lekker, ik heb meer brabants bloed dan jij denkt.
En ik ben zeer zeker niet iemand die iemand anders als achterlijk, randstedelijk arrogant betiteld Perico.
Misschien toch nog maar eens mijn opmerking lezen en dan pas kwaad worden.
Groetjes eli
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  vrijdag 3 december 1999 @ 07:33:00 #31
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_226332
quote:
op 12-03-1999 om 05:39 AM schreef eli het volgende: (...)ik heb meer brabants bloed dan jij denkt.(...)
Aha! Dat verklaart meteen waarom je het nooit met die Limburger Perico eens bent.

Het bloed stroomt nu al naar naar niet nader omschreven delen van mijn lichaam als ik fantaseer om mezelf vanavond even lekker te badineren. Eerst even opzoeken wat dat betekent natuurlijk.

Rotdag gehad beste Roach? Het was natuurlijk weinig gezouten kul die eli verkondigde, maar moet je hem/haar nu zo de grond in stampen?

In een ding heeft hij/zij trouwens wel gelijk. Er bestaan wel degelijk halve garen die vooroordelen koesteren jegens inwoners van andere provincies. Dat jij daar boven staat en (okay, laat ik je 't voordeel van de twijfel gevel) dat Willem zich daar ook niet schuldig aan maakt wil nog niet zeggen dat eli compleet uit zijn/haar nek lult.

quote:
op 12-03-1999 om 04:31 AM schreef Roache het volgende: (...)en ik me dus hier met m'n grote grote bek niet mee had moeten bemoeien.(...)
En nu bemoei ik me er ook al mee. Waar houdt dit op? Is dit het begin van WOIII?

Help.

Haalt gelijk bij rechter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')